WamliChat?!

ihmettelevä rouva-x

Puhelimeeni tuli perjantaina viesti: Moi! WamliChat on uudistunut! Nyt mukana myös virolaiset ja ruotsalaiset chattaajat!Testaa ILMAISEKSI! wap.wamli.net Lähettäjä: Wamli

Ihmettelenpä viestin alkuperää/ tarkoitusta. Itse en ole chat-palveluja käyttänyt ja kyseisestä osoitteesta en ole kuullutkaan ennen. Vielä vähemmän kiinnostavat luvatut "virolaiset ja ruotsalaiset chattaajat"!

Onkohan viestit lähetetty sattumanvaraisesti ja lähettäjä tulee hyötymään jollain tapaa seurauksista, vaikka testata saakin ILMAISEKSI?

Itse osaan suhtautua moisiin viesteihin varauksella, mutta miten on nuorison laita? Taas ihmetellään jonkun kotona puhelin laskuja...

P.s: minulla ei ole edes WAP:ia puhelimessani!

29

27999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko varma tieto

      Kyllä tuo aivan pelkkää satunnaista mainostamista.. Yrittävät saada asiakkaita kyseiselle sivulle, jos joku vaikka innostuis..

    • entinen nykynen

      sinne sekaan vaan kinastelemaan...sitä se cätti jo sisältänyt useemman vuoden

    • Prkl!

      Miten noi wamli viestit saa lopetettua!!? Ite olin puhelimella netissä ja jostain aukesi tuo wamlin sivu. Nyt sieltä tulee viestejä että "tämä vaalea 24v nainen kävi wamlissa" miten helvetti noi saa loppumaan!? Ei todellakaan ole hauskaa tällaset viestit!

      • Pori

        Minulle niitä tuli koitin saada estoa mutta en onnistunut. Sitten löysin jonkun numeron vastattiin ei käytössä. En saanut auki niitä sitten tänään 60€ lasku DNA :AALTA. Seuraavaksi menen poliisille juttelemaan.


      • Anonyymi
        Pori kirjoitti:

        Minulle niitä tuli koitin saada estoa mutta en onnistunut. Sitten löysin jonkun numeron vastattiin ei käytössä. En saanut auki niitä sitten tänään 60€ lasku DNA :AALTA. Seuraavaksi menen poliisille juttelemaan.

        Sama kävi täälläkin ja sain 2 kertaisen puhelinlaskun, mitä se normaalisti oli. Mitään en tilannut tuolta tai hyväksynyt mitään ostoja sieltä. Kävin ainoastaan katsomassa jokusen ilmoituksen. Ja mikä huvittavinta, kyseisen sivuston sivulla lukee, että viestien lähetys ja lukeminen on aina ilmaista. Varokaa kyseistä sivustoa, niin vältytte turhalta vaivalta selvittää näitä jälkikäteen.


    • siveellinen

      itelle kans rupes tulemaan nuita wamli viestejä, rupiaa pikkusen kyrsimään pikkuhiljaa.

      • nuorinainen

        Mulle kans wamliviestejä tulee, vaikken ole kyseisestä paikasta ikinä kuullutkaan! Miten hitossa saan estettyä nämä viestit?! " Nuori, seksikäs 25-vuotias nainen odottaa yhteyden ottoasi! (0,00) Tule chattaamaan! "


      • Seikkailua etsimässä
        nuorinainen kirjoitti:

        Mulle kans wamliviestejä tulee, vaikken ole kyseisestä paikasta ikinä kuullutkaan! Miten hitossa saan estettyä nämä viestit?! " Nuori, seksikäs 25-vuotias nainen odottaa yhteyden ottoasi! (0,00) Tule chattaamaan! "

        Haluaistko seuraa ja kenties kokea ikimuistoisia kokemuksia... ? Missä päin asut? Minä 02 alueella.


      • Anonyymi
        Seikkailua etsimässä kirjoitti:

        Haluaistko seuraa ja kenties kokea ikimuistoisia kokemuksia... ? Missä päin asut? Minä 02 alueella.

        Niinpä missä neitonen asuu kenties märkänä,?


      • Anonyymi

        Moi onko 03 naisia hereillä 50v mies olis käytettävissä.


    • wamli? mikä?

      Mulla sama ongelma!! Tullu jo n.7 viestii parin päivän sisällä ja aina jatkuu...

    • Hohhoijaaaaaa

      Yhteys omaan operaattoriin ja ehkä jopa poliisille. Eikös vastaanottajan taholta lupaa kysymättä mainostaminen ole kielletty. Älkää nyt ainakaan vastailko mihinkään viesteihin, ties minkälaisia laskuja jälkeenpäin tulee teille!

      • tiuskis

        Wamlille palautetta, löytyy palautelomake sivuilta. Laitoin itse kun viestejä alkoi tulla. Kysyin myös miten numeroni on heille päätynyt kun en ole sivuilla edes käynyt. Olen kuulema käyttänyt wamlin palveluita. Laittoivat markkinointikieltolistalle. Enpä tiiä kuka minun puhelimella on sitten wamlia käyttänyt...


    • kusetusta

      Olen alaikäinen ja sain 130e puhelinlaskua kyseiseltä yritykseltä... Yhden päivän aikana tuli n.100e lasku, kun katsoin laskun erittelyä niin huomasin että asiassa on todellakin mätää. minua oltiin laskutettu 3-12s välein,aika uskomatonta koska puhelimeni netti ei edes ole niin nopea että tuo esim 3s aikaväli olisi mahdollista. Nyt kun yritin soittaa wamliin niin en saanut yhteyttä koska kuulemma varattuja ja käski jättämään numeron että soittavat takaisin. päätin että jos soittoa ei kuulu alle 2 tuntiin niin soitan kuluttajapalveluun saman tien ja lyön muutamat faktat pöytää siitä että kyseinen yritys kusettaa, kellään samanlaisia kokemuksia??

    • Eramli

      Omistan salaisen numeron ja on alkunut tulemaan noita viestejä. Olisivatko saaneet Saunalahdelta luvan markkinointiviestintään. Älkää lähettäkö mitään, vaikka mainostavat ilmaisuutta, sitä se ei todellakaan ole. Maksuja ei saa takaisin, yhtiö ei ole rekisteröity suomeen.

    • Petetty1971

      No niin mun miehellekkn tuli ja hhmn.. siel seikkailee nyt ihan tosissaan. Kivaa tuntuu olevan ja perseitä tarjolla ihan hitosti...

    • Gary11

      Tulkaa nyt ihmessä Wamliin! Sieltä saa pimperöä! (maksettu mainos)

    • Aktfjhugd

      Pakko kertoa omakin kokemus. Mulla myös tuli 40e laskua tuolta eli yht 70e lasku yhtäkkiä. Myös n. 3s välein laskutettu. Kiva juttu. En tiedä miten saa loppumaan, kun asiakaspalvelun sähköposti ei ole käytössä Tosiaan sähköposti ilmoittaa ettei voitu toimittaa. Nettisivuilta saa kiellon, mutten tiedä auttaako se kun huijaukselta kuulostaa. Siis laskuun, viestit kyllä loppuivat ja niitä sain vain yhden.

      Menin sinne viattomasti juttuseuraa etsimään, hinnaksi tuli 40e täysin tietämättä ja seuraakaan en saanut, kuollut paikka oli :'D. Pelottavaa jos seuraavakin lasku on yhtä suuri tai isompi. Hitto kun ärsyttää.

      Mitä poliisi voi tehdä jos heillä on a) huijaus B) olen jotain epähuomiossa klikannut? Luin oikeasti jopa silloin käyttöehdot, eikä siellä lue että mikään maksaa. Lukee vain että toimivat yhteistyössä monien liittymien kanssa, laillisestiko?

    • kokeilkaaedes

      Kyllä mielstäni siihen suhteutettuna minkälaisia palveluksia Wamlista saa niin on hinnat kohdillaan. Vai kuka rekisteröitynyt tosikäyttäjä kehtaa muuta väittää?

    • Emmabooo
    • Anonyymi

      Älkää missään tapauksesssa sekaantuko kyseiseen sivustoon, sieltä ei mitään seuraa saa vaan rahat menee kankkulan kaivoon.

    • Anonyymi

      Wamli on ovelasti suunniteltu huijaus chatti,antaa kuvan käyttäjälle että ilmoitusten selaaminen on ilmaista näin ei todellakaan on heti tulee lasku oman liittymä operaattorin kautta jos avaa yhdenkin ilmoituksen ,on omakohtaista kokemusta,on mahdotonta saada selvyyttä jälkikäteen,outoa että operaattorit sallivat tällaisen sivuston toimia täysin mielivaltaisesti tuskin toimintatapa voi olla laillista.

    • Anonyymi

      Täällä vanhat oksettavat pervot potevat vaikeutta myöntää itselleen hakeneensa seksiä liittonsa ulkopuolelta. Mitä jos ottaisi vastuun, ja myöntäisi avanneensa muutaman ilmoituksen, joiden avaaminen maksaa 50cnt/kpl. Eli jos 15 minuuttia selailit ja kävit 50 ilmoitusta siinä ajassa - laskua kertyi 25€. Hauskaa miten ollaan paniikissa siitä että kumppani saa tietää, ja siitä huolimatta kielletään käyttäneensä maksullisia palveluita. Olette säälittäviä.

    • Anonyymi

      Varokaa. Tulee laskua jo kun menee sivuille. Laskua tulee painalluksista, jotka ei ole ilmoitettu amaksulliseksi. Jos menee sivuston aspi tietoihin, maksaa sekin.

    • Anonyymi

      Varokaa, lasku tulee kaikesta sivustolla, eikä vaadi kirjautumista tms.
      Et voi pysäyttää laskutusta.

    • Anonyymi

      Hei onko tämä spämmi viesti Hei Wamlin uusi käyttäjä! Tiesithän, että SINULLE lähetetyt viestit voit lukea täällä: https://m.wamli.net Jos et halua, että saat Wamlin Seuraa.mobista ILMAISIA tarjous, palvelu- ym SMS-viestejä niin voit kieltää ne täällä:

      • Anonyymi

        älkää ny V**** vaan klikakko tota sivua auki edes kokeilumieles.. jos jää taustalle auki niin lasku juoksee kokoajan.

        Yksi vitun saatanan prkl huijaus ja operaattorit mukana kusetukses


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      miten pääsitte eroon niistä ylimääräisistä laskuista. entäs se joku kuukausimaksu. millä eroon koko touhusta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe