naturesia ei enää ole, saippuakauppa loppui. uusi organisaatio seven. 700 euroo liittyminen.myy liittymiä, että tällästä tänään, vieläkun saisi rahansa takaisin
natures=seven
29
3893
Vastaukset
- Myös mukana hesassa
Ei vaan Nature`s Own jatkaa kuten ennenkin, se ei vaan ole enää pakollinen paha voidakseen osallistua PGOne bizniksiin.
Uusi firma PGOnen takana on Seven International, joka ei ole mitenkään kytköksissä NO:hon.
Voit siis ostaa 700€:lla itsellesi Sevenin osakkeita (300€) ja oikeuden "myydä" PGOnen liittymiä (400€), eli ns.Bisnes-kitin.
NO:ssa jo mahdollisesti hommattu organisaatio voidaan säilyttää sellaisenaan myös tässä, jo tehty työ ei siis välttämättä valu hukkaan.
Mukana myös koukkuja, esim.250 asiakasta tuo 500€:n osakkeet ilmaiseksi.
Vaan eipä ole helppo tuon 700€:n paketinkaan myyminen...- Zebu
Siis onko nua PREPAID kortteja?!?! 700€ liittyminen?! Ei helvetti mikä vitsi..
- Helou
Zebu kirjoitti:
Siis onko nua PREPAID kortteja?!?! 700€ liittyminen?! Ei helvetti mikä vitsi..
HALOO!!!
Missä mainitaan Prepaid?
Et kai sinäkin ole niitä jotka uskovat kaiken mitä "asiantuntijat" ja "varmalta taholta kuulleet" tänne kirjottavat?
Kyse oli taas kerran huhusta joka taaskaan ei pitänyt paikkaansa.
300€:lla firman osakkeita ja 400€ Franchising maksu että saat myydä Seven/PGOne liittymiä. - Miekka
Helou kirjoitti:
HALOO!!!
Missä mainitaan Prepaid?
Et kai sinäkin ole niitä jotka uskovat kaiken mitä "asiantuntijat" ja "varmalta taholta kuulleet" tänne kirjottavat?
Kyse oli taas kerran huhusta joka taaskaan ei pitänyt paikkaansa.
300€:lla firman osakkeita ja 400€ Franchising maksu että saat myydä Seven/PGOne liittymiä.Ei 700E ole paha hinta ollenkaan kun ajattelee että saata heti seuraavalta 350E alalinjaltasi siis (maksimissaan muistaakseni 14000E)!
- one
Miekka kirjoitti:
Ei 700E ole paha hinta ollenkaan kun ajattelee että saata heti seuraavalta 350E alalinjaltasi siis (maksimissaan muistaakseni 14000E)!
Jos joku väittää tuota 700E hintaa kalliiksi sen täytyy olla laiska ja tyhmä sillä luulisi jo jokaisen NO:laisen tienaavan vähintään 700E kuussa rahaa!Ja jollette tienaa syyttäkää itseänne laiskuudesta sillä me uplinessä kyllä yritimme auttaa!!!
- Jakke the distributor
one kirjoitti:
Jos joku väittää tuota 700E hintaa kalliiksi sen täytyy olla laiska ja tyhmä sillä luulisi jo jokaisen NO:laisen tienaavan vähintään 700E kuussa rahaa!Ja jollette tienaa syyttäkää itseänne laiskuudesta sillä me uplinessä kyllä yritimme auttaa!!!
että koko homma on vaan rahastusta.
NO:n PGone suunnitelmat kuulostivat vielä suhtkoht hyvältä, mutta tämä kaatuu jo omaan mahdottomuuteensa.
"Sijoita 700€, että saat osakkeita ja oikeuden myydä liittymiä. Lisäksi kaksi kertaa vuodessa "uusintaostos" eli osallistut konferenssiin, joka ei maksa kuin 200€/tilaisuus."
Miltei puoli-ilmaista touhua! Jotenkin en vaan jaksa uskoa saippuakauppiaiden markkina-analyyseihin. Yksi asia on kuitenkin varma, saippuakauppiaalta en osakkeita osta, vaikka kuinka suu vaahdossa jauhaisivat. - Goldberger
Miekka kirjoitti:
Ei 700E ole paha hinta ollenkaan kun ajattelee että saata heti seuraavalta 350E alalinjaltasi siis (maksimissaan muistaakseni 14000E)!
