ensisuudelma

diene

minkälainen oli ensisuudelmasi? siinäpä se kysymys olikin :) jännittikö? tuliko
se vaan silleen luonnostaan? missä millon yms..? kertokaa!

35

10383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahhaa

Ensisuudelmani ei ollut kovinkaan erikoinen, varattu jätkä tuli yhtäkkiä eteeni ja alkoi suudella, ei erikoisemmin jännittäny eikä muutakaan.. sain kuulla siittä vielä myöhemminkin..:( olin sillon ehkä 13 tai 12 en muista tarkkaan..

• hyiiii

se taisi samalla olla sen pojankin ensisuudelma ja kun kumpikin oli kännissä, niin eihän siitä oikein mitään tullut. tai tuli, mutta ei mikään kovin nautittava kokemus ollut. ainakaan pojalla ei ollut selkeästi aavistustakaan siitä, mitä siinä pitäisi tehdä. ei jännittänyt, ei tullut luonnostaan ja se oli yhdissä bileissä joitain vuosia sitten.

seuraava kerta erin herran kanssa olikin sitten paljon parempi ja silloin suutelu tuli kyllä ihan luonnostaankin. onnistui.

• JJK90

se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta,olin tarttunu sitä tyttöö kädest kii istuessamme,sit vähä aikaa ni se suuteli,sit tuntu et oho toltako se jota olin kauan oottanu vaa tuntuikin

• hahha___D

Mun ensisuudelma oli kännis... Jätkä oli sellanen ehkä pleijrimäinen heppu, joka kulki koko illan mun perässä ja ootti varmaa just sitä et ku olin juonu riittävästi nii se sais iskettyy... tuntu et sil oli jtn muutakin mielessään mut onneks järki oli viel päässä :D joo ja ei nyt mitenkää erityisemmin huonot tai hyvät kokemukset... oon ollu joskus retkussa siihen jätkään, että ei sinänsä haittaa, mut se tilanne :P

• oukfyih

Se oli yöllä joskus klo 03:00 kesällä meidän pihassa. Ja oli kylmä. Ja näin tytön tasan seuraavana päivänä ku menin niille, sit se ei yhtäkkiä vaan enää vastannu tekstareihin kun se ei kai tykänny musta, halun vaan kokeilla. Ja se oli tosiaan ensisuudelma. :)

• santtu132

Ihs ok mut jännitti sillo varmaa molempii iha simona mut se oliki eile xD muistan aika hyvin mut nyt oon taas vapaa...ku se jätti mut yhen toisen takia

• tytttööö.

Ensisuudelmani oli ihan kiva kokemus, vaikka jännitinkin aika paljon. Se tapahtuii kerran kaupungilla, kun olin lähdössä kotiin, nii sanoin moikka poikaystävälleni sitten suutelimmekin.(: Ja tuli aika luonnostaan.

• bechs

Viime syksynä, kun saatoin tyttöystäväni heille. Tai no oikeastaan annoin vain pikku pusun, koska hänen kaverinsa siinä painosti. Oikeastaan se oli aika jännää, jännitti niin perkeleesti, jalat tutisi ja tilanne oli ihan uusi (:
      Sitten kunnon suudelma varmaan saman tyttösen kanssa kuukautta myöhemmin, ensiksi vain halasin häntä mutta sitten uskaltauduimme suutelemaan... luultavasti siinä meni eka kielarikin... mutta onneksi sille ihanalle, jota rakastan. :>

• Minttu ^^

Ensisuudelmani oli upea, tai ei oikeastaan ensin mutta se vain parani toisella kerralla... ;> Kyseinen tyttö on kanssani vieläkin

• assca

olin 14

• oaaoaooa

En viitti uutta topiccia tehdä, joten kysyn tässä:
      -
      -
      -Minkä Ikäinen olet ollut ensisuudelman aikaan?

• ipsa

Mun ensisuudelma tapahtui illalla. Olin yhden pojan kanssa "mombasa" nimisessä paikassa. Juteltiin eka niitä näitä, ja sitetn yht'äkkiä poika lähensi mua ja antoi pusun :))
      Mutta sitten pari kuukautta sitten tapahtui aika järkyttävä juttu. Se poika keneltä sain pusun, menehtyi :'< Hän oli ollut kolarissa, ja ei selvinnyt siitä ;s
      Mutta muistan silti aina hänet ja ensisuudelmani :)

• joku nimi.

