Asuminen Madridissa

JH86

Moikka!
Onko kukaan lähdössä kesäksi (kesä-elo) Madridiin? Tai asuuko siellä jo?
Tarkoitus olisi lähteä kesäksi työharjoitteluun, mutta asuminen siellä on vielä auki..

7

3636

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madrileña

Yliopistojen, esim. Universidad Complutense, kautta saa tietoja opiskelija-asunnoista, joista voi vuokrata huoneen yksin tai yhdessä toisen ulkomaalaisen opiskelijan kanssa. Näiden vuokrataso kohtuuhintainen, muutenhan asuminen Madridissa on kallista. Tuolta kautta itse vuokrasin asunnon työharjoittelun ajaksi vuosia sitten.

• JH86

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

• Madrileña
        JH86 kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

• on kallis!!
        Madrileña kirjoitti:

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

• kjhkl

huoneen kimppakampasta saa 250- eurosta ylospain alueesta riippuen...kauempana keskustasta tm. on halvempaa....kokonaan oma vuokra-asunto on kallis...joten suosittelen huoneen vuokrausta

• conchy
        on kallis!! kirjoitti:

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

Halvimmat koko asunnot lähtee 500e ylöspäin (mutta sijaitsee kaukana keskustasta). Mutta tämmösten vuokraaminen ei ole kovin yleistä (siis itselleen), vaan yleensä kaikki opiskelijat ja nuoret asuu kimppakämpissä. Itse olen maksanut huoneesta 220-430 euroa. Riippuu ihan sijainnista ja mitä vuokraan kuuluu (esim. sähkö vesi). Tää missä asun nyt on hyvällä paikalla ja maksaa vaan 220e kulut, oli todellinen löytö. Kannattaa varautua pitkään etsintään, nimittäin suurimassa osassa asunnoista siellä asuvat ihmiset valitsevat kaikkien kiinnostuneiden kohteesta itselleen mieleisimmän, että ei ihan toimi niin että kävelet paikalle ja sanot että haluan tämän.

• ninsi

haluaisin muutta isompana madridiin! tai no ainakin edes matkustaa sinne, siellä asuu mun suuri ihastus mut se mun ihastus on julkkis ja se on fran perea!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 57
      584
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      540
    Aihe