Onpa kiva tehdä

Noidan tytär

taikoja, taikoja. Siksi teen, koska ei voi olla sattumaa, että taikani ovat niin monesti onnistuneet ja ilman valmiiksi kirjoitettuja loitsuja.
Neuvo.... Taiat onnistuvat siksi, että uskon niiden onnistuvan ja olen tosissani.
Kerran koemielessä tein muutaman eri taian samaan aikaan ja kaikki onnistuivat. Ne onnistuivat jonkun ajan kuluessa. Tosin taiat olivatkin sellaisia, ettei niiden kuulunutkaan onnistua heti tai se ei olisi ollut mitenkään mahdollista.
Yhdelle tuttavalleni toivoin raskautta, jotta hän saisi ymmärrystä äiteihin. Vajaa vuodessa hän sai tytön. Toivoin hänelle tyttöä.
Yhdelle ylimieliselle nousukkaalle toivoin konkurssia ja konkurssi tuli. Se konkka tuli hissukseen. Nyt hän on työssä toisessa firmassa joka on samanlainen mutta isompi kuin mitä hänen omansa oli.
Itse toivoin edistystä pianonsoitossa ja opin jotain uutta ja hienoa ja säveltämään ihanan kappaleen. Samalla pääsin sisälle musiikin salaisuuksiin. Tämä toivomus toteutui päivän sisällä.
Ja yhtä toivomusta en voi kokonaan kertoa. Se oli erikoinen ja oli todellinen ihme että se toteutui. Säikähdin todella. Se liittyy taikuri David Copperfieldiin.
Nämä toivoin samalla kertaa. Aiemmin toivomani toteutuivat myöskin.
Mutta varoituksen sana. Jokaisella toiveellani on ollut hintansa joka ei aina miellytä.
Ja yksi toinen juttu. Tiettynä aikana tiettynä vuodenaikana en uskalla valokuvata ainakaan yhdellä vanhalla kamerallani. Voiko olla sattumaa että kuvattu kohde kuolee 3pv:n sisällä. Kamera makaa käyttämättä muutaman vuoden, kunnes keksin kuvata taas. Ja sitten toinen kohde... Ja... kolmas. (Onneksi ne olivat eläimiä, mutta kuitenkin. Kaikki olivat samaa eläinlajia). Kameralla ei ole kuvattu sen kolmannen jälkeen. Voisiko olla pelkkää sattumaa tämä kamerajuttu? Kameran olen hävittänyt hajoitettuna ja hajotetut osat hajauttanut eri paikkoihin.

Sitten kerran olin todella suuttunut yhdelle miehelle joka oli lyönyt kättä pidemmällä rakasta perheenjäsentäni (pientä lasta) ja olin tosi raivoissani. Ajattelin hänestä pahaa kiukuisena. Sitten kuulin että hän oli kuollut - sydänkohtaukseen. Välillämme oli kymmeniä kilometrejä. Siis, pidän tätä sattumana, mutta laittaa se kuitenkin ajattelemaan kun sattuu kaikkea muutakin. Onneksi suutun harvoin ja lepyn nopeasti ja pystyn hallitsemaan halutessani tunteitani. Ei kuitenkaan tullut hyvä fiilis - vähän syyllinen olo. Mutta eihän nämä jutut voi olla mahdollisia. En siis voi olla syypää, vai mitä skeptikot, vihamiehet... Nämä ovat vain pelkkää sattumaa, eikö vain? Sattumaa on moni muukin asia kohdallani. Olen sattumien keskipisteessä.

32

1832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä...

      ne kameran osat, ja saisko sen koottua? Voisin ostaa sen sulta:)

      • Noidan tytär

        ja heidän tyttärilläänkin on vastuu. Voipi olla etten muista kaikkia kätköpaikkoja. Uskon että kameranvalmistajalla on ollut sormensa pelissä. Ehkä hän kirosi jotain tuttavaansa samalla kun valmisti kameraa ja negatiivisuus tarttui siihen esineeseen. Tai sitten johonkin kameran osaan. Voihan olla että aika on tehnyt tehtävänsä ja kamerasta ei tule enään käyttökelvollista. Olleet piiloissaan jo vuosia. Ja kun en ole halunnut edes muistaa. Tuskin laitteesta saa enään käyttökelvollista vaikka kaikki kätketyt osat löytyisivätkin.

        Kenenkä eläimestä haluaisit päästä? Naapurin koirasta? En tiedä tehoaako laite koiriin, sen sijaan hevoset ovat vaarassa.


      • Noidan tytär

        että paljonko maksaisit jos sellaisen kameran saisit ja mitä sillä tekisit? Vähentäisit väkilukua ja pelastaisit täten maailmaa vai? Raivaisitko kilpailijan pois taistelukentältä tai muuten vain ei niin miellyttävät henkilöt?;)

        - Hei, saaksmä ottaa sust valokuvan?;)
        (Tähän tyyliin)
        Ja... kukaan ei saisi selville, että sinä olisit syyllinen.
        Ei muuta kuin kaikki kostonhimoiset nyt etsimään niitä kameranosia. Sen voin sanoa että ne ovat kaukana, satojen kilometrien päässä minusta.

        Tai mistä sen tiedätte, vaikka kamerani olisi ehjä ja minulla itselläni lähistöllä piilossa ja erittäin hyvässä kunnossa? ;>
        Mistä voitte tietää seuraavalla kerralla kun teitä kuvataan, ettei se ole juuri se kamera, jos vaikka minä olen se kuvaaja tai sitten joku muu jolla on se minun kamerani? ;>
        Mistä te sen voitte tietää... heh heh...


      • jopas!
        Noidan tytär kirjoitti:

        ja heidän tyttärilläänkin on vastuu. Voipi olla etten muista kaikkia kätköpaikkoja. Uskon että kameranvalmistajalla on ollut sormensa pelissä. Ehkä hän kirosi jotain tuttavaansa samalla kun valmisti kameraa ja negatiivisuus tarttui siihen esineeseen. Tai sitten johonkin kameran osaan. Voihan olla että aika on tehnyt tehtävänsä ja kamerasta ei tule enään käyttökelvollista. Olleet piiloissaan jo vuosia. Ja kun en ole halunnut edes muistaa. Tuskin laitteesta saa enään käyttökelvollista vaikka kaikki kätketyt osat löytyisivätkin.

        Kenenkä eläimestä haluaisit päästä? Naapurin koirasta? En tiedä tehoaako laite koiriin, sen sijaan hevoset ovat vaarassa.

        Kyllä sinulla jotain kykyjä ilmeisesti on koska heti ensimmäisenä arvasit/tiesit mihin sitä kameraa käyttäisin.

        Henkilökohtaisia vihamiehiäni tai niitä jotka häikäilemättömästi ovat minua vahingoittaneet, en koskaa halua tappaa. Heidät pitäisi saada kärsimään tässä elämässä mahdollisimman pitkään, ja tietäen mistä se tulee.


      • Noidan tytär
        jopas! kirjoitti:

        Kyllä sinulla jotain kykyjä ilmeisesti on koska heti ensimmäisenä arvasit/tiesit mihin sitä kameraa käyttäisin.

        Henkilökohtaisia vihamiehiäni tai niitä jotka häikäilemättömästi ovat minua vahingoittaneet, en koskaa halua tappaa. Heidät pitäisi saada kärsimään tässä elämässä mahdollisimman pitkään, ja tietäen mistä se tulee.

        ovat vain niin tyhmiä, etteivät he välttämättä opi koskaan virheistään ja siksi pikku kiusa onkin joskus paikallaan, vai mitä sanotte siitä, että autossa on vika (naapurin). Se ei lähde käyntiin. Minä loitsuan siihen asti kunnes kyllästyn ja katson ikkunasta kun naapuri yrittää saada autoaan korjattua ja ihmettelee missä vika kun mistään ei tunnu vikaa löytyvän. Sitten hellitän kun kun naapuri on saanut aikansa pohdiskella pikku probleemaa. Ja kas kummaa, auto lähtee taas käyntiin.


      • Noidan tytär
        jopas! kirjoitti:

        Kyllä sinulla jotain kykyjä ilmeisesti on koska heti ensimmäisenä arvasit/tiesit mihin sitä kameraa käyttäisin.

        Henkilökohtaisia vihamiehiäni tai niitä jotka häikäilemättömästi ovat minua vahingoittaneet, en koskaa halua tappaa. Heidät pitäisi saada kärsimään tässä elämässä mahdollisimman pitkään, ja tietäen mistä se tulee.

        koiran vika jos sillä on inha isäntä. Itse rakastan luontoa ja luontokappaleita. Eläimissäkin on pahoja ja hyviä, ihan niinkuin meissä ihmisissäkin. Monilla agressiivisilla eläimillä on kipuja ja silloin ne käyttäytyvät arvaamattomasti. Myös minä saatan olla kipeänä ärtyinen.

        Tiedän myös oman negatiivisen voimani alkuperän - miksi se on minulla. Tiedän senkin, että sitä voi käyttää myös parantamiseen. Paransin kuumeisen lapsen (kuume 39.6) kädestä pitämällä, empatialla ja rakkaudella. Kuume oli vain sen illan. Seuraavana päivänä lapsi oli taas terve.

        Jotta voima voisi kasvaa, on tärkeää oppia hallitsemaan tunteensa. Voima voi myös räjähtää epämiellyttävällä tavalla jos ei kasva ja kehity sen mukana. Jos käytät voimaa väärin, joudut vähän niinkuin sakkokierrokselle hiihdossa ammuttuasi harhaan ja silloin etenemisesi kestää tai hidastuu.


      • Noidan tytär
        jopas! kirjoitti:

        Kyllä sinulla jotain kykyjä ilmeisesti on koska heti ensimmäisenä arvasit/tiesit mihin sitä kameraa käyttäisin.

        Henkilökohtaisia vihamiehiäni tai niitä jotka häikäilemättömästi ovat minua vahingoittaneet, en koskaa halua tappaa. Heidät pitäisi saada kärsimään tässä elämässä mahdollisimman pitkään, ja tietäen mistä se tulee.

        henkilökohtaisista vihamiehistä sen verran että kiusallani heitin kommentin kun piruus iski takaraivoon. Se nyt on meillä noidilla tai tyttärillä tavallista arkea. Mutta pikku kiusat, kuten auto ei lähde käyntiin, avain katkeaa lukkoon ovat ihan mukavia pikku jäyniä.


      • *//*
        Noidan tytär kirjoitti:

        koiran vika jos sillä on inha isäntä. Itse rakastan luontoa ja luontokappaleita. Eläimissäkin on pahoja ja hyviä, ihan niinkuin meissä ihmisissäkin. Monilla agressiivisilla eläimillä on kipuja ja silloin ne käyttäytyvät arvaamattomasti. Myös minä saatan olla kipeänä ärtyinen.

        Tiedän myös oman negatiivisen voimani alkuperän - miksi se on minulla. Tiedän senkin, että sitä voi käyttää myös parantamiseen. Paransin kuumeisen lapsen (kuume 39.6) kädestä pitämällä, empatialla ja rakkaudella. Kuume oli vain sen illan. Seuraavana päivänä lapsi oli taas terve.

        Jotta voima voisi kasvaa, on tärkeää oppia hallitsemaan tunteensa. Voima voi myös räjähtää epämiellyttävällä tavalla jos ei kasva ja kehity sen mukana. Jos käytät voimaa väärin, joudut vähän niinkuin sakkokierrokselle hiihdossa ammuttuasi harhaan ja silloin etenemisesi kestää tai hidastuu.

        Itse asiassa olen aina pitänyt koirista ja muistakin eläimistä, mutta tuo naapurin rakki vie hermot. Ei se haittaa jos iso koira joskus bassoäänellään hieman haukahtaa, mutta pienen rakin ulina ja kimeä raksytys tunnista toiseen saa vihan ja kiukun nousemaan pintaan. Ääni tulee vielä seinän läpi koska asun rivitalossa.


      • *//*
        Noidan tytär kirjoitti:

        henkilökohtaisista vihamiehistä sen verran että kiusallani heitin kommentin kun piruus iski takaraivoon. Se nyt on meillä noidilla tai tyttärillä tavallista arkea. Mutta pikku kiusat, kuten auto ei lähde käyntiin, avain katkeaa lukkoon ovat ihan mukavia pikku jäyniä.

        Eipä minulla nykyisin juuri mitään vihamiehiä ole. Joitain vanhoja juttuja joita en yleensä edes muistele.

        Jos saisin maagiset kykyni paremmin toimimaan, käyttäisin niitä -parantamisen lisäksi- ex-heilan takaisinsaamiseen.

        Miksi muuten kirjoittelet aina vain öisin, Noidan tytär?