Maximi tienestit pg onesta on 36500€ viikos...mut siihen kestää vähintään vuosi päästä, mutta toi summa on niin uskomaton että saa nähä pieneneekö se...kuiteski tällä tienaa paljon helpommin kuin "saippua" kaupalla:)
- Kulmapöydän tyttö
Goldberger kirjoitti:
Maximi tienestit pg onesta on 36500€ viikos...mut siihen kestää vähintään vuosi päästä, mutta toi summa on niin uskomaton että saa nähä pieneneekö se...kuiteski tällä tienaa paljon helpommin kuin "saippua" kaupalla:)
Hyvä Gold! Miten luulet pärjääväsi puhelinmarkkinoilla, jos et pärjännyt saippuakauppiaanakaan! Katsos jos tienaisit Naturesissa, et puhuisi lopettamisesta mitään!
Samaa työntekoa se on Sevenilläkin, ei yhtään kummempaa. Mulle ainakin riittää Naturesin lupaamat 1345 egee viikossa.
Mä tienaan! Enkä lopeta! En ota mitään puhelinhommaa sotkemaan mun hyvää jutskaa!
Kato paskan saa pyytämättäkin! - Goldberger
Kulmapöydän tyttö kirjoitti:
Hyvä Gold! Miten luulet pärjääväsi puhelinmarkkinoilla, jos et pärjännyt saippuakauppiaanakaan! Katsos jos tienaisit Naturesissa, et puhuisi lopettamisesta mitään!
Samaa työntekoa se on Sevenilläkin, ei yhtään kummempaa. Mulle ainakin riittää Naturesin lupaamat 1345 egee viikossa.
Mä tienaan! Enkä lopeta! En ota mitään puhelinhommaa sotkemaan mun hyvää jutskaa!
Kato paskan saa pyytämättäkin!siis mä en oo ehtiny edes oikeestaan alottaa natures ownia koska vasta liityin.. 1 on vain mun organisaatiossa ja keksityn pg oneen koska tuun tienaan hieman paremmin...sit ku pg one on maximi tilissä alan taas tekeen No:ta koska oon hemmetin rahan ahne:) rahaa ei voi olla koskaan liikaa..
- Jakke the distributor
Goldberger kirjoitti:
siis mä en oo ehtiny edes oikeestaan alottaa natures ownia koska vasta liityin.. 1 on vain mun organisaatiossa ja keksityn pg oneen koska tuun tienaan hieman paremmin...sit ku pg one on maximi tilissä alan taas tekeen No:ta koska oon hemmetin rahan ahne:) rahaa ei voi olla koskaan liikaa..
Toivotan sinulle onnea bisnekseesi. Itse olen ollut kaksi kk NOssa ja todella kovan työn takana on ollut saada neljä tyyppiä mukaan. En ainakaan halua ottaa yhtään työtä/riskiä enempää ja varsinkin kun tuo TGE on homman taustalla. Itse TGEstä en ole hyötynyt mitään, päinvastoin menettänyt rahaa jonniin joutaviin tilaisuuksiin. Kirjallisuus on ollut hyvää, jos jotain positiivista sanottavaa pitää kertoa. TGE tekee jengistä vastenmielisiä rahanimijöitä.
Mulle yritettiin tyrkyttää LBS lippuja 10kpl, ei ole kuulemma paha nakki saada myytyä 35€/kpl. Tietenkin tuo raha olisi pitänyt löytyä miltei heti taskusta (350€). Torjuin ajatuksen, jonka jälkeen käytännössä uplinen tuki loppui.
Eli suomeksi VAROKAA TGE-touhua! - Goldberger
Jakke the distributor kirjoitti:
Toivotan sinulle onnea bisnekseesi. Itse olen ollut kaksi kk NOssa ja todella kovan työn takana on ollut saada neljä tyyppiä mukaan. En ainakaan halua ottaa yhtään työtä/riskiä enempää ja varsinkin kun tuo TGE on homman taustalla. Itse TGEstä en ole hyötynyt mitään, päinvastoin menettänyt rahaa jonniin joutaviin tilaisuuksiin. Kirjallisuus on ollut hyvää, jos jotain positiivista sanottavaa pitää kertoa. TGE tekee jengistä vastenmielisiä rahanimijöitä.
Mulle yritettiin tyrkyttää LBS lippuja 10kpl, ei ole kuulemma paha nakki saada myytyä 35€/kpl. Tietenkin tuo raha olisi pitänyt löytyä miltei heti taskusta (350€). Torjuin ajatuksen, jonka jälkeen käytännössä uplinen tuki loppui.
Eli suomeksi VAROKAA TGE-touhua!Mulla kaverilla on myös sellasia lippuja, mut sen kaverit on sit sellasia jotka on mukana et ne haluaa ostaa ne liput, eli aika lailla siitä kiinni. Minä ainkai nyt pistän No:hon jarrun ja teen tätä sitten ku jaksan...en kuiteskaan vielä lopeta sillä ei tiedä mitä ne keksii tähän..pakko jotain koska pg one vie nyt kaikki mukanaan ja No jää vähän orvoksi... toimiva systeemi Natures own on mutta työtä ja se kans vaatii työtä kuten kaikki työ elämässä... vai sellanen mielikuva TGE:stä... no mulle se on vain kouluttaja josta itellä ei ole vielä ollu mitään negatiivista ku en ole joka kerta menny tilaisuuksiin.
- Kulmapöydän tyttö
Eli suomeksi VAROKAA TGE-touhua!Mä olen kokenut tuon saman. TGE ei pidä lähellekkään kaikkia lupauksiaan ja huijataan varsinkin meitä tyttöjä! Mä en silti valita. Mä olen huijannut ylälinjaani tosi paljon itse. Esim. sanouduin irti organisaationi kanssa, kun paikka oli ihan per...! Nyt tänä vuonna olemme kirjautuneet uudelleen ja arvaa vaan onko TGE enään kuvioissa. Kyllästyin siihen ainaiseen rahan lypsämiseen!!! Jokapaikassa! Tuo sun lippu juttusi oli vielä tosi pientä. Kyllä Ruotsin pojat osaa! jotain...
- Goldberger
Mä olen kokenut tuon saman. TGE ei pidä lähellekkään kaikkia lupauksiaan ja huijataan varsinkin meitä tyttöjä! Mä en silti valita. Mä olen huijannut ylälinjaani tosi paljon itse. Esim. sanouduin irti organisaationi kanssa, kun paikka oli ihan per...! Nyt tänä vuonna olemme kirjautuneet uudelleen ja arvaa vaan onko TGE enään kuvioissa. Kyllästyin siihen ainaiseen rahan lypsämiseen!!! Jokapaikassa! Tuo sun lippu juttusi oli vielä tosi pientä. Kyllä Ruotsin pojat osaa! jotain...
Se missä raivostuin vähän oli ku kuulin sunnuntaina että pg one ei oo enää natures ownissa vaan et pitää maksaa siitä et pääsee sitä tekeen vaikka alunperin luvattiin et se on no:ssa.. musta se oli tosi törkeetä valehtelua koska ylempänä on varmasti tiedetty et se ei tule olemaan jo kauan...meinaan et uskottavuus menee todellaki vaikka hyvä systeemi olis..
- Kulmapöydän tyttö
Goldberger kirjoitti:
Se missä raivostuin vähän oli ku kuulin sunnuntaina että pg one ei oo enää natures ownissa vaan et pitää maksaa siitä et pääsee sitä tekeen vaikka alunperin luvattiin et se on no:ssa.. musta se oli tosi törkeetä valehtelua koska ylempänä on varmasti tiedetty et se ei tule olemaan jo kauan...meinaan et uskottavuus menee todellaki vaikka hyvä systeemi olis..
Kuule mäkin olen tiennyt tuon jo kauan aikaa sitten. Ehkä siinä huhtikuun korvilla oli juttua ylälinjani kanssa siitä, että miten nää jutut oikeasti menee. Kuten huomasit sanoin aikaisemmin, että vaihdoin ryhmää. Tässä ryhmässä jotku jutut ovat ihan samanlaiset kuin TGE:ssäkin, mutta toiset asiat hoidetaan paremmin.
Heillä oli silloin jo tieto, että PGOne tulee maksamaan jotain,siihen liittyminen siis.
TGE:ssä puhuttiin aina niin hel...tin paljon, mutta kukaan ei tiennyt oikeasti mitään!
Nuoret jätkät sähläs meneen.... Ei sitä jaksanut kauaa katella! - Goldberger
Kuule mäkin olen tiennyt tuon jo kauan aikaa sitten. Ehkä siinä huhtikuun korvilla oli juttua ylälinjani kanssa siitä, että miten nää jutut oikeasti menee. Kuten huomasit sanoin aikaisemmin, että vaihdoin ryhmää. Tässä ryhmässä jotku jutut ovat ihan samanlaiset kuin TGE:ssäkin, mutta toiset asiat hoidetaan paremmin.
Heillä oli silloin jo tieto, että PGOne tulee maksamaan jotain,siihen liittyminen siis.
TGE:ssä puhuttiin aina niin hel...tin paljon, mutta kukaan ei tiennyt oikeasti mitään!
Nuoret jätkät sähläs meneen.... Ei sitä jaksanut kauaa katella!missäs ryhmässä nyt olet? mä kans kyl kuulin et siitä ois pitäny maksaa erikseen vielä 300€ mut ei mitään että se olis ihan erillinen juttu. tämä taas antaa todella hyvän maineen vm:lle ettei tosikaan...ei ihmekkään ettei kukaan uskalla alkaa tällasta tekeen sit.. mut onneks tää ei ole kusetusta vaan toimiva konsepti ja toivon että kertosivat jutut suoraan sillä muuten tulevat menettään ihmisiä todella paljon.
- Kulmapöydän tyttö
Goldberger kirjoitti:
missäs ryhmässä nyt olet? mä kans kyl kuulin et siitä ois pitäny maksaa erikseen vielä 300€ mut ei mitään että se olis ihan erillinen juttu. tämä taas antaa todella hyvän maineen vm:lle ettei tosikaan...ei ihmekkään ettei kukaan uskalla alkaa tällasta tekeen sit.. mut onneks tää ei ole kusetusta vaan toimiva konsepti ja toivon että kertosivat jutut suoraan sillä muuten tulevat menettään ihmisiä todella paljon.
Nykyään olen LDG:ssa. Tässä on ihan sama kaava miten aloitat, single ja triple ja miten sulle maksetaan Naturesilta. Eli saman maksaa kummassakin. Tapa toimia on...miten sen nyt sanoisin... "kypsempää". Koulutus on todella erilaista täällä. Koulutus on koulutusta. TGE:ssä se oli aika lepsua ja juhlat mielessä aina! Inhosin siellä vielä sitä tapaa miten "kunkkuja" kumartaa olisi pitänyt. Vaan mähän en ylälinjaa kumartele, jos se ei auta mua!
- one
että koko homma on vaan rahastusta.
NO:n PGone suunnitelmat kuulostivat vielä suhtkoht hyvältä, mutta tämä kaatuu jo omaan mahdottomuuteensa.
"Sijoita 700€, että saat osakkeita ja oikeuden myydä liittymiä. Lisäksi kaksi kertaa vuodessa "uusintaostos" eli osallistut konferenssiin, joka ei maksa kuin 200€/tilaisuus."
Miltei puoli-ilmaista touhua! Jotenkin en vaan jaksa uskoa saippuakauppiaiden markkina-analyyseihin. Yksi asia on kuitenkin varma, saippuakauppiaalta en osakkeita osta, vaikka kuinka suu vaahdossa jauhaisivat.Joo on sun oma vikasi ettet ole tehnyt töitä tarpeeksi NO:ssa miten selität että meillä muilla NO:ssa on jo palkka palkkakatossa? rahastusta, ja pyh! Olet vain laiska! Sinun oma syysi kukaan ei ole pakottanut sinua mihinkään!
- Jakke the distributor
one kirjoitti:
Joo on sun oma vikasi ettet ole tehnyt töitä tarpeeksi NO:ssa miten selität että meillä muilla NO:ssa on jo palkka palkkakatossa? rahastusta, ja pyh! Olet vain laiska! Sinun oma syysi kukaan ei ole pakottanut sinua mihinkään!
"Kouluttajien" mielestä 10tuntia viikossa pitäisi riittää -> yli 10kpta/vko. Olen tehnyt tuolla kaavalla jo kaksi kk. Enkö muka ole tehnyt tarpeeksi? Jengiä vaan ei kiinosta paskahommat...
- Huru-ukko
Eli suomeksi VAROKAA TGE-touhua!Mulla olis niitä event-lippuja vieläkin kuusi... Silloin kun ne mulle tyrkättiin periaatteella ota noi, maksa myöhemmin, sanottiin että en saa luovuttaa/myydä niitä kenellekään ellei joku uplinestä ole paikalla. Ja sen jälkeen kaikki oli niin kiireisiä ettei ehtiny näkee millään. Joten kävin ite tapahtumassa ja sain matkalla myytyä kolme lippua. Se tapahtuma maksoi mulle siis 245 euroa!!!
Samaa toimintaa muutenkin eli luottamus on menny, ei niinkään firmaan mutta uplinen apuun ja tukeen. Lyhytesitelmiä ei saa sovittua millään. Mukana oon ollut nyt 5 kuukautta eikä mulla ole alapuolella ketään!!! Ja vaan siksi että kukaan ei tuu pitämään esitelmiä. - Kekkonen
Huru-ukko kirjoitti:
Mulla olis niitä event-lippuja vieläkin kuusi... Silloin kun ne mulle tyrkättiin periaatteella ota noi, maksa myöhemmin, sanottiin että en saa luovuttaa/myydä niitä kenellekään ellei joku uplinestä ole paikalla. Ja sen jälkeen kaikki oli niin kiireisiä ettei ehtiny näkee millään. Joten kävin ite tapahtumassa ja sain matkalla myytyä kolme lippua. Se tapahtuma maksoi mulle siis 245 euroa!!!
Samaa toimintaa muutenkin eli luottamus on menny, ei niinkään firmaan mutta uplinen apuun ja tukeen. Lyhytesitelmiä ei saa sovittua millään. Mukana oon ollut nyt 5 kuukautta eikä mulla ole alapuolella ketään!!! Ja vaan siksi että kukaan ei tuu pitämään esitelmiä.Kyllä sä saat ne vie poistettuu!! Eikä toi 5kk oo aika eikä mikään. Itse toimin muutaman kaverin sponssina ja toi sun tilanne on tuttu, mutta aika sen muuttaa jos vaan et väsy. Muista positiivinen ajattelu, liput voi olla joskus arvokkaita keräily kappaleita!?! Mistä sitä tietää. Pistä mulle meiliä, niin katotaan saatasko sunkin peli kunnolla käyntiin.
[email protected] - kikki
one kirjoitti:
Joo on sun oma vikasi ettet ole tehnyt töitä tarpeeksi NO:ssa miten selität että meillä muilla NO:ssa on jo palkka palkkakatossa? rahastusta, ja pyh! Olet vain laiska! Sinun oma syysi kukaan ei ole pakottanut sinua mihinkään!
Kyl on lapsellista täällä haukkua toisianne miettikää minkä kuvan annatte teidän firmoistanne ja etenki teistä itsestänne!HYI TEITÄ!!!Oon aivan erlaisessa verkostomarkkinoinnissa jossa emme koskaan hauku toisiamme ja ei oo syytä haukkua firmaa koska ei ole syytä ja on rehellinen pohja!
- V****!
Nyt meni hermot! Eka luvattiin, et ei tartte kun aloituspaikka lunastaa ja sit 75€ kuussa (minkä piti tulla helposti, kenties jo uplinen avustuksella, kun niin uusi ja MULLISTAVA juttu oli Suomessa) ja sitten JAKAMAAN PGOnea...ja hevonv****posket, NYT riitti Nature, Pg vai what ever onkaan nykyään. Tekisi mieli käydä "jututtamassa" paria tyyppiä, josko tästä tiedettiin muutama kuukausi sitten...kele, olipa elämäni ensimmäinen ja viimeinen vm-kokemus..
- Jakke the distributor
Mulle sanottiin uplinestä kuukausi sitten että jotain uutta pgoneen on tulossa. Naureskelivat vaan:"että kun tietäisit!". Onneksi sanoin niille muutamalla alapuolelleni rekanneelle tyypille, etteivät maksaisi vielä sitä start-packia, nyt olisi todella tuskastuttavaa olla kavereideni edessä. Epäilin jo silloin tuota pgonea. Olisinpa vaan ollut fiksumpi ja palauttanut tuon paketin 30pv sisällä.
Nyt nää samat uplinen jätkät yrittää saada mua johonkin vdun seven grouppiin 700€:lla ja unohtamaan NO:lle maksamani 500€. - Epe
Mulle sanottiin uplinestä kuukausi sitten että jotain uutta pgoneen on tulossa. Naureskelivat vaan:"että kun tietäisit!". Onneksi sanoin niille muutamalla alapuolelleni rekanneelle tyypille, etteivät maksaisi vielä sitä start-packia, nyt olisi todella tuskastuttavaa olla kavereideni edessä. Epäilin jo silloin tuota pgonea. Olisinpa vaan ollut fiksumpi ja palauttanut tuon paketin 30pv sisällä.
Nyt nää samat uplinen jätkät yrittää saada mua johonkin vdun seven grouppiin 700€:lla ja unohtamaan NO:lle maksamani 500€.Taitaa olla melkoisen vaikeaa saada ainakin sellaiset ihmiset mukaan uuteen systemiin entistä isommalla summalla, jotka eivät edes kerenneet tienata entisiä rahojaan pois NO:sta. Ja muutenkin tuo uusi homma haiskahtaa todella pahasti. Itse en ainakaan aio laittaa latiakaan uuteen soppaan. mielenkiinnolla odotan että milloin tulee ensimmäiset haasteet rastupaan sellaisille tyypeille, jotka ovat aktiivisesti olleet pyörittämässä hommaa, ja kertoneet faktoja joissa on pysyttävä. Joskaan mitkään noista faktoista ei sit loppu peleissä pitäneetkään paikkaansa. Milloin ylälinja sai tiedon asiasta, miksi sitä ei kerrottu ajoissa alaspäin että keskeyttäkää rekrytointi uutta asiaa on tulossa.
Onnellinen 500 euron saippuan omistaja.
- hymyilyttää
Voe hyvää päivää hyvät ihmiset!
Jonkin aikaa teidän TOUHUJANNE sivusta seuranneena on pakko kommentoida ja heittää omaa mielipidettä kehiin. Eipä uskoisi, että ihmisiä, jotka maksoivat sellaisesta, mitä ei edes vielä ollut kun raha vaihtoi omistajaa, on NÄIN PALJON.
Tarkoitan tällä nyt sitä, että moni maksoi näemmä itsensä sisään bisnekseen operaattoriPUHEISIIN sokeasti luottaen, maksoivat siitä mitä ei edes mustaa valkoisella ollut, saivat pesuaineita vaikka naapureille jakaa, odottivat innolla h-hetkeä... ja nyt itkevät KESKUSTELUSIVUILLA toisilleen, kuinka kurkkuun on noussut pettymyksen pala ja suussa maistuu kusetukselle...
ei käynyt niinkuin luvattiin ei... vaan saippuat kaapissa jäätiin rannalle ruikuttamaan, kun ei enää löydy kanttia taas maksaa siitä mistä jo luuli maksaneensa. Tuli juu puhelinhässäkkä, kuten hullun lailla julistettiin... voi voi.
Ihmetyttää 'hieman' naturesin tyyli tehdä bisnestä. Olenkohan ehkä itse ilmeisesti liian varovainen, mutta MINÄ en sijoittanut rahojani pelkkiin lupailuihin. Alkukesästä minulle kerrottiin MAHTAVASTA jutusta tyyliin:
"lähdemukaansairaanhyvämahtavajuttupuhelinoperaattoriheinäkuusairaastirahaaninihelpollakatoskunsevaanpiirretääntähänpaperillejooeitarvitietäämitääntuotteistahetimaksakaikkikaveritensintässäsittentässäjatämäjalkajanämäpuhuujaoperaattorituleenytoperaattorioperaattorirahaarahaarahaa..."
Enkä siinä sitten voinut muuta ajatella kuin että johan ne ihmisiä tyhmänä pitää... Ja oli vahva kutina siitä, että tästä seuraa vielä iso itku. Kaikki muu tuntui olevan suurta sivuseikkaa ja hälläväliä, puhelinsysteemillä houkuteltiin.
No, kuinka olisi käynyt jos olisin maksanut aloituksen, ja lähtenyt hehkuttamaan operaattori-ilosanomaa ihmisille??? Loistavan hyvällä mäihällä olisin ehkä keräämässä alapuolellani olevilta kolehtia tyyliin "eiku maksa ny vielä 700 niin SITTEN ollaan operaattorikansaa.." Luultavammin olisin kuitenkin kadonnut maisemista, sillä jos MINÄ tekisin ystävilleni ja tuttavilleni niin sikamaisen tempun, kuin tuntuu täällä moni kokeneen, en IKIPÄIVÄNÄ kehtaisi naamaani näyttää.
Minulle tulee naturessin seven, bg ym. touhuilusta mieleen enää lähinnä naapurigrillin hampurilainen: Pirun hyvänä mainostavat, mutta kun mausteita vain lisätään ja lisätään, niin lopulta pursuaa yli ja koko paska leviää käsiin.. Sorry babes!
Ps. Pienenä vihjeenä, älkää nyt enempää edustamaanne yritystä nolatko jauhamalla täällä sen ongelmista... soittakaa vaikka toisillenne, onhan teillä (joillakin) nyt operaattori ja puhelimessa ei valitus ja mokat tule vääriin korviin!- matti h
Kaikkille NO:laisille tiedoksi että tuo äsköinen viesti oli selvästi kateellisen panettelua! Tuon viestin kirjoittaja on selvästi älykkyydeltään meitä verkostomarkkinoijia huonompi. Tämä tyyppi on selvä luuseri ja yrittää näin myrkyttää teidän mieliänne valheen panettelulla! Luottakaa ylälinjaanne! Kysykää johtajiltanne! Älkää välittäkö vale ystävistänne! Ainoat todelliset ystävät löytyvät verkostostasi muut ovat ymmärtämättömiä idiootteja tai kateellisia panettelijoita jotka suorastaan yrittävät olla onnesi tiellä! LUOTA VAIN JA AINOASTAAN NO:laisiin HE OVAT SINUN PERHEESI!
- Ei lahkolainen
matti h kirjoitti:
Kaikkille NO:laisille tiedoksi että tuo äsköinen viesti oli selvästi kateellisen panettelua! Tuon viestin kirjoittaja on selvästi älykkyydeltään meitä verkostomarkkinoijia huonompi. Tämä tyyppi on selvä luuseri ja yrittää näin myrkyttää teidän mieliänne valheen panettelulla! Luottakaa ylälinjaanne! Kysykää johtajiltanne! Älkää välittäkö vale ystävistänne! Ainoat todelliset ystävät löytyvät verkostostasi muut ovat ymmärtämättömiä idiootteja tai kateellisia panettelijoita jotka suorastaan yrittävät olla onnesi tiellä! LUOTA VAIN JA AINOASTAAN NO:laisiin HE OVAT SINUN PERHEESI!
Mikä Hel..tin uskonlahko toi No oikein on. Tulee mieleen jehovantodistajien touhut "kaikki on yhtä suurta perhettä"
Onko teidät kaikki oikeesti aivopesty vai oletteko niin yksinkertaista väkeä, että jaksatte tuollaisesta vouhottaa? - Matti h
Ei lahkolainen kirjoitti:
Mikä Hel..tin uskonlahko toi No oikein on. Tulee mieleen jehovantodistajien touhut "kaikki on yhtä suurta perhettä"
Onko teidät kaikki oikeesti aivopesty vai oletteko niin yksinkertaista väkeä, että jaksatte tuollaisesta vouhottaa?"Mikä Hel..tin uskonlahko toi No oikein on. Tulee mieleen jehovantodistajien touhut "kaikki on yhtä suurta perhettä"
En tosiaankaan ole missään vaiheessa väittänyt olevan mikään lahko lue tarkemmin! Taidat olla niitä jotka eivät ole tajunneet tulla mukaan eli niitä jotka eivät omaa parastaan ajattele vaan itsetuhoisesti käyvät kamppailua elämästään tavallisessa duunissa! Eli et ole ymmärtänyt lahjaa mitä NO sinulle tarjoaa vaan tyrmännyt sen tyhmyyttäsi ehkä joskus vielä tajuat! Ehkä silloin kun kaverisi ajelevat uusilla autoilla ja sinä kidut! Hyvää me tarkoitamme sillä me pidämme terveyttäsi yllä me annamme sinulle hyvinvointiin johtavat kaavat ja tuotteet! periaatteessa ME OLEMME ELÄMÄ ITSE!
- kikki
Ymmärrän kyllä jos on tommoset pakkopullat heti alkuun itte oon eräässä toisessa verkostomarkkinoinnissa ja oon ollu tyytyväinen tähän pääsee mukaan tohon siu summaan verrattuna melkein voi sanoo ilmasiks ja tää yritys on ollu markkinoilla ennenkuin oon syntyny..joten jos haluut kuulla voin kertoa ja vaik tavata.Tähän en kerjää ketään vaan jokainen itse päättää jne...!!Mies ja minä teemme aivan innoissamme tätä ..tää on meille harrastus mistä hankkii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080