Hotelliyö

hiirulainen82

Olen ammatiltani myyntiedustaja ja minulle kertyy vuoden aikana erityisen paljon hotelleissa vietettyjä öitä, ajettuja kilometrejä ja tutustun jatkuvasti uusiin ihmisiin. Pidän työstäni, mutta jotain erityisen hyvää löysin siitä menneen talven aikana. Olin taas varannut hotellihuoneen keskiviikosta torstaille, eräästä pienestä kaupungista. Minulla viivähtäisi pari päivää kun kahlaisin läpi kaikki kyseisen alueen asiakkaat. Olin ollut kyseisessä hotellissa ennenkin yötä ja tiesin, että keskiviikkoisin pienessä aulabaarissa on karaokeilta. Suunnittelinkin seuraavan päivän työrytmin siten, että saatoin levätä vähän pidempään aamusta ja näin saisin tilaisuuden nautiskella parit siiderit ja kuunnella musiikkia. Työpäivä oli rankka, viimeinen asiakas haastava ja olin aika puhki siinä vaiheessa kun viimein saavuin hotellille. Kävin lähimarketissa ostamassa novellea ja kolmioleivän, söin ne ja menin suihkuun. Viileä suihkuvesi rauhoitti kuumottavia jalkojani ja pesin itseni kermaisella kookossaippualla. Käteni ajatui kuin itsestään tutkimaan kostunutta kukkaani, levitin häpyäni ja kiusoittein pientä klittaani. Aloin kostua enemmän, väänsin suihkusta tehoja sopivalle ja suihkutin vittuuni. Ai että teki hyvää, toisella kädellä hyväilin rintojani, nipistelin kovana sojottavia nännejäni. Lopulta en voinut vastustaa kiusausta vaan upotin kolme sormea ajeltuun, kiiltävään pilluuni. Muutama hieraisu peukalolla klittaan ja räjähdin veret seisauttavaan orgasmiin. Suihkutin kalleimpani puhtaaksi, kuivattelin vartaloani hotellin sängyllä ja päätin lähteä syömään alakertaan. Oloni oli raukea, mutta jotenkin kiimainen edelleen. Menin ravintolaan ja tilasin pippuripihvin kermaperunoilla ja lasin punkkua. Pitkän työrupeaman jälkeen ajattelin hemmotella itseäni oikein urakalla. Olihan se muutenkin hyvästä, että edes joskus saa myös työssä viettää laatuaikaa. Suihkussa tapahtunut kiihko pyöri mielessäni tämän tästä, olin saanut pitkästä aikaa kunnon orkut mutta jotenkin kaipasin lisää ja enemmän. Söin hitaasti ja nautin viinistä, kunnes huomasin yllättäen että kello läheni jo yhdeksää. Suunnistin hyvin syöneenä, olo levollisena aulabaariin karaokea kuuntelemaan ja tilasin vielä toisen viinilasin siellä. Yhtäkkiä pöytääni lennähti jostain vaalea hiuksinen, hoikka, ehkä hieman alta neljänkymmenen oleva nainen. Hän tiedusteli olisiko pöydässä tilaa, voisiko jäädä juttelemaan ja totta kai seura yksinäisen työntekijän reissulla aina kelpasi. Nainen esitteli itsensä Leaksi ja juttumme alkoi luistaa samantien. Puhelimme niitä näitä, nautiskelimme pullon viiniä ja meillä oli mukavaa. Arvostelimme julmalla huumorilla esiintyviä laulajia ja nauroimme katketaksemme. Minulla oli todella hauskaa ja ilta kului nopeasti, kunnes Lea yllättäen ehdotti jos lähtisin hänen hotellihuoneeseensa tutustumaan kauneudenhoitotuotteisiin joita hän työkseen esitteli. Lupasipa hän vielä minibaarista iltakonjakitkin tarjota, minua ei väsyttänyt joten mikäpä siinä. Nousimme hissillä kolmanteen kerrokseen ja yllätyin nähdessäni Lean hotellihuoneen. Ei tainnut olla hullumpi bisnes ihonhoitoöljyjen ja parfyymien kaupittelu mikäli tällaisia lukaaleja oli varaa hotellista valita. Istuin isolle muhkealle sohvalle, sain käteeni lasin konjakkia ja esitys saattoi alkaa. Lea puhui tottuneesti tuotteista, niiden käytöstä, laadusta ja historiasta. Suoraans sanoen en itse ollut mikään kosmetiikkahörhö, joten esitys sinällään ei kiinnostanut. Olin kuitenkin naulinut katseeni Lean topin alta kovana törröttäviin nänneihin. Lea huomasi katseeni ja yllätyin kun hän tuli lähemmäs ja tarttui käteeni vieden sen paitansa alle. Hymyillen hän otti konjakkilasin kädestään ja tarttui toiseen käteeni... johdatteli minut isoons sänkyyn. Lea virnisti matkalla huomanneensa heti minun olevan niitä tyttöjä, itse en olisi kyllä Leasta uskonut. Vaikka viehättävä hän kyllä oli, olin jo aiemmin baarissa löytänyt itseni ajattelemasta jotain kiihkeän tuhmaa juuri Lean kanssa tapahtuvaksi. Illan jäljiltä vielä turvoksissa ollut pilluvakoni alkoi kostua samantien, ihmeissäni lähdin leikkiin täysillä mukaan ja suutelin Leaa kiihkeästi sängyllä. Hän oli ujuttanut kätensä hameeni alle ja sormet tekivät työtään reisieni sisäpinnoilla jo kovaa vauhtia. Hengitykseni kävi raskaammaksi ja aloin huohottaa kiihottavasti ihan tahtomattani. Lea kysyi haluaisinko saada elämäni orgasmin? Minulta ei tarvinnut kahta kertaa kysyä, olin heti valmis ihanaan pitkään rakastelutuokioon tuon jumalaisen naisen kanssa. Riisuimme toisemme, Lealle jäi ainoastaan valkoiset pienet pitsistringit. Hän tuli hajareisin istumaan kasvojeni päälle, siirsin stringejä syrjään sen verran, että kuuma kieleni pääsi upottautumaan Lean pikkuparatiisiin. Olimme toistemme kimpussa kuin kiimaisen nartut konsanaan, samalla kun lutkutin Lean vittua, hän teki töitä käsillään pilluni kimpussa. Yhtäkkiä Lea lopetti koko homman ja häipyi johonkin huikaten viipyvänsä vain hetken. Hotellihuoneen eteisestä kuului epämääräistä rapinaa ja Lea saapui kohta mukanaan julmettu dildo ja vyö, johon dildon sai kiinnitettyä. Vau, huokaisin hämmästyksestä. Dildo oli niin suuri, että epäilin sen mahtumista sisääni. Lea tuli luokseni, kiihkeästi nuolaisten dildon päätä... Hän levitti rajusti jalkani ja uhkasi antaa minulle nyt lupaamansa superorkun. Vapisin kiimasta ja Lea alkoi pyörittää julmaa kumijormaa vakoni ympärillä. Suljin silmäni ja keskityin kaikilla aisteillani tuntemaan mitä minulle tehdään. Pyysin Lea siirtymään niin, että pääsisin käsiksi hänen rintoihinsa. Lea kiinnitti dildon vyöhönsä, jonka hän laittoi vyötärölleen. Sitten hän kumartui suutelemaan minua ja didon pää kosketti paljasta märkää pilluani saaden minut ulahtamaan kiimaisesti. Levitin jalkani niin avoimeksi kun sain ja ohjasin dildon Lean vyötäröltä varovasti sisään vittuuni. Lea silitteli rintojani ja kosketti toisella kädellä häpyäni, samalla dildo upposi kosteuteen. Tulin niin täyteen siitä, Lea aloitti rytmikkäämmät työnnöt, pyöritin hänen rintojaan käsissäni ja huusin suoraan huutoa. Samalla kun dildo työntyi sisääni sattui ja tuntui taivaalliselle. Lea vaikeroi myös päälläni, hän sai tuntea joka iskun myös omassa pillussaan. Lea alkoi takoa todella rytmikkäästi ja pelkäsin koko hotellin heräävän, rakastelimme kahden naisen raivolla ja aloin saavuttaa huippuani. Lea kannusti minua, anna tulla loppuun saakka, nooooiin.... Ja minä laukesin, näin tähtiä ja voihkin voihkimistani ja sydämeni melkein pysähtyi orgasmin voimasta. Värisin pitkään sängyllä, Lea antoi suukon poskelleni ja sanoi, että nyt olisi aika vaihtaa vuoro. Kokosin itseni ja aloitimme toistemme kiihottamisen alusta. Olimme molemmat todella märkiä ja kiimaisia, Lean ihanat nännit sojottivat pystyssä. Oma mahlani oli valunut reisille jo aikaa sitten. Aloin hitaasti kuljettaa kieltäni Lean turvonneessa pillussa ja kas, sain huomata että ääntä lähtee hänestäkin. Levitä jalkojasi lisää, tahdon nähdä sun kukkas, kuiskasin Lealle.


Jatkoa huomenna...

2

13019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfafsf

      laitas tekstiin välil vähän kappale jakoja. ei pysty lukeen muuten.

    • Lukematon paikka

      Sanoin jo kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe