Mitä mieltä olette pienestä lapsesta ja kultsu pennun hankkimisesta?joulun tienoilla ajattelimme jos pentuja löytyy silloin lapsi olisi 1vja6kk asumme kolmiossa kerrostalossa ja ulkoilu mahdolllisuudet ovat loistavat koiratarha esimerkiksi ihan vieressä ja paljon metsää itse haluaisin myös harrastaa tokoa.lähinnä kyselisin sitä että miten lapsi ja pentu tulevat toimeen?ja uros vai narttukoira?koulutus ei ongelma sillä olen äitiyslomalla ja mies aikoo ottaa pari viikkoa lomaa..kertokaapa omia kokemuksianne:)
kultsu pennusta ja pienistä lapsista
3
583
Vastaukset
- hupuli
ne varmasti toimeen tulee. Meillä 4 kk kultsutyttö ja 2v poika. Ongelmaa tulee lähinnä kun pentu näykkii leikkiessä ja poika juoksee karkuun niin siitä se riemu sitten syntyy. Aika raskasta kyllä on, molemmat herää n. 5.30 - 6.00 ja siitä alkaa meno. Koiran kun saa sisäsiistiksi niin sitten on paljon vähemmän töitä, nyt jo menee hyvin mutta pissa tulee sanomalehdelle vielä välillä, aina tosin samaan paikkaan.
- meillä
Hyvin meillä on kultsu ja sukulaisten lapset tulleet toimeen. Tosin kultsumme leikkii mielellään lasten kanssa ja lapsi saattaa pelästyä koiran innokasta hyppimistä ja leikkimielistä näykkimistä. Mitään pahaa koiramme ei siis koskaan ole lapsille tehnyt, ja lapsetkin tottuvat koiraan kun saavat olla sen kanssa alusta alkaen. Ai niin, ja kyllä meidän koira nuolee aina lasten kasvot, varsinkin jos niissä sattuu olemaan ruuan rippeitä jäljellä!
- koira...
Meillä poika oli reilu vuoden vanhana oikeen tuttavallinen koirille kaveri oli ottanut kultsun pennun ja eikö poika menny huitassu leikki miekalla niin kyseinen koira ei ole sen jälkeen voinut sietää lapsia.
Meillä itsellä on nykyisin 2 kultsia uros ja narttu..lapset 8 ja 5 vuotiaat.Ei niiden kanssa ole ollut ongelmiä mutta lapset halusin hieman isommiksi ennen kuin koiran olen ottanut.ja sen jälkeen sen toisenkin.
Ja voin sanoa että koiran koulutukseen menee vähintään sinun äitiysloma...
kultsut on kyllä lempeitä luonteeltaan mutta kunnon koulutuksen vaativat.
koska ovat suht isoja koiria ja voimaa löytyy hihnassa vetämiseen. yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471346Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481076Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169887Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73880Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy194738Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali147736Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42726