tuleeko seuraava potteri 2 osassa?? kuulin netistä
tuleeko potter7 2 osassa??
5
754
Vastaukset
- Pollomuhku
Joo, kyllä mun mielestä jossaki on se virallisestikkin kerrottu o_O Kai..
Jossei vaan oo ollu unta :D - on asia
Ja ainahan voi katsoa vähän tarkemmin ja lukea muiden aloittamia keskusteluja. 14 keskustelua alempana on jo kyseisestä asiasta uutinen.
- intolerable
Olen käsittänyt että Harry potter & Kuoleman varjelukset elokuvasta tulee 2 osainen, koska jos elokuva olisi 1 levyllä se olisi aivan liian pitkä... Olen vain kuulut tämän, joten voin olla myös väärässä, tässä oma käasitykseni asiasta
- dumbledoooore
juu tulee se :p jossai luki että jos se olis pelkästää yhtenä elokuvana, jäis liikaa juonen kannalta tärkeitä olevia kohtauksia pois =D
- tiikerijellona
Otsikko -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844