pienet lenkit turhauttaa meitä molempia,keskiviikkona leikattiin,arpi näyttää hyvältä,housut tehty likan t- paidasta.alistuu kohtaloonsa.Onko pakko odottaa tikkien poistoa ennen kunnon lenkkiä?
Vastaukset 2
- se parasta olisi
Leikkauksen jälkeen koiralla on kyllä intoa lähteä pitkällekin lenkille, mutta sitten saattaa kesken matkan väsähtää niin, että takaisin tulo onkin hidasta. Koira on kuitenkin toipilas sen parisen viikkoa minkä tikit ovat, joskus vielä sen jälkeenkin joitakin viikkoja.
- mielestä
Tiedän mistä puhun, sillä oma koirani on steriloitu viime syksynä. Suosittelen, että niin kauan kun on tikit kannattaa ottaa iisisti myös lenkkien suhteen. Järjestä koiralle muuten ajankulua esim. hajuleikkejä, koska ne myös väsyttävät koiraa. Piilota kotiisi makupaloja ja käske etsimään.
Meidän koiruli jaksoi lähteä kotipihaa pidemmälle lenkille 5;tenä päivänä leikkauksesta ja ihan kodin lähellä kuljettiin ristiin rastiin just siitä syystä, että jos se yks kaks väsähtää jaksaa kantaa sen kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459