fujitsu amilo d8830

harkitsemassa

Sattuuko kukaan omistamaan kyseistä konetta. mielipiteitä? Hintansa väärtti?

10

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krq

Ihan hyvä, mut paksu ku kakkosnelonen ja pöhisee ku pylly.

• Tehokas

Jos etsin tehokasta kannettavaa niin hyvä valinta. Laadullisesti tuntuu Ok:a, äänekäs tosin hieman ja painavahko. Näytöstä tykkäsin, parempi ainakin kuin DELL, IBM tai Compaq (HP).

• mINä

Suosittelen! Itellä ollu jo jonkin aikaa enkä ole kertaakaan pettyny :)

• toimiiko

mites kyseinen kone pelikäytössä?miten raskaita/uusia pelejä jakasaa pöyrittää.entäs näyttö pelikäytössä?

• Tyytyväinen

Mulla on ollut tammikuusta lähtien Amilo D8820, joka on melkein sama laite ja olen ollut tähän erittäin tyytyväinen. Vääntöä on kuin pienessä kylässä (P4 2.53 GHz), näyttö pystyy 1400 x 1050 tilaan, kaiuttimista lähtee tukevasti ääntä, laitteessa on lisäksi DVD CD RW. Näytönohjain (Mobility Radeon 9000) jaksaa pyörittää raskaimpiakin sovelluksia. Löytyy niin FireWire, LAN kuin USB2 suoraan emolevyltä.

Ainoa miinus on mielestäni näppis, joka on kulunut enemmän kuin aiemmissa kannettavissa (6 kk käytössä ja 7 näppäimestä hävinnyt tekstit).

Tämä on työkone, jota käytän ainakin 10 tuntia päivässä. Lisäksi kuljetan laitetta päivittäin työpaikan ja kodin väliä ja hyvin on kestänyt. Painokaan ei ole mahdoton.

Olen käyttänyt useita kannettavia vuosien varrella ja päädyin tähän lähinnä kustannussyistä, mutta olin positiivisesti yllättynyt, suosittelen lämpimästi ja ostaisin uudelleen. Kyllä oli hintansa väärti.

• Toni

Ei todellakaan ole "melkein sama" Yhteistä on vain ominaisuuksissa, laitteina eivat ole edes sukua!

• mitä eroa
        Toni kirjoitti:

Ei todellakaan ole "melkein sama" Yhteistä on vain ominaisuuksissa, laitteina eivat ole edes sukua!

mitä eroa sit niillä on?äkkiä vilkastuna näyttävät melkein samanlaisilta.hinnassa vaan eroa.

• Toni
        mitä eroa kirjoitti:

mitä eroa sit niillä on?äkkiä vilkastuna näyttävät melkein samanlaisilta.hinnassa vaan eroa.

Rakenteeltaan kokonaisuudessaan eri laitteita. Vaikka molemmissa onkin P4 desktop prosessorina ja Radeon 9000 näytönohjaimena, ei se vielä tee niistä "lähes samoja". Itseasiassa ainoat "yhteiset" osat (jonka siis voi siirtää laitteiden välillä) on prosessori ja kiintolevy.

Dx800- ja Dx820-sarjan laitteissa on jo huomattavasti enemmän yhteistä.

Mistäs muuten vilkaisit? Varmaan jostain gigantin esitteestä, missa mallikuvassa voi olla jopa eri merkkinen laite.

• vand

Sain eilen kyseisen koneen. Photoshoppi rullaa mainiosti hyvällä näytöllä (1400x1050). radeon 9000 näytönohjain. Miinus tulee katselukulmasta joka on melko suppea. Painoa on 3,5 kiloa, mutta se ei haittaa kun en kantele kuin kotona. Suht tyylikkään näköinen, vaikka onkin muovia. kajarit on aseteltu näppäimistön ylle, jonka ansiosta ääni tulee kirkaasti. Hinta/ laatu suhteeltaan AMILO D8830 on varmasti yksi parhaista tällä hetkellä markkinoilla olevista teho kannettavista. Toistaiseksi en ole katunut, mutta katsotaan viikon päästä...

• Annika

Eli palaan aiheeseen otsikon perusteella...
      Olen hankkimassa Amiloa myös, mutta kertokaa rakkaat dataosaajat, millainen on Amilo 2000 ?
      Sellainen oli Mustassa Pörssissä tarjouksessa.
      Auttakaa naista mäessä. Konetta en tarvi softan tekemiseen, vaan minulla on tylsä akateeminen ammatti ja uraa aloittelen. Kone uupuu vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe