Kyseessä pehmeästä kumista valmistettu rengas joka asetetaan aivan kyrvän juureen ja hyvin toimii.
Erektiorengas onko
6
5630
Vastaukset
- toimi-
Ei muuten toimi, pitää olla sellainen kovasta materiaalista tai kiristettävä malli että toimii niinkun pitää. Usko pois.
- hieman...
Miten toimii niin kuin pitäisi? Oon käyttänyt muutamaa mallia ja koittanut kireällä ja löysällä ja en huomaa mitään eroa kuin että olisi ilman. Ainoa on et jos on liian kireällä ei mällit lennä kun vasta sitten kun sen irrottaa ja silloin se ei enää tunnu hyvältä.
Nimimerkki: mitä teen väärin? - niistä
hieman... kirjoitti:
Miten toimii niin kuin pitäisi? Oon käyttänyt muutamaa mallia ja koittanut kireällä ja löysällä ja en huomaa mitään eroa kuin että olisi ilman. Ainoa on et jos on liian kireällä ei mällit lennä kun vasta sitten kun sen irrottaa ja silloin se ei enää tunnu hyvältä.
Nimimerkki: mitä teen väärin?No osa niistä renkaista on liian löysiä etä ne tekisivät sen mitä pitää, eli pidentäisivät erektion kestoa. Säädettävä on hyvä kun se on sopivan tiukalla, siis niin että sillä käytöllä saavutetaan se, että erektio pitkittyy, mutta ei kuitenkaan niin pirun tiukalla että veri ei kierrä ollenkaan ja ei pysty laukeamaan.
- xxzman
Jokin verran kokeilut .
Pidentää erektio aikaa ( josta naiset tykkää ;) ) , tosi kyllä hidasta laukeamista .
Tavallinen 3mm musta O-rengas kumia metritavarana - eikä maksa paljon , vaatii kyllä hyvää pikaliimaa päihin ,että saa tehtyä renkaan :D
Saa tehtyä kivesten ympärillekin oman renkaan halvalla .- n.10€
Sex kaupan hyllyillä niitä on monta eri mallia,punaisia,värittömiä ,yleensä 3 kokoa samassa paketissa.Sitten on se Tanskalainen säädettävä malli olikohan sen nimi joku pubis tai vähän sinne päin.
Kumilenkkikin käy ja se kortongin juuressa oleva kun sen laitat kaksin kerroin.
Varo vätämästä sitä liian tiukalle ja äläkä unohda sitä paikalleen (kuolion vaara). - totta-
n.10€ kirjoitti:
Sex kaupan hyllyillä niitä on monta eri mallia,punaisia,värittömiä ,yleensä 3 kokoa samassa paketissa.Sitten on se Tanskalainen säädettävä malli olikohan sen nimi joku pubis tai vähän sinne päin.
Kumilenkkikin käy ja se kortongin juuressa oleva kun sen laitat kaksin kerroin.
Varo vätämästä sitä liian tiukalle ja äläkä unohda sitä paikalleen (kuolion vaara).Tuo on totta, sitä EI MISSÄÄN nimessä saa unohtaa paikalleen, ja olen jostain lukenut että sitä ei saa käyttää yli 30min kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723