Luxoriin huhtikuusa yksin...

Mandy83

Noni.. Mä site "repäisin" itseni kunnolla oravanpyörästä ja päätin lähteä sinne Luxoriin, joka on pyörinyt jo muutaman hetken matkakohteena mielessä. Matka tuli varattua Domina Travelin kautta ja lähtöpvä olis 14.4... Matkustan siis yksin, mutta olis ihan jeesh jos joku täältä forumissa olis menossa samana ajankohtana kys paikkaan... Tietenkin viimeistään ihmisiin törmää lentokoneessa, mutta suurin "pelko" on se että muuta kanssamatkustajat ovat huomattavasti venhempia kuin meikäläinen. (Oon 24 wee...) Noh, ei pidä vielä panikoida. Mä lasken pvä kunnes pääsen lämpöiseen ja historian kehtoon..
Katja

4

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuumahan Luxorissa voi sitten olla :-) Noin viikko sitten jo varjossa 36C (joka toki epätavallista) nyt hieman viilennyt mutta huhtikuuksi taas kuumaa tulossa pakostakin.

Luxorissa matkaavien keski-ikä on hieman korkeampi kuin Egyptin rantakohteissa, mutta kyllä nuoriakin löytyy.

Jos kaipaat kahviseuraa tai jotain neuvoa täällä, niin ota yhteyttä :-) Minulla ei täällä Luxorissa ole mitään muuta kuin loputtomasti aikaa.

• menossa

Olen silloin menossa kaverini kanssa, tosta sun jutusta ei käynyt ilmi että mihinkä hotelliin aiot majoittua

• Mandy83

Joo, se tais unohtua. Mutta mä majoitun Maritim Luxor hotelliin... Yksin matkustavana pidin sitä Dominan vaihtoehtoista parhaimpana...

• kyseistä hotellia
        Mandy83 kirjoitti:

Joo, se tais unohtua. Mutta mä majoitun Maritim Luxor hotelliin... Yksin matkustavana pidin sitä Dominan vaihtoehtoista parhaimpana...

mutta myös Emilio on turvallinen yksin matkustavalle ja siellä on aivan ihana henkilökunta. Olen ollut yksin Luxorissa eikä ainakaan mulla ole ollut mitään ongelmia siellä vaikka olen iltasellakin kuljeskellut kaupungilla. Avoin mieli ja ystävällinen käytös se riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      24
      2385
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2001
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1637
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1503
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1045
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      976
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      935
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      927
    Aihe