Discossa olin ja yhtäkkiä tyttö alkoi ottamaan hieman lähempää tuntumaa ja sitten mentiin. Itseasiassa en ollut kyseisestä tytöstä edes kiinnostunut, kunhan tanssein hänen kanssaan kun hänet tunsin. Hetken siinä ihmettelin ja otin hieman etäisyyttä kun tajusin etten tosiaan viitsi alkaa tämän tytön kanssa mitään touhaamaan, vaikka harjoitella olisikin tehnyt ehkä mieli.

Suoraan sanottuna suuteleminen oli kyllä pettymys, vaikka en arvellutkaan sen olevan mitään kovin mukavaa puuhaa. Itseasiassa en vielä tähän ikään mennessäkään (20v) suutelemisesta suulle kovin paljoa tykkää. Kaulalle ja ympäri kroppaa on sitten ihan eri asia ;)

• hff,

Mies just tullu röökiltä (kylmät huulet), ja syöny mansikkapurkkaa. Ei mikään maailman paras. Hyi yäk.

• :))

Se oli pitkä ja pehmeä. kyl se hiemasen jännitti. Se tuli vaa luonnostaa ku pidin mun poikaystävän kans kivaa rannalla :D Eka suudeltii poskia sitten suulle. Se oli noin 6 aikaa illalla rannalla ulkomailla. Se on ulkomaalanen siis se mun poikaystävä. en ikinä unohda. :D

• Limoo

"oikeen" ekan suudelman sain kun olin vitosella. poika pyys diskon taakse (oli talvi) ja siellä sit :D oli kivaa, sen muistan! :P

• just joo näin :D

No olin poikaystäväni ja hänen hyvän kaverinsa Jaakon(nimi muutettu) kanssa meillä. istoimme katsomassa telkkaa(minä poikaystäväni vieressä ja minun toisella puolella jaakko..poikaystäväni lähti asioillansa käymään ja jäin jaakon kanssa istumaan siihen sohvalle. tätä en olisi kyllä halunnut tapahtuvan mutta jaakko lähenteli minua ja kaatui suorastaan päälleni ja siinä se tapahtui. Kuulin kun vessavedettiin ja työnsin pojan pois :D istuimme koko illan hiljaa ja poika ystäväni ihmetteli juu vähän :DD Tämä tapahtuikun olin 13 :)

• iiidadfg

olin 14. oltiin kaveripojan kans ulkona vaan ja juteltiin niitä näitä, kumpikaan ei tainnut olla ees ihastunu (niin ainaki luulin) oltiin vaan pihalla niinku kavereina :) lähettiin takaspäin joskus 10 aikaa ja mentiin niille hetkeks. istuin siin pojan sängyl vaa ja sit se tulee mun syliin istuun olin vähän sillei "dafuq??" sit se sano et sulla on ihanat silmät otti käsil mun kasvoista kii ja suuteli pitkää :p ei mulla ollu mitään ideaa et se olis ees tykänny musta mut alettiin seurustelee viikko ton jälkee ja seurusteltii puol vuotta :) sit oli pakko lopettaa ku se muutti nii kauas :( muistan ku kävin moikkaa sitä kun ne oli lähös sit sain silt viel viimesen suudelman sillo, ikävä!

• O_O

Menit sitte revivettää 5 vuotta vanhan threadin..

• suudelmat<3

no siis pusuja oon saanu aikasemmi montaki mutta kunnon suudelma tapahtui paripäivää sitten oltiin kaverilla oltu ja makoiltu vierekkäin, jutusteltu, ja silitetty toisiamme kunnes piti lähteä kotiin otimme viimeisen hetken sinäpäivänä se vain tapahtui ja suutelimme kiikeästi ja hellästi ihanaahan se oli

• *-*

Ekalla luokalla lihava tyttö pakotti eikä päästänyt lähtemään kotiin :(

• Poju15v

Olin yhen likan kanssa hengannu pari viikkoo ja sitten eräänä iltana annoin vain hyvän yön pusun poskelle ja seuraavana päivänä pussasin pari kertaa ensin kaulalle ja poskille. Tyttö oli ihan hiljaa eikä vastannut kieltävästikkään joten rohkasin itseni ja suutelin huulille. Aika ok.

• Idiootti:D

pötkötin poikaystävän vieressä ja pyörähdin hänen päälle, suutelin ja hyppäsin peiton alle piiloon ja poikaystävä ja hölmistyneenä töllöttämään : D
      Oon ite ihan hurjan ujo siis

• freakboy

Pitkään jo oltu kavereita,sit vaan joskus ku oltiin lukemas sarjakuvii meidän vintillä,niin yhtäkkiä vaan alettiinn suudella......

• 724saippa724

Oonko liian nuori suutelemaan. Oon 12.v aika moni saa 12-14vuotiaana ensiuudelman. Kertokaa mulle.

• 10+5

No et todellakaa!! Ja ei kiinnosta vaik oisit provo, mut pakko myöntää, et oot aika myöhään liikkeellä.. Eka kielari minkä muistan oli sillon ku olin 4..... Ei TODELLAKAAN mitään kehuttavaa.... Ei tommoset kakarat semmosii hommii tajuu, 8 vuotta vanhempi sisko opetti:DD Tunnen sen pojan edelleen (olen siis 15) ja myönnän että en kyllä nykyään koskisi häneen.. Mutta sanotaan että eka kielarini jossa oli myös tunnetta ja taitoa oli kun olin 10... Believe it or not, i just dont care, okay?

• Anonyymi

et oo mä oon 11

• Anonyymi

No siis harjoittelin kaverin kanssa ja siinä se sit tuli

• Anonyymi

Ensisuudelmani jäi ikuisesti mieleeni. (Ja nyt kun huomasin että tämä poika on kuollut niin itkin) Oltiin kotibileissä ammattikouluaikoina. Samalla luokalla oleva poika joka oli lähennellyt ja kourinut jo pitkin syksyä, yhtäkkiä suuteli minua, kasvot oli märkänä leuasta nenään asti, siltä se ainakin tuntui, se ei ollut ihan pikainen suudelma. Ensimmäinen tunne oli kamala häpeä ja pelko ettei vaan joku ympärilläolijoista huomannut kun yksiössä jossa oltiin oli ainakin 6-7 juhlijaa. Ja tietenkin se että poika suutelee poikaa! Jotenkin se aina vaan oli mielessä sitten, että ensisuudelmakin oli toisen pojan kanssa, se oli kuin jokin enne vaikka en itse tehnyt mitään aloitetta. Erikoiselta tuntuu se että miten se lähentyminen kuitenkin vaan tapahtuu poikienkin kesken jos siihen tunnetta on, vaikka itse ei tekisi mitään aloitetta. Samalta tyypiltä tuli enemmänkin pusuja, että oikeastaan ensimmäiset 5-suudelmaa oli hänen kanssaan. Ja tyttöjen/naisten kanssa ei vielä kertaakaan.

• Anonyymi

oon iha hiton myöhäs soriiiiiiii mut mun ensisuudelma meni niin et olin ab 10 ja oltiin koulus ja menin "naimisiin" mun kaverin (tyttö) kaa ja sit se pappi sano et "voitte suudella morsianta" ja pussattiin :D oli maski pääs kyl mut siltii. Oon btw hetero rn et joo

• Anonyymi

Mäki myöhäs🙈

• Anonyymi

olin kauniin ihanan tytön kaa yhes ja sit ku olin menos niile kylää nii sit ku oli suutelemassa se sano mulle että eroon

• Anonyymi

ei voi vitssi mite kauheeta varmaa särki sut pirstaileiks

• Anonyymi

haluisin niin suudella mun gf ja on ite tyttö mut se ei haluu mua tai siis ei voi tietää AUTAKAA JOS TÄÄL ON KETÄÄ

• Anonyymi

Haluisin suudella ihastustani, mutten todellakaan uskalla.... Emmekä vielä ainakaan ole edes yhdessä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3773
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3120
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1686
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe