Kotiteatteri distro?

auttakaa...

Onko sellaista distroa joka olisi suunniteltu kotiteatteria varteen?
Missä olisi ajuri USB TV-korttia varteen ja TV-ruutua soveltua valikko, missä voisi valita erilaiset toiminnot?

9

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Miksi vitussa pitää aina tapella niitten usb-romujen kanssa kun pci-väyläset, todelliset laatukortit toimivat yleensäkin heittämällä linuxissa. Ettekö nyypiöt uskalla avata konettanne? Vai onko kaikilla joku helvetin trendiläppäri kotikoneena?

      Itseasiassa, tekisi joskus mieli mennä suolestamaan koko paskan usb-väylän keksijä. No ok, myönnetään, muistitikuille se on ok, mutta kaikki muut usb-härpäkkeet ovat enemmän tai vähemmän suolesta, oli kyseessä sitten linux tai windows.

      • Mac OS X

        Jos Linuxilla on ongelmia USB-laiteiden kanssa, niin se ei tarkoita, että ne eivät toimisi muissa käyttöjärjestelmissä.

        Esimerkiksi Mac OS X:lla ei ole koskaan mitään ongelmia USB-laiteiden kanssa, ne toimivat erinomaisesti siinä.


      • Mac OS X kirjoitti:

        Jos Linuxilla on ongelmia USB-laiteiden kanssa, niin se ei tarkoita, että ne eivät toimisi muissa käyttöjärjestelmissä.

        Esimerkiksi Mac OS X:lla ei ole koskaan mitään ongelmia USB-laiteiden kanssa, ne toimivat erinomaisesti siinä.

        JOS sulla on omppuna 10.x sarjalainen! :-P
        KAIKILLA ei ole! ;-)


      • ...
        Mac OS X kirjoitti:

        Jos Linuxilla on ongelmia USB-laiteiden kanssa, niin se ei tarkoita, että ne eivät toimisi muissa käyttöjärjestelmissä.

        Esimerkiksi Mac OS X:lla ei ole koskaan mitään ongelmia USB-laiteiden kanssa, ne toimivat erinomaisesti siinä.

        Tuskin toimii edes Macissä ne Citymarketin win-only usb-härpäkkeet jotka loppupeleissä ei toimi edes xp:ssä kunnolla, kiitos paskojen ajurien.


      • Linuzzitutkija
        ... kirjoitti:

        Tuskin toimii edes Macissä ne Citymarketin win-only usb-härpäkkeet jotka loppupeleissä ei toimi edes xp:ssä kunnolla, kiitos paskojen ajurien.

        pakota ostamaan, mitään Citymarket flashejä, kun voi ostaa Kingstoniakin, eikä flash maksa enää nykyään mitään.

        Kingstonit on aina toiminu oli masiina mikä vaan.


      • Hauppaugen USB

        DigiTV tikku ja ainakaan itellä ei oo ongelmaa ollut. Itellä tulee ainaki,joka toinen kk avattua kone ja poisteltua tavarat edestä ja puhdistettu koneen sisusta. Joten ongelmaa ei myöskään ole koneen aukomisesta.


      • toimii hyvin..
        ... kirjoitti:

        Tuskin toimii edes Macissä ne Citymarketin win-only usb-härpäkkeet jotka loppupeleissä ei toimi edes xp:ssä kunnolla, kiitos paskojen ajurien.

        Olen käyttänyt pari kuukautta citymarketin 25 € hintaista Artec:in USB-Digitv:tä, toimii loistavasti Kubuntussa, Kaffeinella, jopa paremmin kuin winkussa, jossa koneen muu samanaikainen käyttö sotkee tv:tä.


    • BBTW
    • efawefaef

      Koko USB olis saanut jäädä keksimättä.. tekniikka on ollut markkinoilla yli 10v, ja vieläkään ei emoa ostaessa voi kokeilematta tietää tomiiko se hyvin/huonosti/silloin kun jaksaa.

      Hyh hyh :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe