hemmetin kova kuume

tintta86

mulla on ollut vauvakuume jo monta vuotta olen jo kaksivuotiaan pojan äiti mutta vielä kuumottaa olemme yrittäneet toista lasta jo melkein kaksi vuotta ja ei vaan ole tärpännyt.nyt alkaa jo vähän ahdistaa ja masentaa ja seksikään ei enää kiinnosta mikä avuksi onko ideoita?

4

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitänäitä

Olethan jo käynyt tutkimuksissa ja mies myös?
      Jos 86 on syntymävuotesi olet aika nuori.

Kannattaa heti ottaa yhteys lääkäriin, koska yritystä jo kaksi vuotta niin tutkimuksiin pääsee.

• Tintta86

on aloitettu tutkimukset pitkän taistelun jälkeen kun soitin lapsettomuuspolille lähetteen sinne saatuani niin sanoivat että "olen niin nuori ettei ole mitään hätää" ja eivät antaneet aikaakaan...nyt kun olen soittanut noin kymmenen kertaa niin vihdoin ja viimein pääsin heidän potilakseen ja nyt aloitettiin tutkimukset.vastauksia ei ole tullut ja pelottaa jos niissä onkin jotain

• Tintta86 kirjoitti:

on aloitettu tutkimukset pitkän taistelun jälkeen kun soitin lapsettomuuspolille lähetteen sinne saatuani niin sanoivat että "olen niin nuori ettei ole mitään hätää" ja eivät antaneet aikaakaan...nyt kun olen soittanut noin kymmenen kertaa niin vihdoin ja viimein pääsin heidän potilakseen ja nyt aloitettiin tutkimukset.vastauksia ei ole tullut ja pelottaa jos niissä onkin jotain

se on ajoissa selvittää.

• vm 86 myös

meillä oli n kaksi vuotta sitten sama tilanne. kaks vuotta oltiin yritetty, mutta kukaan ei ottanu tosissaan meidän huolta mahdollisesta lapsettomuudesta. Kaikki vain sanoivat, että olette niin nuoria että teillä on vielä aikaa yrittää. Kukaan ei tuntunu kiinnostuvan meidän huolesta, eikä löytynyt ketään ketä ois auttanu! tutkimuksiin oltiin liian nuoria, ja joku jossain välissä sanoi että eivät voi ottaa tutkimuksiin, koska emme olleet naimisissa! Inhottava tilanne!
      Onneksi olette päässeet nyt kuitenkin tutkimuksiin ja kaikki alkaa siitä selvitä!

Meilläkin on nyt 8,5kk vanha poika, joka syntyi ilman mitään hoitoja tai tutkimuksia. Toinen on yrityksen alla/haaveissa. Älkää siis heittäkö kirvestä kaivoon, vaan jatkakaa yritystä ja uskokaa. (meillä tuo pitkää yrittäminen johti melkein eroon, että tiedän että voimia vaaditaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      62
      2584
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      25
      2192
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1642
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1339
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      87
      1241
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1123
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1063
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      957
    Aihe