Noni.. Mä site "repäisin" itseni kunnolla oravanpyörästä ja päätin lähteä sinne Luxoriin, joka on pyörinyt jo muutaman hetken matkakohteena mielessä. Matka tuli varattua Domina Travelin kautta ja lähtöpvä olis 14.4... Matkustan siis yksin, mutta olis ihan jeesh jos joku täältä forumissa olis menossa samana ajankohtana kys paikkaan... Tietenkin viimeistään ihmisiin törmää lentokoneessa, mutta suurin "pelko" on se että muuta kanssamatkustajat ovat huomattavasti venhempia kuin meikäläinen. (Oon 24 wee...) Noh, ei pidä vielä panikoida. Mä lasken pvä kunnes pääsen lämpöiseen ja historian kehtoon..
Katja
Luxoriin huhtikuusa yksin...
4
559
Vastaukset
Kuumahan Luxorissa voi sitten olla :-) Noin viikko sitten jo varjossa 36C (joka toki epätavallista) nyt hieman viilennyt mutta huhtikuuksi taas kuumaa tulossa pakostakin.
Luxorissa matkaavien keski-ikä on hieman korkeampi kuin Egyptin rantakohteissa, mutta kyllä nuoriakin löytyy.
Jos kaipaat kahviseuraa tai jotain neuvoa täällä, niin ota yhteyttä :-) Minulla ei täällä Luxorissa ole mitään muuta kuin loputtomasti aikaa.- menossa
Olen silloin menossa kaverini kanssa, tosta sun jutusta ei käynyt ilmi että mihinkä hotelliin aiot majoittua
- Mandy83
Joo, se tais unohtua. Mutta mä majoitun Maritim Luxor hotelliin... Yksin matkustavana pidin sitä Dominan vaihtoehtoista parhaimpana...
- kyseistä hotellia
Mandy83 kirjoitti:
Joo, se tais unohtua. Mutta mä majoitun Maritim Luxor hotelliin... Yksin matkustavana pidin sitä Dominan vaihtoehtoista parhaimpana...
mutta myös Emilio on turvallinen yksin matkustavalle ja siellä on aivan ihana henkilökunta. Olen ollut yksin Luxorissa eikä ainakaan mulla ole ollut mitään ongelmia siellä vaikka olen iltasellakin kuljeskellut kaupungilla. Avoin mieli ja ystävällinen käytös se riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488