Luxoriin huhtikuusa yksin...

Mandy83

Noni.. Mä site "repäisin" itseni kunnolla oravanpyörästä ja päätin lähteä sinne Luxoriin, joka on pyörinyt jo muutaman hetken matkakohteena mielessä. Matka tuli varattua Domina Travelin kautta ja lähtöpvä olis 14.4... Matkustan siis yksin, mutta olis ihan jeesh jos joku täältä forumissa olis menossa samana ajankohtana kys paikkaan... Tietenkin viimeistään ihmisiin törmää lentokoneessa, mutta suurin "pelko" on se että muuta kanssamatkustajat ovat huomattavasti venhempia kuin meikäläinen. (Oon 24 wee...) Noh, ei pidä vielä panikoida. Mä lasken pvä kunnes pääsen lämpöiseen ja historian kehtoon..
Katja

4

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuumahan Luxorissa voi sitten olla :-) Noin viikko sitten jo varjossa 36C (joka toki epätavallista) nyt hieman viilennyt mutta huhtikuuksi taas kuumaa tulossa pakostakin.

Luxorissa matkaavien keski-ikä on hieman korkeampi kuin Egyptin rantakohteissa, mutta kyllä nuoriakin löytyy.

Jos kaipaat kahviseuraa tai jotain neuvoa täällä, niin ota yhteyttä :-) Minulla ei täällä Luxorissa ole mitään muuta kuin loputtomasti aikaa.

• menossa

Olen silloin menossa kaverini kanssa, tosta sun jutusta ei käynyt ilmi että mihinkä hotelliin aiot majoittua

• Mandy83

Joo, se tais unohtua. Mutta mä majoitun Maritim Luxor hotelliin... Yksin matkustavana pidin sitä Dominan vaihtoehtoista parhaimpana...

• kyseistä hotellia
        Mandy83 kirjoitti:

Joo, se tais unohtua. Mutta mä majoitun Maritim Luxor hotelliin... Yksin matkustavana pidin sitä Dominan vaihtoehtoista parhaimpana...

mutta myös Emilio on turvallinen yksin matkustavalle ja siellä on aivan ihana henkilökunta. Olen ollut yksin Luxorissa eikä ainakaan mulla ole ollut mitään ongelmia siellä vaikka olen iltasellakin kuljeskellut kaupungilla. Avoin mieli ja ystävällinen käytös se riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      30
      2561
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      165
      2535
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      56
      1813
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      100
      1466
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      27
      1192
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1159
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      880
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      60
      836
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      821
    10. Tuleeko meistä

Koskaan mitään vai ei? Mitä luulet/uskot?
      Ikävä
      60
      721
    Aihe