        Tämä aihe on mielenkiintoinen. Joudun valitettavasti pitämään tästä päivästä lukien viikon paussin kirjuutteluun sillä lähden matkalle, enkä sinä aikana pääse koneelle.... ehkä? Katsotaan! Pysy linjoilla!

        Ens viikkoon! Ja hyvät Ostarat!


      • Noidan tytär
        *//* kirjoitti:

        Eipä minulla nykyisin juuri mitään vihamiehiä ole. Joitain vanhoja juttuja joita en yleensä edes muistele.

        Jos saisin maagiset kykyni paremmin toimimaan, käyttäisin niitä -parantamisen lisäksi- ex-heilan takaisinsaamiseen.

        Miksi muuten kirjoittelet aina vain öisin, Noidan tytär?

        Tämä aihe on mielenkiintoinen. Joudun valitettavasti pitämään tästä päivästä lukien viikon paussin kirjuutteluun sillä lähden matkalle, enkä sinä aikana pääse koneelle.... ehkä? Katsotaan! Pysy linjoilla!

        Ens viikkoon! Ja hyvät Ostarat!

        Noitumiset tehdään öisin. Tosin on päivätaikojakin, mutta jotkut toimivat parhaiten öisin tehtynä. Vihamiehille pitää tehdä öisin niitä painajaisia. Loitsia kivoja pikku painajaisunia.
        Lomaa on vielä tämä viikko ja maanantai ja sitten loppuu yökirjoittelu. Enhän ole edes ollut täällä palstalla montaa yötä kirjoittelemassa. Kirjoittelevat muutkin öisin kuin minä. Yhtä lailla minä voisin kysellä, miksi kirjoittelet kahvitauon ja ruokatauon välillä? Eikö sen pitäisi olla tehokasta työaikaa?
        En pysy linjoilla. On pääsiäinen. Jospa oppisin jo lentämään luudalla. Musta kissakin jo on ja kahvipannu (sellainen vanhanaikainen). Pitää ensin mennä tekemään se luuta nyt kuitenkin.
        Ensi viikolla ei sitten yötaikoja vähään aikaan tehdä.
        Noh, parhaiten minut tavoittaa täältä ehkä näihin aikoihin tai aamusta. Itsellänikin on menoa?
        Muista! Ota rennosti eli relaa lomallas.
        Ihmissuhteista;
        Kun särö on tullut on sitä vaikeampi paikkailla mitä kauemmin aikaa kuluu erossa oloon. Mitä vahvemmat tunteet sen vaikeampi on toista unohtaa. Joillekkin myös anteeksiantaminen voi olla vaikeaa vaikka halua olisikin. Myös luottamuksen palauttaminen voi olla hankalaa. Posliiniastian voi liimata, mutta entisen veroista siitä ei tule enää koskaan. Uudelleen uudistettu suhde ex-heilasi kanssa ei voi olla enää samanlainen kuin ennen. Päästämällä irti voi saada parempaa.
        Itsestäni puheenollen, rakkaussuhde vain ei ole minua varten. En kaipaa ex-heilojani. Niin se vain on. Muutenkin se haittaisi kehittymistäni tällä saralla. Tällä hetkellä loman jälkeen paneudun töihini urakalla enkä katsele miehiin päinkään, mitä nyt pomoa on pakko silmiin katsoa kun asiaa on.


      • Noidan tytär
        *//* kirjoitti:

        Itse asiassa olen aina pitänyt koirista ja muistakin eläimistä, mutta tuo naapurin rakki vie hermot. Ei se haittaa jos iso koira joskus bassoäänellään hieman haukahtaa, mutta pienen rakin ulina ja kimeä raksytys tunnista toiseen saa vihan ja kiukun nousemaan pintaan. Ääni tulee vielä seinän läpi koska asun rivitalossa.

        Laita radio tai televisio kovemmalle ja jos naapurisi siitä valittaa sano ettet kestä koiran ulinaa ja räksytystä tunti tolkulla. Musiikki peittää kivasti häiriöääniä. Muista myös laulaa suihkussa. Nimenomaan, laula suihkussa!


    • Zos

      Sanotaan, että mikään ei ole sattumaa...

      Itse olin armeijassa kun yksi kaveri kertoi nähneensä pojan, joka oli ollut samassa koulussa kanssamme ala-asteella. poika oli tuolloin raiskannut koulun vessassa ekaluokkalaisen tytön, tapaus oli silloin lapsena järkyttänyt minuakin suuresti.

      kun muistin tuon tyypin, tulin todella vihaiseksi ja toivoin hänen kuolevan. Seuraavalla viikolla kaveri tuli sanomaan, että se oli kuollut, ajanut autolla ulos moottoritieltä.

      Oleellista magiassa on se, että se toimii. Aina ei tiedä miten ja koska, mutta joka tapauksessa se toimii. Ja aina siihen ei tarvita mitään konkreettista tekoa, rituaalia, loitsua tai muuta.

      • Noidan tytär

        Tästä tulikin mieleen, miten tärkeää on osata hallita tunteensa, vaikka joskus se on vaikeaa kun tunnet itseäsi tai perhettäsi, sukuasi pahasti loukatun. Yhdessä hetkessä tunnet hallitsevasi jopa vihan tunteesi, kunnes tapahtuu kuin sattumalta jotain, joka laittaa vihantunteesi hallinnan sietokyvyn rajoille. Kuitenkin sinulla on tunteeseesi täysi oikeus, koska olet tuntenut loukatuksi tulemisen joko suoraan tai epäsuoraan. Epäsuoraan siksi, jos läheistäsi on loukattu.
        Juuri nyt minua on ihmissuhteissani loukattu. Saatoin kyllä aloittaa koko jutun itse, koska halusin lopettaa suhteen joka kaatui mielestäni omaan mahdottomuuteensa. Kummallakin oli omia juttuja että ennen päätöstäni emme olleet nähneet yli kahteen viikkoon. Saattoi olla kolmekin viikkoa.
        Jotenkin kelasin menneisyyttäni. Palasin ajassa taaksepäin, milloin minua loukattiin pahasti. Päätin antaa tälle menneisyyteni ihmiselle anteeksi vaikka sain maksaa kalliin hinnan. Ensin mietin sitä miten voisin haitata hänen etenemistään urallaan. Otin selvää hänen nykyisestä työstään ja työkavereistaan. Tutkin kehen kannattaisi ottaa yhteyttä ja kertoa vähän ikäviä tietoja tästä entisestä tuttavastani. Sitten ajattelin, ettei mikään ole ilmaista ja vahvuutta sekä fiksuutta olisi antaa jutun olla. Olin ylpeä itsestäni ja tulin sitten siihen johtopäätökseen, että suhde joka ei anna minulle mitään joutaa romukoppaan. Jos mies on itsekäs, joka ajattelee vain omaa napaansa niin jääkööt. Ilmoitin miehelle päätöksestäni. Siitäkös herjaaminen alkoi. Annoin samalla mitalla takaisin. Olin raivoissani. Miksi olin kelvannut jos hänen ajatuksensa oli mitä oli. Kerroin hänelle, ettei hän naista tarvitse, koska ei pysty sellaista edes pitämään. Suunnittelin jo magiaa. Otin jo esille häneltä saamani esineenkin. Sitten palasin edelliseen päivään ja hetkeen jolloin ylpeilin itsekseni mielessäni miten fiksusti ajattelin sen menneisyyden jutun kanssa. Kävin kovaa taistelua mielessäni. Jokin vaati minua tarttumaan magiaan ajatukseni voimalla. Kaikki menneet oudot jutut tulivat mieleeni ja vahva tunne siitä että pystyisin ajatuksellani kiusaamaan (en haluaisi pahempaa) ja rienaamaan tätä miestä. Kävelin huoneesta toiseen kädet housujen takataskussa ja ulkopuolisen silmin olisin näyttänyt varmaan hermostuneelta jostakin asiasta. Olin tunnekuohun vallassa. Sitten tajusin, että ihan kun olisin saanut opikseni. Aina kun olen luullut että hallitsen tunteeni täydellisesti tai lähes täydellisesti, tulee joku este, johon olen kompastua. Mutta tuli tunne, että jokin voima varoitti mahdollisesta minulle ikävästä maksusta, jonka joutuisin maksamaan ja joka valtaisi sielustani taas pikku palasen. Olen tuntenut tämän voiman niin kauan kuin muistan ja pidän sitä suojelusenkelinäni, joka on erään näkijän mukaan intiaani ja vahva suojelija. Pahoissa paikoissa olenkin saanut yllättävää opastusta ja ilman niitä opastuksia olisikin käynyt monta kertaa kehnosti. Ilman tätä henkiopastani olisin hukassa, sellainen tunne minulla on. Ja uskon, että ilman häntä olisin todella kamala ja hirveä ihminen.
        Sitten minulle rakas sukulainen oli kuolemankielissä ja leikkauksessa. Lääkärit eivät uskaltaneet antaa toivoa. Tein kaikki mahdolliset pyynnöt että hän jäisi henkiin. Pyysin jopa omaa henkiopastani menemään sukulaiseni avuksi. Sukulaiseni jäi henkiin.
        Palatakseni vielä ihmissuhteeseen joka tuli tiensä päätökseen sanon syyn mikä auttaa vihantunteen hallinnassa;
        Rakkauden vastakohta ei ole viha, koska molemmat ovat vahvoja tunteita. Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys. Välinpitämättömyys on yhdentekevää, samantekevää, hälläväliä ja niin pois päin.


      • *//*
        Noidan tytär kirjoitti:

        Tästä tulikin mieleen, miten tärkeää on osata hallita tunteensa, vaikka joskus se on vaikeaa kun tunnet itseäsi tai perhettäsi, sukuasi pahasti loukatun. Yhdessä hetkessä tunnet hallitsevasi jopa vihan tunteesi, kunnes tapahtuu kuin sattumalta jotain, joka laittaa vihantunteesi hallinnan sietokyvyn rajoille. Kuitenkin sinulla on tunteeseesi täysi oikeus, koska olet tuntenut loukatuksi tulemisen joko suoraan tai epäsuoraan. Epäsuoraan siksi, jos läheistäsi on loukattu.
        Juuri nyt minua on ihmissuhteissani loukattu. Saatoin kyllä aloittaa koko jutun itse, koska halusin lopettaa suhteen joka kaatui mielestäni omaan mahdottomuuteensa. Kummallakin oli omia juttuja että ennen päätöstäni emme olleet nähneet yli kahteen viikkoon. Saattoi olla kolmekin viikkoa.
        Jotenkin kelasin menneisyyttäni. Palasin ajassa taaksepäin, milloin minua loukattiin pahasti. Päätin antaa tälle menneisyyteni ihmiselle anteeksi vaikka sain maksaa kalliin hinnan. Ensin mietin sitä miten voisin haitata hänen etenemistään urallaan. Otin selvää hänen nykyisestä työstään ja työkavereistaan. Tutkin kehen kannattaisi ottaa yhteyttä ja kertoa vähän ikäviä tietoja tästä entisestä tuttavastani. Sitten ajattelin, ettei mikään ole ilmaista ja vahvuutta sekä fiksuutta olisi antaa jutun olla. Olin ylpeä itsestäni ja tulin sitten siihen johtopäätökseen, että suhde joka ei anna minulle mitään joutaa romukoppaan. Jos mies on itsekäs, joka ajattelee vain omaa napaansa niin jääkööt. Ilmoitin miehelle päätöksestäni. Siitäkös herjaaminen alkoi. Annoin samalla mitalla takaisin. Olin raivoissani. Miksi olin kelvannut jos hänen ajatuksensa oli mitä oli. Kerroin hänelle, ettei hän naista tarvitse, koska ei pysty sellaista edes pitämään. Suunnittelin jo magiaa. Otin jo esille häneltä saamani esineenkin. Sitten palasin edelliseen päivään ja hetkeen jolloin ylpeilin itsekseni mielessäni miten fiksusti ajattelin sen menneisyyden jutun kanssa. Kävin kovaa taistelua mielessäni. Jokin vaati minua tarttumaan magiaan ajatukseni voimalla. Kaikki menneet oudot jutut tulivat mieleeni ja vahva tunne siitä että pystyisin ajatuksellani kiusaamaan (en haluaisi pahempaa) ja rienaamaan tätä miestä. Kävelin huoneesta toiseen kädet housujen takataskussa ja ulkopuolisen silmin olisin näyttänyt varmaan hermostuneelta jostakin asiasta. Olin tunnekuohun vallassa. Sitten tajusin, että ihan kun olisin saanut opikseni. Aina kun olen luullut että hallitsen tunteeni täydellisesti tai lähes täydellisesti, tulee joku este, johon olen kompastua. Mutta tuli tunne, että jokin voima varoitti mahdollisesta minulle ikävästä maksusta, jonka joutuisin maksamaan ja joka valtaisi sielustani taas pikku palasen. Olen tuntenut tämän voiman niin kauan kuin muistan ja pidän sitä suojelusenkelinäni, joka on erään näkijän mukaan intiaani ja vahva suojelija. Pahoissa paikoissa olenkin saanut yllättävää opastusta ja ilman niitä opastuksia olisikin käynyt monta kertaa kehnosti. Ilman tätä henkiopastani olisin hukassa, sellainen tunne minulla on. Ja uskon, että ilman häntä olisin todella kamala ja hirveä ihminen.
        Sitten minulle rakas sukulainen oli kuolemankielissä ja leikkauksessa. Lääkärit eivät uskaltaneet antaa toivoa. Tein kaikki mahdolliset pyynnöt että hän jäisi henkiin. Pyysin jopa omaa henkiopastani menemään sukulaiseni avuksi. Sukulaiseni jäi henkiin.
        Palatakseni vielä ihmissuhteeseen joka tuli tiensä päätökseen sanon syyn mikä auttaa vihantunteen hallinnassa;
        Rakkauden vastakohta ei ole viha, koska molemmat ovat vahvoja tunteita. Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys. Välinpitämättömyys on yhdentekevää, samantekevää, hälläväliä ja niin pois päin.

