Asuminen Madridissa

JH86

Moikka!
Onko kukaan lähdössä kesäksi (kesä-elo) Madridiin? Tai asuuko siellä jo?
Tarkoitus olisi lähteä kesäksi työharjoitteluun, mutta asuminen siellä on vielä auki..

7

3531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madrileña

Yliopistojen, esim. Universidad Complutense, kautta saa tietoja opiskelija-asunnoista, joista voi vuokrata huoneen yksin tai yhdessä toisen ulkomaalaisen opiskelijan kanssa. Näiden vuokrataso kohtuuhintainen, muutenhan asuminen Madridissa on kallista. Tuolta kautta itse vuokrasin asunnon työharjoittelun ajaksi vuosia sitten.

• JH86

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

• Madrileña
        JH86 kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

• on kallis!!
        Madrileña kirjoitti:

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

• kjhkl

huoneen kimppakampasta saa 250- eurosta ylospain alueesta riippuen...kauempana keskustasta tm. on halvempaa....kokonaan oma vuokra-asunto on kallis...joten suosittelen huoneen vuokrausta

• conchy
        on kallis!! kirjoitti:

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

Halvimmat koko asunnot lähtee 500e ylöspäin (mutta sijaitsee kaukana keskustasta). Mutta tämmösten vuokraaminen ei ole kovin yleistä (siis itselleen), vaan yleensä kaikki opiskelijat ja nuoret asuu kimppakämpissä. Itse olen maksanut huoneesta 220-430 euroa. Riippuu ihan sijainnista ja mitä vuokraan kuuluu (esim. sähkö vesi). Tää missä asun nyt on hyvällä paikalla ja maksaa vaan 220e kulut, oli todellinen löytö. Kannattaa varautua pitkään etsintään, nimittäin suurimassa osassa asunnoista siellä asuvat ihmiset valitsevat kaikkien kiinnostuneiden kohteesta itselleen mieleisimmän, että ei ihan toimi niin että kävelet paikalle ja sanot että haluan tämän.

• ninsi

haluaisin muutta isompana madridiin! tai no ainakin edes matkustaa sinne, siellä asuu mun suuri ihastus mut se mun ihastus on julkkis ja se on fran perea!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe