Mulla on ihan hirveä olo kun musta on kiinnostunu 3 jätkää ja kaks sanoo et on rakastunu muhun. Jamä oon torjunu ne kaikki. On musta oltu ennenkin kiinnostuneita mut nekin mä oon torjunu. Niin... Olenko mä ihan hirveä. Mä en oo tykänny niistä kenestäkään, mut kuitenkin mulla on hirvee olo. Niin ois kiva tietää Jätkien mielipiteitä, että kuinka hirveä mä olen...
Olenko...?
5
371
Vastaukset
- Minä vaan...
No mikäs siinä jos et oo kiinnostunu..
kyllä munki ympärillä pyörii kokoajan tyttöjä..x)
Miks et torjus niitä jos ei kiinnosta? mieti vastaus tohon niin olo muuttuu paremmaks.. ;) - zinkku18
itse olen kiinnostunut aika monestakin tällä hetkellä, kaikki kuitenkin haaveita vain...
- Storde
Hirveä? Miten niin hirveä? Eikö olis paljon hirveämpää, jos olisit yhessä jonkun kanssa
joka ei yhtään kiinnosta... ja entä jos sitte löytyy ihastus? Sittenhän vasta olis helvetti irrallaan... se sattuis kaikkiin ja kovaa...
Eli eli... ei kannata suostua jos ei kiinnosta, mut toisaalta harvemmin tulee semmosia ns.
"rakkautta ensi silmäyksellä" juttuja....
Et jos tyyppi on ihan mukava niin pohdi asiaa,
niin tein itsekin, enkä joutunut katumaan =)
Siinä rehti jätkän mielipide
Hyvää jatkoa ja onnea etsinnälle!! - <("<)
Olet hirveä, aivan kamala
- Tyttö -88
Mitäs jos vaikka ehdottaisit niille jätkille vaikka et voisitte olla kaikesta huolimatta kuitenki kavereita?! Helpottaisko se sun oloo? Ja vois ehkä helpottaa myös niiden jätkien oloo jos ne on kovin maassa siitä et torjuit ne?!
Tsemppiä!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960