ja tuli ostettua tommonen Kodakin Easy Share C813.http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000qEz5roND?ProductID=TmvD4QFHGuEAAAEUQR5VjdWY&CatalogCategoryID=
Kova kilpailu oli tuon Kodakin ja Canon POWERSHOT A560 välillä,josta keskustelua tässä pari viikkoa takaperin jo syntyikin...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000009&conference=4500000000000182&posting=22000000033357896
Tuon parikymppiä enemmän maksoi mielellään, kun kodakissa oli
-kuvan vakautin.
-Pikkusen paremmat pixelit.
-Pienempi koko & paino.
-Selvemmän näköinen valikko.(Edellisessä keskustelussa Canonin valikkoja sanottiin epäloogiseksi)
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tästä Kodakista! :)
Kaupat on nyt tehty
7
1020
Vastaukset
- sitten rahat..
kankkulan kaivoon.
-Kuvan vakain tossa kodakissa digitaalinen eli suomeksi huonontaa kuvaa,
8 Megapikseliä on aivan liikaa pienelle kennolle, tosin liikaa on Canonissakin.
Koko on maku-asia, Canonista mielestäni saa napakamman otteen, eikä painokaan aina pahasta ole.
Ja eikä se Canonin valikko ole vaikea, yksinkertainen eikä niin graafisesti komea kuin ehkä joillain muilla kameroilla.
Mutta loppujen lopuksi, Kodakit ja Hoopeet on samaa paskaa eri kuorissa. Ehdottomasti Canon olis pitäny ostaa. Digiaikaan kodak on tehnyt vain kahdenlaisia kameroita. Nimittäin halpoja ja huonoja ;)
- tuo olisi parempi
Canon PS A570IS: vakaaja on optinen ja lisäksi manuaalisäädöt aika-/aukkoautomatiikalla.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23151
Tai tuon uudempi malli A590IS.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30354
Ainakin tuolla suunnilleen saman hintaisia keskenään.- [[[sama]]]
> aika-/aukkoautomatiikalla
Aika-/aukkoesivalinnalla.
- ja voi !
Kylläpä menit kaupat tekemään, veteraani! Sen verran olen kameroitten kanssa tekemisissä, että Kodakkia en ottaisi vaikka mikä olisi toisena vaihtoehtona! Kyllähän Canon on valokuvauspuolen ehdoton ykkönen ja Sony videokuvauspuolen ykkönen. Itselläni on "yleiskamerana" Canon S5 IS ja se on huippukamera jos mikä!
- Mika...
parhaan mahdollisen mitä rahalla saa.
onnittelut hyvästä valinnasta.
itse en ole nähnyt koko mallia saati tiedä siitä mitään,mut paras se on. - Kaupat....
Kun kaupat on tehty niin silloinhan vetäydytään piiloon tutkimaan saalista ja nuolemaan haavojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602