hemmetin kova kuume

tintta86

mulla on ollut vauvakuume jo monta vuotta olen jo kaksivuotiaan pojan äiti mutta vielä kuumottaa olemme yrittäneet toista lasta jo melkein kaksi vuotta ja ei vaan ole tärpännyt.nyt alkaa jo vähän ahdistaa ja masentaa ja seksikään ei enää kiinnosta mikä avuksi onko ideoita?

4

340

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitänäitä

Olethan jo käynyt tutkimuksissa ja mies myös?
      Jos 86 on syntymävuotesi olet aika nuori.

Kannattaa heti ottaa yhteys lääkäriin, koska yritystä jo kaksi vuotta niin tutkimuksiin pääsee.

• Tintta86

on aloitettu tutkimukset pitkän taistelun jälkeen kun soitin lapsettomuuspolille lähetteen sinne saatuani niin sanoivat että "olen niin nuori ettei ole mitään hätää" ja eivät antaneet aikaakaan...nyt kun olen soittanut noin kymmenen kertaa niin vihdoin ja viimein pääsin heidän potilakseen ja nyt aloitettiin tutkimukset.vastauksia ei ole tullut ja pelottaa jos niissä onkin jotain

• Tintta86 kirjoitti:

on aloitettu tutkimukset pitkän taistelun jälkeen kun soitin lapsettomuuspolille lähetteen sinne saatuani niin sanoivat että "olen niin nuori ettei ole mitään hätää" ja eivät antaneet aikaakaan...nyt kun olen soittanut noin kymmenen kertaa niin vihdoin ja viimein pääsin heidän potilakseen ja nyt aloitettiin tutkimukset.vastauksia ei ole tullut ja pelottaa jos niissä onkin jotain

se on ajoissa selvittää.

• vm 86 myös

meillä oli n kaksi vuotta sitten sama tilanne. kaks vuotta oltiin yritetty, mutta kukaan ei ottanu tosissaan meidän huolta mahdollisesta lapsettomuudesta. Kaikki vain sanoivat, että olette niin nuoria että teillä on vielä aikaa yrittää. Kukaan ei tuntunu kiinnostuvan meidän huolesta, eikä löytynyt ketään ketä ois auttanu! tutkimuksiin oltiin liian nuoria, ja joku jossain välissä sanoi että eivät voi ottaa tutkimuksiin, koska emme olleet naimisissa! Inhottava tilanne!
      Onneksi olette päässeet nyt kuitenkin tutkimuksiin ja kaikki alkaa siitä selvitä!

Meilläkin on nyt 8,5kk vanha poika, joka syntyi ilman mitään hoitoja tai tutkimuksia. Toinen on yrityksen alla/haaveissa. Älkää siis heittäkö kirvestä kaivoon, vaan jatkakaa yritystä ja uskokaa. (meillä tuo pitkää yrittäminen johti melkein eroon, että tiedän että voimia vaaditaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2069
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1227
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      183
      1122
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      30
      678
    Aihe