Asuminen Madridissa

JH86

Moikka!
Onko kukaan lähdössä kesäksi (kesä-elo) Madridiin? Tai asuuko siellä jo?
Tarkoitus olisi lähteä kesäksi työharjoitteluun, mutta asuminen siellä on vielä auki..

7

3511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Madrileña

Yliopistojen, esim. Universidad Complutense, kautta saa tietoja opiskelija-asunnoista, joista voi vuokrata huoneen yksin tai yhdessä toisen ulkomaalaisen opiskelijan kanssa. Näiden vuokrataso kohtuuhintainen, muutenhan asuminen Madridissa on kallista. Tuolta kautta itse vuokrasin asunnon työharjoittelun ajaksi vuosia sitten.

• JH86

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

• Madrileña
        JH86 kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksesta! Kysyisin vielä, mitä maksoit silloin asunnostasi? Tarvitsen mahd. halvan, sillä joudun lisäksi maksamaan oman asuntoni vuokran Suomessa

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

• on kallis!!
        Madrileña kirjoitti:

Siitä on useampi vuosi kun mä olin tuolla, en kyllä yhtään enää muista mitä siitä maksoin, mutta toi yliopiston kautta hankittu yhteinen huoneisto muiden opiskelijoiden kanssa oli ainakin silloin paljon halvempi kuin muut asunnot. Noita asuntoja oli Madridissa kaupungilla, ei vain yliopiston lähellä.

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

• kjhkl

huoneen kimppakampasta saa 250- eurosta ylospain alueesta riippuen...kauempana keskustasta tm. on halvempaa....kokonaan oma vuokra-asunto on kallis...joten suosittelen huoneen vuokrausta

• conchy
        on kallis!! kirjoitti:

800€:sta ylöspäin...Eli kannattaa etsiä todella hyvä duuni jotta pystyy vuokran maksamaan.

Halvimmat koko asunnot lähtee 500e ylöspäin (mutta sijaitsee kaukana keskustasta). Mutta tämmösten vuokraaminen ei ole kovin yleistä (siis itselleen), vaan yleensä kaikki opiskelijat ja nuoret asuu kimppakämpissä. Itse olen maksanut huoneesta 220-430 euroa. Riippuu ihan sijainnista ja mitä vuokraan kuuluu (esim. sähkö vesi). Tää missä asun nyt on hyvällä paikalla ja maksaa vaan 220e kulut, oli todellinen löytö. Kannattaa varautua pitkään etsintään, nimittäin suurimassa osassa asunnoista siellä asuvat ihmiset valitsevat kaikkien kiinnostuneiden kohteesta itselleen mieleisimmän, että ei ihan toimi niin että kävelet paikalle ja sanot että haluan tämän.

• ninsi

haluaisin muutta isompana madridiin! tai no ainakin edes matkustaa sinne, siellä asuu mun suuri ihastus mut se mun ihastus on julkkis ja se on fran perea!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1449
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1447
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe