väärin ymmärretty sellaisten ihmisten taholta jotka ei viitsi tutustua kyseisten eläimien historiaan ja lajille ominaisiin piirteisiin.
Meillä laumanvartija ollu kohta vuoden ja rakastaa lapsia,mutta vieraita kohtaan epäluuloin. epäluuloisuus johtuu vanhasta perimästä, tuttuja kohtaan erittäin ystävällinen ja huomion kipeä. kyllä se koiran käyttäytyminen johtuu suurelta osin sieltä hihnan toisesta päästä.
Onko
1
359
Vastaukset
- hojohojo123
Turha on nimittäin peiliä syyttää jos naama on vino ! ! ! =)
Meijän laumanvartija kyllä tunnistaa epämääräset pihaan tunkijat niistä tutuista ja tervetulleista, ja lapsia kohtaan on äärettömän ystävällinen, vaikka uros onkin ja painoa n. 80 kg..
Kerranki istui poju VIERAAN talon kuistilla, ja avoimesta ovesta taapersi ulos VIERAS lapsi, ja hoippui kohti maahan vieviä portaita.
Minä ite hoomoilasena toljotin enkä ehtiny reagoida mitenkään, ku meijän laumanvartija nousi makuultaan, ja nappasi hellästi lasta haalarin hihasta kiinni, ennen ku muksu ehti jyrkkiin portaisiin..
Niin että ei ne laumanvartijat välttämättä mitään hirmuja ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966