Kovia kysymyksiä!

kyl kyl

Elikäs ollaan harkitsemassa labiksen ottamista, mutta asumme rivitalossa noi 80m2 tai jotain (en osaa koneella merkitä oikein tuota pinta alaa XD)ja meillä on kani jota pidetään häkissä ja saa parikertaa päivässä juosta vapaana, sitten meillä on 12 vuotias kissa. Niin mietin että tuleeko se labis noitten kanssa toimeen? Kun en tiedä onko sillä metsästys viettiä ja jos on niin onko aivan mahdoton yhtälö kani, kissa ja koira??? Ja sitten semmonen juttu kun olen paljon lukenut kyseisestä rodusta ja silleen, mutta en ole haitta puoliin törmännyt niin ja uskon että jokaisessa rodussa jotai ei niin toivottua on ja en nyt tarkoita että aivan mustamaalata tarvisi. Vaikka voihan olla niin että toinen labis tykkää pureskella huonekaluja ja toinen ei välitä pätkääkään. Kun mietin vaan että mihin kannattaa varautua? Sitte ihan vaan mielipide juttu, kumpi on teidän omasta mielestä "kivenpi" (kumpaan sukupuoleen olette ihastuneet? Miksi?) uros vai naaras? Anteeksi vaan nuo kirjoitus virheet...

3

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meijä vanha labbis kaikkien kanssa toimeen :) elävänä on joskus metsästä linnun tuonut käteen xD
      Mutta ei oo "tappaja" taipumuksia..
      pitää vaan opettaa ettei kania saa kiusata (voi tassuttaa sitä) ja kissaa saattaa aluksi jahdata leikillänsä mutta eiköhän kissa tee siitä lopun.. (kissa kun ei oikeasti tähtää silmiin räpätessään vaan kuonolle)..
      Haittapuolia en ossaa oikee sanua, mutta ne on ihan hirveitä hössöjä kun innostuu, semmosia 30kilon panssarivaunuja jotka vähän jyräilee pienempiä alleen :)
      Ja rapakoissa hyppiminen on syksyllä varmaa haittapuoli xD vesi ku niitä kiehtoo nii perhanasti nii joka lätäköstä pittää lompsia :)

      itellä ollu narttu, mutta en sitte ossaa sitä urokseen verrata,, tosin kaverilla oli joskus uros ja sillä oli ihan hirvee nylkytysongelma,. ja naapurissa oli kans joskus ja seki oli vähä "yliseksuaalinen". mutta liekkö sitte vika narun toisessa päässä...?!?

      Itekkää en oo vikaa tuosta koirasta keksiny, paitsi että voi olla vähän "herkkä" ja loukkaantuu joskus herkästi jos esim.ärähtää nii toinen voi mököttää tunti tolkulla ja siinä onki lepytteleminen ku es ruoka ei kelepaa xDD

    • Tiedän

      Tuo 80 neliöö kuin 45 neliöö ei opetetut koirat pure kuin pentuna mahd ei toivottua, hampaiden takia ja kuin muuten eivät vielä ymmärrä asioita.WWW.labradori. fi antaa jotain kuvaa koirasta on voimakas koira taluttaa omistajansa jos ei kunolla opeta.Aikuistuu myöhään 5v jotensakkin.Kissa räppää labbista tarvitaessa kuonolle jos vähänkään on terve kyllä labbari kissan tarvittaessa väistää yleensä.Haittapuolena "ehkä" ylisosiaalisuus hösellys tarvitsee virikkeitä liikuntaa.Narttu on vähän kevyempi tapaus "rauhallisempi" 1 koiraksi suosittelen narttua.Onhan tässä noutaja saitissa paljon labukasta kerrottu.

    • joku

      Minulla itselläni on 6-vuotias labris narttu, joka on leikattu, koska ei ole tarkoitus teettää pentuja. Tämä koira on minun ensimmäinen koirani. Mietin 2-3 vuotta sopivaa rotua itselleni ja tämä rotu sopii minulle. Tuttavani, jolla on kokemusta koirista niin antoi vinkin, että labrikset ja vielä nartut ovat hyviä koiria ensimmäiseksi koiraksi. Minun labrikseni on yli rauhallinen tapaus ja vielä ahneimmasta päästä(pentueen rauhallisin ja ahnein koira.) Ahneus auttaa koulutuksessa tosi paljon. Labriksissa on yksi haitta puoli: karvan lähtö. Olen pennusta pitäen harrastanut koirani kanssa kaikenlaista, se harrastaminen on parannuttanut suhdettani koiraan. Koira tietää paikansa laumassa ja uskoo sen mitä olen opettanut koiralleni. Se on ihan luonnollista, että koira kokeilee pitääkö totella vai ei. Tämä minun koirani ei kokeile paljoakaan nousta laumassa ylemmäs. En ole koskaan antanut periksi koiralleni ja niinpä minulla on aivan ihana koira kotona.
      Meillä on kissa hoidossa aika ajoin ja tulevat hyvin toimeen eli olen opettanut koirani miten ollaan kissojen kanssa. Kesti muutaman kuukauden, kun kissa rupesi luottamaan koiraan. Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen koiraani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe