Tää tapahtu mulle kun mä olin viistoista. Olin ollut illan kavereitten kanssa stadissa ottamassa keppanaa mutsi ja faija oli mökillä eikä mulla ollu niihin yhteyttä kun ei ollu vielä kännyä. mä olin aika kännissä kun mä sanoin et mä lähen kotio päin kun pitää vielä ilmoittaa vanhemmille missä oon. Lähin siit sit svenskalta kävelee rautatieasemalle päin. Näin sit junan edessä kaks ihan hyvännäköstä naista varmaa ne oli jotai 30-45v kävelin niitten ohi ja kuulin kun ne jotai mumis ja katteli mua, emmä välittäny ku olin sen verran känässä. ne muijat tuli kuitenkin junaan mun viereen istumaan toine vieree ja toine etee.
se isompi niistä ja varmaa vanhempi laitto käden mun reidelle jaja puristi verkkareiden läpi mun kiveksiä. Mä meinasin huutaa mut se toinen kysy vaan seksikkäästi haluisitsä nussia meidän kanssa?. no olihan ne ihan hyvän näkösiä noin niinku vanhemmaks. ne sano otatsä sidukkaa? mä otin ja ajattelin vaa et kävipä flaksi , ei muijat yleensä kiinnitä muhun huomiota oon vaan satakuusviis pitkä ja painan kuuskytkiloo. joten en oo mikään kovinkaa atleettinen ilmestys.
no ne muijat sano et ne asuu malmilla ja et tulisiks mä? no mä menin ajattelin et pääsenpä vielä junalla aamul himaa ku asuin tuolloin puistolas. me mentii johki malmin kerrostaloo en ollu ennen nähny se oli sen vanhemman kämppä. Otettii rotsit veke ja mentii niitten olkkarii istuu ja ne tarjos jonkun viinapaukun (jota ei ois pitäny ottaa) siin oli jotai tyrmäystippoja. Ku mä heräsinolin alasti ja mut oli sidottu selälleen isoon sänkyyn kädet ja jalat pään yli vedettynä ja tyyny perseen alla et perse oli ilmassa.
mä tulin siin sit tajuihini ja siel sängyn vieres oli viis naista kaikki varmaa 180 pitkiä ja vahvan näkösiä. mustan nahkavaattet päällä ja ne joi jotain drinkkejä.
sit se yks kenen kämppä se oli rupes puhuu ja ne muut oli hiljaa Se sano " nyt pikkupoika me joukko raiskataan sut ja siihen menee ainakin tää yö kokonaan aamulla pääset pois jos me ei jakseta tehä sulle muuta" Mä rupesin nyyhkyttää ja pyysin et ne päästäis mut pois siitä ja sit sielt sivult tuli joku muija ja tunki mun suuhun kumisen pallon se oli niin iso että kun se oli painanut sen mun hampaiden taakse mua sattu leukaan ihan jumalattomasti. Se iso nainen alkoi taas puhua "me myös videoidaan koko show ja jos sä kerrot tästä jollekkin me näytetään se video ja otetaan kuvia susta tossa asennossa".
Mä rupesin itkemään ajattelin että vittu onhan täält poakko päästä veke , mut ei ei ollu lähtemistä. Mä en ees ekaks tajunnu miten ne mut raiskaa ku mä olin tällasessa asennossakin. mutta se selvis melkeen heti. Ne muijat rupes kaivaa jostai laukusta isoja dildoja ja niissä kaikissa oli jotai remmejä ja ketjuja sit ne puki ja kiristi ne päällensä ja sit mä tajusin et ne meinaa raiskata mut niinku naisen. No se isoin muija oli saanu kiristettyä dildonsa päälleen ja se tuli mun pepun eteen kontilleen ,joku siinä vieressä asetteli kameraa. Se sanoi "nyt pikkupoika saat tuntea miltä tuntuu tulla joukkoraiskatuksi viiden ison dominamuijan isoilla dildoilla" Se tökki mun anusta isolla dildolla ja huus jollekkin tuokaa se rasva. Se levitti sormella mun perseen ympärille rasvaa sitten tunki rasvatuubin kärjen anukseni sisälle ja puristi sen puoli tyhjäksi ja voiteli myös kolkytsenttisen pinkin dildonsakkin. se sano nyt pikku anaali poju sulta puhkee kirsikka. se pyöritteli ja työnteli dildoa persreikäni ympärillä hiljallen työnnellen lisäten kokoajan painetta anuksessani. Dildo ei kuitenkaan uponnut sisään ja itsekkin vastustelin minkä pystyin . Sitten hän nojasi minuun koko painollaan ja viisitoista senttiä dildosta upposi suoleeni. Kuului vain tosi likainen lotina. Muija sanoi "vielä puolet pikkuanus horo" ja veti pois dildoa ja työnsi sen voimalla melkein kokonaan sisään. Ilme kasvoillani oli tuskainen ja itkin ja huusin niin kovaa kun pystyin mutta ulos siitä kuului vain muminaa. Naista se näytti kuitenkin kiihottavan ja hän lähti taas vetämään dildoa ulsopäin hitaasti.
end of part 1 oliks mistään kotosi? kommentteja. ja sanokaa haluutteko et kirjotan loppuun? t:good story ps. mun sähköposti on [email protected]
ja tämä tarina on tosi
good story
4
9704
Vastaukset
- KIRJOTA!!
kirjota tosi kiva tarina kirjota loppuun ja tee vaikka uusikin sen jälkeen. hyvä. kiitos!
- Hyvä mies
LISÄÄ !!! SAIRAAN HYVÄ !!
- Lapiomurhaaja
Kuulostaa aika omituiselta. Kamalaa. Minä ainakin olisin tehnyt rikosilmoituksen... Riippuen kivun määrästä tietty. Muta esim. peräaukko ei välttämättä kestä moista, joten kyllä sun kannattaisi niille naisille antaa vähän moraa... (puukkoa)
Meinaan anaali EI ole tarkoitettu yhdyntään. Raiskaajien pitäisi huomioida tämä ja olla varovaisia. - mies 38
täyttä pupppua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283345- 953120
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim682917"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862632- 352450
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412147- 321933