        Minä olen se joka tuolla aiemmin kyseli kamerasta ja kommentoi koiraan.

        Puuhastelen samantapaisten asioiden parissa kuin sinäkin. En ole velho, mutta energioiden kanssa olen tullut tekemisiin lähinnä parannuksen merkeissä. Tätini sairastuessa pahasti yritin kaukohoidolla auttaa häntä, mutta pitkitinkin vain kärsimystä. Lääkärit olivat kuulemma ihmetelleet, miten tämä voi kestää näin kauan. Eivät olleet ikinä ennen nähneet sellaista. Ilmeisesti voimani tehosi, vaikken tätiäni pystynytkään pelastamaan.

        Olen yrittänyt -huonolla menestyksellä- saman tapaista kuin sinäkin, tosin positiivisessa mielessä. Olen yrittänyt saada magialla (=energiakyvyilläni) heilani takaisin. Alussa ilmeisesti jonkinlaista vaikutusta olikin, mutta lopullista tulosta ei tullut. Kykyni ei ole samaa luokkaa kuin sinun. Pyrin kyllä kaiken aikaa kehittämään itseäni.


      • Rev

        Olettepa te taitavia. Minä olen kaikkein pahimmillanikin kironnut vain vatsanväänteitä eräälle tyypille joka oli mielestäni ärsyttävä, ja nekin vatsanväänteet sain itse. Se opetti minulle jotakin - olen itse sitä, mitä ajattelen muista. ;-)

        Sen jälkeen en ole kirouksia tehnyt edes vatsanväännetasolla. En haluaisi tappaa ketään. Ja miksi noitua vihamiehensä kuoliaiksi? Ne joutuvat tarinoista päätelleen auto-onnettomuuteen tai saavat sydänkohtauksen tms. Pääsevät liian helpolla, paskiaiset!


      • Noidan tytär
        Rev kirjoitti:

        Olettepa te taitavia. Minä olen kaikkein pahimmillanikin kironnut vain vatsanväänteitä eräälle tyypille joka oli mielestäni ärsyttävä, ja nekin vatsanväänteet sain itse. Se opetti minulle jotakin - olen itse sitä, mitä ajattelen muista. ;-)

        Sen jälkeen en ole kirouksia tehnyt edes vatsanväännetasolla. En haluaisi tappaa ketään. Ja miksi noitua vihamiehensä kuoliaiksi? Ne joutuvat tarinoista päätelleen auto-onnettomuuteen tai saavat sydänkohtauksen tms. Pääsevät liian helpolla, paskiaiset!

        jota noiduit oli suojaustaika ja siksi taikasi kääntyi sinua itseäsi vastaan ja kovemmin kuin mitä se olisi sattunut vihamieheesi jollei hänellä olisi ollut sitä suojausta. Tosin hän ei ole sitä taikaa itse laittanut tai laitatuttanut vaan sen on tehnyt henkilö joka välittää vihamiehestäsi.


      • Rqeni
        Noidan tytär kirjoitti:

        jota noiduit oli suojaustaika ja siksi taikasi kääntyi sinua itseäsi vastaan ja kovemmin kuin mitä se olisi sattunut vihamieheesi jollei hänellä olisi ollut sitä suojausta. Tosin hän ei ole sitä taikaa itse laittanut tai laitatuttanut vaan sen on tehnyt henkilö joka välittää vihamiehestäsi.

        Itse olen myöskin kokeillut erilaiseia taikoja, ja ihmekyllä ne toteutuvat. Taikani ovat pikeminkin rukouksia, vaikka en mikään uskovainen ole. enemmänkin pakana. Esmerkiksi rakkautta ihastukseltani. Ihme kyllä se on toteutunut. Koska uskon itseeni. kaikki on mahdollista. kykyjäni en käytä jokapäiväisesti tai turhaan. vain silloin kun todellisesti olen pulassa tai tarvitsen apua.
        Vinkki: usko itseesi, niin kaikki on mahdollista


      • Noidan tytär
        Rqeni kirjoitti:

        Itse olen myöskin kokeillut erilaiseia taikoja, ja ihmekyllä ne toteutuvat. Taikani ovat pikeminkin rukouksia, vaikka en mikään uskovainen ole. enemmänkin pakana. Esmerkiksi rakkautta ihastukseltani. Ihme kyllä se on toteutunut. Koska uskon itseeni. kaikki on mahdollista. kykyjäni en käytä jokapäiväisesti tai turhaan. vain silloin kun todellisesti olen pulassa tai tarvitsen apua.
        Vinkki: usko itseesi, niin kaikki on mahdollista

        taiat ja rukoukset. Taialla ei koskaan pyydetä, rukouksilla pyydetään. Kun uskoo asiaansa, ei tarvitse pyytää. Ei taiat sillee toimi, rukoukset kylläkin, pyytämällä.


      • Rqeni
        Noidan tytär kirjoitti:

        taiat ja rukoukset. Taialla ei koskaan pyydetä, rukouksilla pyydetään. Kun uskoo asiaansa, ei tarvitse pyytää. Ei taiat sillee toimi, rukoukset kylläkin, pyytämällä.

