narttu pitää lastani pentunaan?

Nimetön

minulla 2v narttu mäykky jolla juoksut lopuillaan..
nyt tänään sitten alkanut käyttäytymään todella oudosti!

minulla alle vuoden ikäinen vauva ja ennen ei ole häntä juurikaan noteeraanut ja nyt ei meinaa päästää minua lapsen lähelle!jos vauva sylissä niin yrittää repiä pois sitä ja koko ajan nuolee..
sitten äsken olin viemässä poikaa nukkumaan niin ei meinannut koira sängyn viereltä pois lähteä millään:)
outoa!olen miettinyt valeraskautta mutta eikös sillon koira yleensä leluja suojele?voiko olla että lasta pitäisi pentunaan?

4

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä vaikuttaa

      Heheh :D aika jännä että vauvan otti omakseen.

    • neiti mäykkynen

      Nyt kannattaa olla varuillaan koiran kanssa. Itse en missään nimessä antaisi koirani käyttäytyä noin lasta kohtaan. Sen on ymmärrettävä että vauvakin on sitä ylempänä laumassa ja se ei voi omia sitä omaksi "pennukseen" varsinkin jos se alkaa vielä puolustamaan sitä omanaan ja ei anna teidän koskea vauvaan. Nyt menisin hakemaan eläinlääkäriltä lääkkeet tai estäisin koiran pääsymn vauvan lähelle. Näissä jutuissa kun voi aina käydä huonosti, vaikka koiranne olisikin ihanin ja kiltein. sillä kuitenkin hormooonit hyrrää ja hoivaamisvietti on vahvimmillaan, se sattaa jopa vahingossa vahingoittaa vauvaanne.

      Olkaa varovaisia ja pistäkää koiranne lopettamaan moinen toiminta.

      Hyvää jatkoa...

      • vastauksista!

        meillä tilanne rauhottunut,onneksi!
        se kesti sen yhden päivän ja taas mäykky ihan oma itsensä:)
        ja en ole moista sallinut,välillä koira vauvaa nylkyttänytkin niin on kyllä niskavilloista kiinni otettu!


      • helppivä
        vastauksista! kirjoitti:

        meillä tilanne rauhottunut,onneksi!
        se kesti sen yhden päivän ja taas mäykky ihan oma itsensä:)
        ja en ole moista sallinut,välillä koira vauvaa nylkyttänytkin niin on kyllä niskavilloista kiinni otettu!

        Tuo nylkytys on kanssa alistamista, eli yrittää laittaa vauvaa lauman alimmaiseksi ja saattaa kuvitellakin sen olevan alimpana. Noissa tilanteissa, kannattaa nostaa vauva ensin pois koiran luota ja sitten vasta torua ja paras toruminen on se ettei huomioi koiraa mitenkään vähään aikaan. Sanot vaikka EI ja sitten olet huomoimatta. Toimii takuu varmasti, jos et vaan mihinkään reagoi. Saattaa alkaa tahalleen tekemään jotakin pahaa ja kiellettyä, mutta et vaan huomioi ja kävelet pois.

        Onneksi se oli se yksi päivä vain, mutta ole silti varovainen, kun koiranne ei nyt siltikään ihan tiedä paikkaansa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe