narttu pitää lastani pentunaan?

Nimetön

minulla 2v narttu mäykky jolla juoksut lopuillaan..
nyt tänään sitten alkanut käyttäytymään todella oudosti!

minulla alle vuoden ikäinen vauva ja ennen ei ole häntä juurikaan noteeraanut ja nyt ei meinaa päästää minua lapsen lähelle!jos vauva sylissä niin yrittää repiä pois sitä ja koko ajan nuolee..
sitten äsken olin viemässä poikaa nukkumaan niin ei meinannut koira sängyn viereltä pois lähteä millään:)
outoa!olen miettinyt valeraskautta mutta eikös sillon koira yleensä leluja suojele?voiko olla että lasta pitäisi pentunaan?

4

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä vaikuttaa

Heheh :D aika jännä että vauvan otti omakseen.

• neiti mäykkynen

Nyt kannattaa olla varuillaan koiran kanssa. Itse en missään nimessä antaisi koirani käyttäytyä noin lasta kohtaan. Sen on ymmärrettävä että vauvakin on sitä ylempänä laumassa ja se ei voi omia sitä omaksi "pennukseen" varsinkin jos se alkaa vielä puolustamaan sitä omanaan ja ei anna teidän koskea vauvaan. Nyt menisin hakemaan eläinlääkäriltä lääkkeet tai estäisin koiran pääsymn vauvan lähelle. Näissä jutuissa kun voi aina käydä huonosti, vaikka koiranne olisikin ihanin ja kiltein. sillä kuitenkin hormooonit hyrrää ja hoivaamisvietti on vahvimmillaan, se sattaa jopa vahingossa vahingoittaa vauvaanne.

Olkaa varovaisia ja pistäkää koiranne lopettamaan moinen toiminta.

Hyvää jatkoa...

• vastauksista!

meillä tilanne rauhottunut,onneksi!
        se kesti sen yhden päivän ja taas mäykky ihan oma itsensä:)
        ja en ole moista sallinut,välillä koira vauvaa nylkyttänytkin niin on kyllä niskavilloista kiinni otettu!

• helppivä
        vastauksista! kirjoitti:

meillä tilanne rauhottunut,onneksi!
        se kesti sen yhden päivän ja taas mäykky ihan oma itsensä:)
        ja en ole moista sallinut,välillä koira vauvaa nylkyttänytkin niin on kyllä niskavilloista kiinni otettu!

Tuo nylkytys on kanssa alistamista, eli yrittää laittaa vauvaa lauman alimmaiseksi ja saattaa kuvitellakin sen olevan alimpana. Noissa tilanteissa, kannattaa nostaa vauva ensin pois koiran luota ja sitten vasta torua ja paras toruminen on se ettei huomioi koiraa mitenkään vähään aikaan. Sanot vaikka EI ja sitten olet huomoimatta. Toimii takuu varmasti, jos et vaan mihinkään reagoi. Saattaa alkaa tahalleen tekemään jotakin pahaa ja kiellettyä, mutta et vaan huomioi ja kävelet pois.

Onneksi se oli se yksi päivä vain, mutta ole silti varovainen, kun koiranne ei nyt siltikään ihan tiedä paikkaansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1687
    2. 210
      1527
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      845
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      794
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      775
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      58
      725
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      722
    Aihe