Tästä on väitelty monen kanssa ja kukaan ei tiedä. Eikä sillä ole mitään väliäkään, hän on erittäin hyvä laulaja ja näyttelijä ja esím. Hortto Kaalo on parhaimpia yhtyeitä mitä tiedän. Mutta ihan yleensä vaan. ONko Marko kaale vai kaaje?
Marko Putkonen,
25
15652
Vastaukset
- ---------------------------...
se on kaaleita niinku kaikki muutki julkkikset! kohta varmaa finkkukin on kaaleita ja vesa keskinen, tai mika häkkinen... ja ens vuoden missikin on varmasti kaaleita ja euroviisu voittaja nauraaa kaikki on kaaleita
- Nordic-man
Lukis Marko Putkonen näitä sivuja ja vastaisi, rehellisyys maan perii. Mutta nähtävästi Marko ei ole näiden sivustojen ystävä. Mutta hyvä musikki mies hän on oli kaalee tai vaalee.
- mustalainen,,,.
marko putkonen on täys valkolainen, joka muuta väittää ei tiedä mistä puhuu
- okkigaam
Kysyen onko uusintana tulossa hOrtto kaalojen levyjä.
Siinä keskustellessamme minulle selvisi (en muista sanatarkasti) että hän on valkolainen.
Oopperassakin esiintynyt.
Maagikko - Yks tumma
okkigaam kirjoitti:
Kysyen onko uusintana tulossa hOrtto kaalojen levyjä.
Siinä keskustellessamme minulle selvisi (en muista sanatarkasti) että hän on valkolainen.
Oopperassakin esiintynyt.
Maagikkoettäs näinpäin on asiat
- minäkin olen (taikka
Yks tumma kirjoitti:
ettäs näinpäin on asiat
Miksi ovet ei aukea MEILLE...eli mustalaisille. Eihän muutenkaan ole missään rekisteröitynä kenenkään etninen alkuperä, eli: jos henkilö sanoo olevansa kaalo, niin silloin hän on kaalo. (eikö ollutkin hyvä selitys!)
...tunnen ko. henkilön henk.kohtaisesti ja hän ei ole oikeasti kaalo.
- Anonyymi
Yleisradion haastattelussa 1970-luvulla - eli Hortto Kaalon menestyskaudella - Marko Putkonen sanoi, ettei ole itse romani. Haastattelijana oli muistaakseni aikanaan tunnettu toimittaja Ossi Wallius. Tuo haastattelu taitaa löytyä Ylen Elävästä Arkistosta.
- Anonyymi
Oopperalaulaja Marko Putkonen on syntynyt itä-helsinkäisten valkolaisten vanhemmille. Siis, hänen isänsä on valkolainen ja hänen äitinsäkin on valkolainen.
Tämä on tietoa, ei luuloa.
Ihme että tätä vielä netti-aikana jankataan.
Onko tähän sekoittunut jotenkin se juttu onko Esko Salminen Tauno Palon poika ja siihen voi kyllä vastata että Esko Salminen ON Tauno Palon poika.
Mutta älkää ratkuttako tuosta Marko Putkosesta enää, hän on valkolainen, valtaväestöön kuuluva, kaaje.- Anonyymi
EN TIEDÄ MUT UKOLLA ON IHAN HELVETIN HUIKEA ÄÄNI. MIES LAULAA KUN KIVITALO KONSANAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN TIEDÄ MUT UKOLLA ON IHAN HELVETIN HUIKEA ÄÄNI. MIES LAULAA KUN KIVITALO KONSANAAN
Ja helvetin kaheli poika Janus Putkonen, sotarikollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja helvetin kaheli poika Janus Putkonen, sotarikollinen
Janus on selvästi romani
- Anonyymi
Ei ole romani
- Anonyymi
Niiiin...voi hyvä isä. Ihanko nyt tajusit viestiketjua lukiessasi, ettei Marko Putkonen ole romani.
Ja päätit asiaa tuumailtuasi kertoa meillekin päätelmäsi, "Ei ole romani".
Huom. Me tiesimme tuon asian jo 73 vuotta sitten.
- Anonyymi
HUIKEA ÄIJÄ
- Anonyymi
KUUNTELEN YOUTUBESTA LUMIKENTTIEN KUTSU KAPPALEEN TULEE SUORASTAAN TAIVAALLINEN OLO JA OLO ON AIKA ÄLLISTYNYT
- Anonyymi
PUTKOSEN LUMIKENTTIEN KUTSU ON PAREMPI JOPA KUIN REIJO TAIPALEEN TAI RAITASEN
- Anonyymi
No eipä tuo ole kummonen , , vähän niinku yrittämällä laulettu.
- Anonyymi
Onko kova mainemies ja pitkä kivitalo cv?
- Anonyymi
on aito donetskin kaalo kuulluu mv puolleeseen- ala janitskin
- Anonyymi
Marko on puoliksi venäläinen ja lapsensa tekee töitä venäjän valtiolle.
- Anonyymi
Valkolainen Putkonen on, näkeehän sen ja itse en sen ylimatalasta möyryämisestä ole koskaan tykännyt.
- Anonyymi
VALKOLAINEN ON
MUTTA MITÄS HELVETIN TEKEMISTÄ POJALLA ON
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513