WamliChat?!

Puhelimeeni tuli perjantaina viesti: Moi! WamliChat on uudistunut! Nyt mukana myös virolaiset ja ruotsalaiset chattaajat!Testaa ILMAISEKSI! wap.wamli.net Lähettäjä: Wamli

Ihmettelenpä viestin alkuperää/ tarkoitusta. Itse en ole chat-palveluja käyttänyt ja kyseisestä osoitteesta en ole kuullutkaan ennen. Vielä vähemmän kiinnostavat luvatut "virolaiset ja ruotsalaiset chattaajat"!

Onkohan viestit lähetetty sattumanvaraisesti ja lähettäjä tulee hyötymään jollain tapaa seurauksista, vaikka testata saakin ILMAISEKSI?

Itse osaan suhtautua moisiin viesteihin varauksella, mutta miten on nuorison laita? Taas ihmetellään jonkun kotona puhelin laskuja...

P.s: minulla ei ole edes WAP:ia puhelimessani!
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Kyllä tuo aivan pelkkää satunnaista mainostamista.. Yrittävät saada asiakkaita kyseiselle sivulle, jos joku vaikka innostuis..
Ilmianna
Jaa
sinne sekaan vaan kinastelemaan...sitä se cätti jo sisältänyt useemman vuoden
Ilmianna
Jaa
Miten noi wamli viestit saa lopetettua!!? Ite olin puhelimella netissä ja jostain aukesi tuo wamlin sivu. Nyt sieltä tulee viestejä että "tämä vaalea 24v nainen kävi wamlissa" miten helvetti noi saa loppumaan!? Ei todellakaan ole hauskaa tällaset viestit!
Ilmianna
Jaa
itelle kans rupes tulemaan nuita wamli viestejä, rupiaa pikkusen kyrsimään pikkuhiljaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mulle kans wamliviestejä tulee, vaikken ole kyseisestä paikasta ikinä kuullutkaan! Miten hitossa saan estettyä nämä viestit?! " Nuori, seksikäs 25-vuotias nainen odottaa yhteyden ottoasi! (0,00) Tule chattaamaan! "
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nuorinainen kirjoitti:
Mulle kans wamliviestejä tulee, vaikken ole kyseisestä paikasta ikinä kuullutkaan! Miten hitossa saan estettyä nämä viestit?! " Nuori, seksikäs 25-vuotias nainen odottaa yhteyden ottoasi! (0,00) Tule chattaamaan! "
Haluaistko seuraa ja kenties kokea ikimuistoisia kokemuksia... ? Missä päin asut? Minä 02 alueella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla sama ongelma!! Tullu jo n.7 viestii parin päivän sisällä ja aina jatkuu...
Ilmianna
Jaa
Yhteys omaan operaattoriin ja ehkä jopa poliisille. Eikös vastaanottajan taholta lupaa kysymättä mainostaminen ole kielletty. Älkää nyt ainakaan vastailko mihinkään viesteihin, ties minkälaisia laskuja jälkeenpäin tulee teille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Wamlille palautetta, löytyy palautelomake sivuilta. Laitoin itse kun viestejä alkoi tulla. Kysyin myös miten numeroni on heille päätynyt kun en ole sivuilla edes käynyt. Olen kuulema käyttänyt wamlin palveluita. Laittoivat markkinointikieltolistalle. Enpä tiiä kuka minun puhelimella on sitten wamlia käyttänyt...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen alaikäinen ja sain 130e puhelinlaskua kyseiseltä yritykseltä... Yhden päivän aikana tuli n.100e lasku, kun katsoin laskun erittelyä niin huomasin että asiassa on todellakin mätää. minua oltiin laskutettu 3-12s välein,aika uskomatonta koska puhelimeni netti ei edes ole niin nopea että tuo esim 3s aikaväli olisi mahdollista. Nyt kun yritin soittaa wamliin niin en saanut yhteyttä koska kuulemma varattuja ja käski jättämään numeron että soittavat takaisin. päätin että jos soittoa ei kuulu alle 2 tuntiin niin soitan kuluttajapalveluun saman tien ja lyön muutamat faktat pöytää siitä että kyseinen yritys kusettaa, kellään samanlaisia kokemuksia??
Ilmianna
Jaa
Omistan salaisen numeron ja on alkunut tulemaan noita viestejä. Olisivatko saaneet Saunalahdelta luvan markkinointiviestintään. Älkää lähettäkö mitään, vaikka mainostavat ilmaisuutta, sitä se ei todellakaan ole. Maksuja ei saa takaisin, yhtiö ei ole rekisteröity suomeen.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
No niin mun miehellekkn tuli ja hhmn.. siel seikkailee nyt ihan tosissaan. Kivaa tuntuu olevan ja perseitä tarjolla ihan hitosti...
Ilmianna
Jaa
Tulkaa nyt ihmessä Wamliin! Sieltä saa pimperöä! (maksettu mainos)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

WamliChat?!

Puhelimeeni tuli perjantaina viesti: Moi! WamliChat on uudistunut! Nyt mukana myös virolaiset ja ruotsalaiset chattaajat!Testaa ILMAISEKSI! wap.wamli.net Lähettäjä: Wamli

Ihmettelenpä viestin alkuperää/ tarkoitusta. Itse en ole chat-palveluja käyttänyt ja kyseisestä osoitteesta en ole kuullutkaan ennen. Vielä vähemmän kiinnostavat luvatut "virolaiset ja ruotsalaiset chattaajat"!

Onkohan viestit lähetetty sattumanvaraisesti ja lähettäjä tulee hyötymään jollain tapaa seurauksista, vaikka testata saakin ILMAISEKSI?

Itse osaan suhtautua moisiin viesteihin varauksella, mutta miten on nuorison laita? Taas ihmetellään jonkun kotona puhelin laskuja...

P.s: minulla ei ole edes WAP:ia puhelimessani!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta