Mistä heti tietää, jos huoneessa on menestystä saavuttanut savolainen?
...hän itse kertoo siitä kaikenaikaa
Menestynyt savolainen(?)
örvelö
3
1380
Vastaukset 3
- ei ainakaan savosta
Tuttua on! Jutut on tämmösiä: Tulipa tuossa mieleen että minäminäminäminäminäminä....Tai: kerronpa yhden jutun kun oltii Ämeergoissa minäminäminä minäminä minä Ja kerrankun ajettiin mooddoritiellä cruiserilla kahtasataa minä minä minäminäminäminäää
- keiky
kaikista menestynein savolainen maailmalla on mies joka voitti kerran pajatsossa, onnistui saamaan jälkikasvua ja ei saanut ravinnostaan kuin 3 kertaa matoja eläessään.
-huimat ovat saavutukset, huh ! - heh
Ei savolaiset retostele.
Pohjalaiset on niitä itsensä kehujia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342057
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601204- 201115
- 41746
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤227678Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205622- 51475
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432