        No, minä olen minä, sinä olet sinä, hän on hän
        Minä teen näin, sinä noin, hän niin.

        Ehkä taikani vaikuttaa oudoilta tai uskoattomilta, mutta minulla ne toimivat.
        Esimerkki magiastani.

        Olin kaverini kanssa ulkona, vuosi sitten. Juttelimme ja käveimme edes takaisin, kunnes puheemme päätyi (taas)erimielisyyteen.
        Toivoin ja kirosin, halusin, että kaverini olisi kuollut pois, tai olisi saanut suuren kärsimyksen.
        Itse en vielä tajunnut kuinka tyhmää on toivoa kenellekkään kuolemaan, kaikkia ansaitsevat elää.
        Hän oli paras kaverini. Nään vieläkin unia siitä kuinka istuskelemme auringonlaskussa juttelemassa.
        Enää häntä ei ole, hän kuoli onnettomuudessa kotimatkallaan. Jos sinä et usko, sille en voi mitään, tämä on kamalinta mitä minulle on sattunut ikinä. Siitälähtien olen uskonut magiaan, minulla on oma tapani, ja sinulla omasi. Olen jopa yrittänyt taikoa häntä takaisin, olen vain saanut itse pahan olon eikä mitään ole tapahtunut.
        Kaikki sanovat että elämän on jatkuttava mutta en tiedä mitä teen, hän oli ainoa kenelle kerroin salaisuuteni ja kaiken, hän oli tarkeintä mitä minulla on ollut. Jo 4 vuotiaasta asti.


      • Saag Paneer
        Rev kirjoitti:

        Olettepa te taitavia. Minä olen kaikkein pahimmillanikin kironnut vain vatsanväänteitä eräälle tyypille joka oli mielestäni ärsyttävä, ja nekin vatsanväänteet sain itse. Se opetti minulle jotakin - olen itse sitä, mitä ajattelen muista. ;-)

        Sen jälkeen en ole kirouksia tehnyt edes vatsanväännetasolla. En haluaisi tappaa ketään. Ja miksi noitua vihamiehensä kuoliaiksi? Ne joutuvat tarinoista päätelleen auto-onnettomuuteen tai saavat sydänkohtauksen tms. Pääsevät liian helpolla, paskiaiset!

        Vuosikausien ajan oli tikkuna varpaassani ihminen, johon minua aina verrattiin ja jonka "varjossa" sain toteuttaa omia tekemisiäni. Kyse oli ihan ammatillisista kuvioista. Kun ehdotin jotain uutta, niin ei koskaan mennyt läpi, koska "alan guru" sanoo toisin.

        Jossain vaiheessa alkoi vittu tosissaan ottaa pannuun. Viimeistään siinä vaiheessa, kun tämä "alan guru" alkoi selittää minulle suoraan, miten minun tulee käyttäytyä ja mitkä asiat ovat tärkeitä tässä ammatissa. Tiesin kokemuksesta, etteivät hänen argumenttinsa pitäneet paikkaansa.

        Jossain vaiheessa alkoi sitten meikäläisellä todella käämi kärytä.

        Kului vuosi. Yhtäkkiä kuulin, että tällä gurulla oli haimasyöpä ja elinaikaa vajaat kaksi kuukautta. Kaveri kuoli ja haudattiin. Kaksi viikkoa hautajaisten jälkeen tuli puhelu: firma jonka mannekiinina "guru" oli vuosien ajan ollut otti yhteyttä ja ehdotti yhteistyökuviota. Pian tämän jälkeen minua pyydettiin alustajaksi seminaariin, jossa oman alani ammattilaiset pohtivat tulevaisuuden näkymiä.

        Mitäs johtopäätöksiä tästä tarinasta vois sitten tehdä? Emmä tiiä. Kerro sä. Jotenkin vaan tuntu, että tämä kuulu asiaan.


      • Noidan tytär
        Rqeni kirjoitti:

        No, minä olen minä, sinä olet sinä, hän on hän
        Minä teen näin, sinä noin, hän niin.

        Ehkä taikani vaikuttaa oudoilta tai uskoattomilta, mutta minulla ne toimivat.
        Esimerkki magiastani.

        Olin kaverini kanssa ulkona, vuosi sitten. Juttelimme ja käveimme edes takaisin, kunnes puheemme päätyi (taas)erimielisyyteen.
        Toivoin ja kirosin, halusin, että kaverini olisi kuollut pois, tai olisi saanut suuren kärsimyksen.
        Itse en vielä tajunnut kuinka tyhmää on toivoa kenellekkään kuolemaan, kaikkia ansaitsevat elää.
        Hän oli paras kaverini. Nään vieläkin unia siitä kuinka istuskelemme auringonlaskussa juttelemassa.
        Enää häntä ei ole, hän kuoli onnettomuudessa kotimatkallaan. Jos sinä et usko, sille en voi mitään, tämä on kamalinta mitä minulle on sattunut ikinä. Siitälähtien olen uskonut magiaan, minulla on oma tapani, ja sinulla omasi. Olen jopa yrittänyt taikoa häntä takaisin, olen vain saanut itse pahan olon eikä mitään ole tapahtunut.
        Kaikki sanovat että elämän on jatkuttava mutta en tiedä mitä teen, hän oli ainoa kenelle kerroin salaisuuteni ja kaiken, hän oli tarkeintä mitä minulla on ollut. Jo 4 vuotiaasta asti.

        uskon sinua.
        Mutta nyt on pikkasen kiire.
        Nopeasti vain poikkesin täällä.


      • Rev
        Saag Paneer kirjoitti:

        Vuosikausien ajan oli tikkuna varpaassani ihminen, johon minua aina verrattiin ja jonka "varjossa" sain toteuttaa omia tekemisiäni. Kyse oli ihan ammatillisista kuvioista. Kun ehdotin jotain uutta, niin ei koskaan mennyt läpi, koska "alan guru" sanoo toisin.

        Jossain vaiheessa alkoi vittu tosissaan ottaa pannuun. Viimeistään siinä vaiheessa, kun tämä "alan guru" alkoi selittää minulle suoraan, miten minun tulee käyttäytyä ja mitkä asiat ovat tärkeitä tässä ammatissa. Tiesin kokemuksesta, etteivät hänen argumenttinsa pitäneet paikkaansa.

        Jossain vaiheessa alkoi sitten meikäläisellä todella käämi kärytä.

        Kului vuosi. Yhtäkkiä kuulin, että tällä gurulla oli haimasyöpä ja elinaikaa vajaat kaksi kuukautta. Kaveri kuoli ja haudattiin. Kaksi viikkoa hautajaisten jälkeen tuli puhelu: firma jonka mannekiinina "guru" oli vuosien ajan ollut otti yhteyttä ja ehdotti yhteistyökuviota. Pian tämän jälkeen minua pyydettiin alustajaksi seminaariin, jossa oman alani ammattilaiset pohtivat tulevaisuuden näkymiä.

        Mitäs johtopäätöksiä tästä tarinasta vois sitten tehdä? Emmä tiiä. Kerro sä. Jotenkin vaan tuntu, että tämä kuulu asiaan.

        Tämä on täydellistä spekulointia, mutta voisihan esimerkiksi liikan guruilu olla jonkin egosairauden aiheuttamaa. Yleensä kun joku ihminen saa käytöksellään toiset ärsyyntymään, hänellä on itsellään jokin ongelma, jota ei pysty kohtaamaan, ja se voisi periaatteessa salvata joitakin elintoimintoja siinä määrin, että sairaus pääsee puhkeamaan. Jos ei vaikkapa pysty ilmaisemaan joitakin olennaisia tunteita, jos verenkierto jollain alueella on heikentynyt, jos ei osaa kuunnella itseään jne. Pidän siis mahdollisena sitä, että ihminen voi kyllä itse aiheuttaa itselleen kaiken tämän, eikä siihen tarvita toista tekemään mustaa magiaa tai tahtomaan pahaa. Mielestäni riittää, että olet olemassa ja elävänä todisteena siitä, mitä tunnet ja tiedät.


      • Saag Paneer
        Rev kirjoitti:

        Tämä on täydellistä spekulointia, mutta voisihan esimerkiksi liikan guruilu olla jonkin egosairauden aiheuttamaa. Yleensä kun joku ihminen saa käytöksellään toiset ärsyyntymään, hänellä on itsellään jokin ongelma, jota ei pysty kohtaamaan, ja se voisi periaatteessa salvata joitakin elintoimintoja siinä määrin, että sairaus pääsee puhkeamaan. Jos ei vaikkapa pysty ilmaisemaan joitakin olennaisia tunteita, jos verenkierto jollain alueella on heikentynyt, jos ei osaa kuunnella itseään jne. Pidän siis mahdollisena sitä, että ihminen voi kyllä itse aiheuttaa itselleen kaiken tämän, eikä siihen tarvita toista tekemään mustaa magiaa tai tahtomaan pahaa. Mielestäni riittää, että olet olemassa ja elävänä todisteena siitä, mitä tunnet ja tiedät.

        Kyseessä oli raitistunut juoppo ja juoppoutta jos mitä, pidän vakavana egosairautena. Juopottelusta päästyään hän keskittyi kaikella vimmalla työhönsä, mitä kautta hän gurun asemaan nousikin. Hän oli loputon tekninen pilkunviilaaja ja täydellisyydentavoittelija - jopa siinä määrin, ettei sellainen voinut olla sen enempää hänelle itselleen kuin työnantajillekaan taloudellisesti hyödyllistä.

        Hän oli kuitenkin mekanistinen suorittaja, jolle työn sisältöasiat olivat silkkaa hebreaa. Tämän monet alalla tiesivät, mutta tätä ei lausuttu ääneen - guruthan ovat arvostelun yläpuolella. Itselleni taas sisältökysymykset ovat aina olleet tekniikkaa ja mekanistista suorittamista tärkeämpiä. Vasta nyt alalla on alettu kysellä näidenkin kysymysten perään. Onneksi.

        Guruilla on puolensa. Mielestäni guruista ja gurutaudista voitaisiin puhua enemmänkin.


      • Rev
        Saag Paneer kirjoitti:

        Kyseessä oli raitistunut juoppo ja juoppoutta jos mitä, pidän vakavana egosairautena. Juopottelusta päästyään hän keskittyi kaikella vimmalla työhönsä, mitä kautta hän gurun asemaan nousikin. Hän oli loputon tekninen pilkunviilaaja ja täydellisyydentavoittelija - jopa siinä määrin, ettei sellainen voinut olla sen enempää hänelle itselleen kuin työnantajillekaan taloudellisesti hyödyllistä.

        Hän oli kuitenkin mekanistinen suorittaja, jolle työn sisältöasiat olivat silkkaa hebreaa. Tämän monet alalla tiesivät, mutta tätä ei lausuttu ääneen - guruthan ovat arvostelun yläpuolella. Itselleni taas sisältökysymykset ovat aina olleet tekniikkaa ja mekanistista suorittamista tärkeämpiä. Vasta nyt alalla on alettu kysellä näidenkin kysymysten perään. Onneksi.

        Guruilla on puolensa. Mielestäni guruista ja gurutaudista voitaisiin puhua enemmänkin.

        "Mielestäni guruista ja gurutaudista voitaisiin puhua enemmänkin."

        Niin muuten voitaisiinkin. Mielestäni sellainen keskustelu olisi laajalti kiinnostavaa ja hyödyllistä monille ja sopisi tämän alueen aihepiiriin kuin nenä päähän.

        Munulla on kokemusta erilaisten gurujen ja hurujen oppilaana olemisesta useiden vuosien ajalta, joten aihe kiinnostaa minua henkilökohtaisestikin todella paljon. Olen opiskellut mystiikkaa sekä yksinäisenä sutena että osana ryhmää. Molemmista on sekä hyvää että huonoa sanottavaa.

        Aiheen "Gurutauti - syyt ja seuraukset" lisäksi toinen mielenkiintoinen teema voisi olla työotsikoltaan vaikkapa "Initiaatio - ryhmään kuulumisen tai kuulumattomuuden vaikutukset oppilaan potentiaalin toteutumiseen.".


      • sienera
        Rqeni kirjoitti:

        Itse olen myöskin kokeillut erilaiseia taikoja, ja ihmekyllä ne toteutuvat. Taikani ovat pikeminkin rukouksia, vaikka en mikään uskovainen ole. enemmänkin pakana. Esmerkiksi rakkautta ihastukseltani. Ihme kyllä se on toteutunut. Koska uskon itseeni. kaikki on mahdollista. kykyjäni en käytä jokapäiväisesti tai turhaan. vain silloin kun todellisesti olen pulassa tai tarvitsen apua.
        Vinkki: usko itseesi, niin kaikki on mahdollista

        tätä olen etsinnyt ja kaivannut, teitä...
        Jotain mitä muut ei tajua..
        Jotain hämärää, ja niin todellista.
        Kiitos tytöt sienera on nyt todella onnellinen huomatakseen ettei ole ainoa.


    • cyberanimus

      Voi kun homma menisi noin, tahtoisi ja saisi, maksaisi hinnan ja pitäisi tunkkinsa.

      Mikä on sattumaa? se, että osuu oikeaan odottamatta? Vaiko useiden erehdysten kautta tullut vaisto oikeasta? jaa-a.

      En nyt ole skeptikko tai kyynikkö, mutta kuulostaa feikiltä koko juttu. Se on helppoa muistaa kaikki ne jutut, mitkä ovat "onnistuneet" unohtaen ne monet muut epäonnistuneet.

      Tai ehkä sinä nyt pystyisitkin kääntämään skeptikkojen päät, tee taikasi, ilmoita siitä meille ja katsotaan tapahtuuko mitään... mutta todennäköistä on, ettei "taika" toimi paineen alla. Niinhän se yleensä menee näissä yliluonnollisissa taidoissa.

      Jos nyt sitten otan tosissani koko viestiketjun, täytyy todeta, että liikut hyvin vaarallisilla vesillä. Noin surutta viskellessäsi voimia ympäri maailmaa, voit pian huomata saaneesi vieraita, jotka toivottavasti osaat hoidella. Pelkästään se, että loistat kuin majakka kaikille ökkömönkiäisille, luultavasti myös muut tahot kiinnostuvat sinusta ennen pitkään. Opettele hallitsemaan kykyäsi tai se vie sinut mukanaan ja se tie voi olla paljon ikävämpi kuin luulet.

      Ja viimeiseksi, hyvää pääsiäistä =).

      • Noidan tytär

        yritän ja kuten sanoit niin osuvasti;
        Kaikki voi olla pelkkää sattumaa. Kaikki onnistuneet jutut voivat olla pelkkää sattumaa. Ja viimeisen kappaleesi tekstiin kommentoin, että juuri siksi en halua mitään esityksiä;

        *Jos nyt sitten otan tosissani koko viestiketjun, täytyy todeta, että liikut hyvin vaarallisilla vesillä. Noin surutta viskellessäsi voimia ympäri maailmaa, voit pian huomata saaneesi vieraita, jotka toivottavasti osaat hoidella. Pelkästään se, että loistat kuin majakka kaikille ökkömönkiäisille, luultavasti myös muut tahot kiinnostuvat sinusta ennen pitkään. Opettele hallitsemaan kykyäsi tai se vie sinut mukanaan ja se tie voi olla paljon ikävämpi kuin luulet.*

        Tässä olet aivan oikeassa. Ehkä onkin parempi nyt kadota ainakin vähäksi aikaa. Mutta kuka pystyisi todistamaan minua vastaan, että olen "taikonut" ne asiat? Etten keksi päästäni niitä asioita? Eikös sekin ole aika vaikeaa? Ja kun vielä vakuutan niin olevan, kuka voi vakuutella toisin? Aavistuksia tietenkin on ollut, mutta jos joku aikoo niitä julki tuoda, hullun leiman voi vielä saada. Ja mitä tässä tulee kykyjen hallitsemiseen, niin sitä juuri tässä opettelen. Oikeastaan opettelen tässä tunteitteni hallintaa, koska tunteeni on kytkyssä kykyihini. Maksan tästä kaikesta myös kovan hinnan. En haluaisi, en vaan voi mitään.

        Kiirettä pukkaa.


    • fbee

      hmm jos kerran toisesta pahan ajatteleminen aiheuttaisi sen että kohde delaisi niin eiköhän esim jammu siltavuori olisi jo mennyttä kalua..:)

      mut joo..ajatellaan toisistamme kuitneki vaan hyvää:)

      • Noidan tytär

        kun on se taito.

        Hei taas ja moi taas! Taas sitä mennään!


    • tiedoksi

      Olet ilmeisesti aika nuori, suosittelisin Sinua ohjaamaan "kykysi" hyviin asioihin. Älä toivo pahaa kellekään. Mikäli olet saanut tällaisen ylimääräisen lahjan, niin varjele sitä, älä kerro siitä muille. Käytä kykyäsi hyvien asioiden toteuttamiselle. Saatat joutua outoon valoon, jos joku yhdistää sinut johonkin tapahtuneeseen.

      • olis aika outoo

        et A:ta epäillään B:n epäonnesta ja C kertoo siitä muille. Eikös tässä tapauksessa C ole muiden mielestä vähän erikoinen? Näin ainakin itse ajattelisin. Kukaanhan ei ajattele A:n olevan mahdollinen vaikuttaja B:n epäonneen vaan pitää C:tä ehkä jopa "hulluna".


    • johannnanna

      Kuulostaa mielenkiintosilta noi sun kyvyt... Tarvii varmaan aikamoista mielenvoimaa kantajaltakin.

      Kuule...

      Et sä viittis vähän pistää jotain tänne päin tulemaan. Lähdin tänään lenkille (asun Lontoossa), niin tuolla kulmalla oli semmonen musta mies kalja kädessä ja yritti tarttua kii. Juoksin eteenpäin ja sit kun 3 tunnin päästä tulin takaspäin nii eiköhä se lähteny seuraamaan. Se olis seurannu mua kotiin asti ja varmaa yrittäny puukottaa/raiskata jos olis päässy, mut siin seiso onneks pari jätkää jotka heitti mut autolla kotii (vaikka asuin korttelin päässä). Ilman niitä olis käyny pahasti. Ja se asuu jossain täällä, nii ihan varmasti seuraavan kuukauden aikana se yrittää sitä uudelleen... Olisin äärettömän mielettömän kiitollinen kun heittäisit sen niskaan jotain mahdollisimman hirveetä. Pelottaa ihan saakelisti. Soitin poliisillekin mut eihän ne voi tehdä mitään kun ei se oo tehny mitään. Tosi hieno kun en voi muuttaa poiskaan, et raiskausta odotellessa...

      Se on semmonen mustaihoinen, 180-senttinen mies joka pukeutuu beigeen ja jolla on rastat semmoses beigessä lakissa. Hirveen huonot fibat siitä tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3075
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2431
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2227
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe