Kotiteatteri distro?

auttakaa...

Onko sellaista distroa joka olisi suunniteltu kotiteatteria varteen?
Missä olisi ajuri USB TV-korttia varteen ja TV-ruutua soveltua valikko, missä voisi valita erilaiset toiminnot?

9

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Miksi vitussa pitää aina tapella niitten usb-romujen kanssa kun pci-väyläset, todelliset laatukortit toimivat yleensäkin heittämällä linuxissa. Ettekö nyypiöt uskalla avata konettanne? Vai onko kaikilla joku helvetin trendiläppäri kotikoneena?

      Itseasiassa, tekisi joskus mieli mennä suolestamaan koko paskan usb-väylän keksijä. No ok, myönnetään, muistitikuille se on ok, mutta kaikki muut usb-härpäkkeet ovat enemmän tai vähemmän suolesta, oli kyseessä sitten linux tai windows.

      • Mac OS X

        Jos Linuxilla on ongelmia USB-laiteiden kanssa, niin se ei tarkoita, että ne eivät toimisi muissa käyttöjärjestelmissä.

        Esimerkiksi Mac OS X:lla ei ole koskaan mitään ongelmia USB-laiteiden kanssa, ne toimivat erinomaisesti siinä.


      • Mac OS X kirjoitti:

        Jos Linuxilla on ongelmia USB-laiteiden kanssa, niin se ei tarkoita, että ne eivät toimisi muissa käyttöjärjestelmissä.

        Esimerkiksi Mac OS X:lla ei ole koskaan mitään ongelmia USB-laiteiden kanssa, ne toimivat erinomaisesti siinä.

        JOS sulla on omppuna 10.x sarjalainen! :-P
        KAIKILLA ei ole! ;-)


      • ...
        Mac OS X kirjoitti:

        Jos Linuxilla on ongelmia USB-laiteiden kanssa, niin se ei tarkoita, että ne eivät toimisi muissa käyttöjärjestelmissä.

        Esimerkiksi Mac OS X:lla ei ole koskaan mitään ongelmia USB-laiteiden kanssa, ne toimivat erinomaisesti siinä.

        Tuskin toimii edes Macissä ne Citymarketin win-only usb-härpäkkeet jotka loppupeleissä ei toimi edes xp:ssä kunnolla, kiitos paskojen ajurien.


      • Linuzzitutkija
        ... kirjoitti:

        Tuskin toimii edes Macissä ne Citymarketin win-only usb-härpäkkeet jotka loppupeleissä ei toimi edes xp:ssä kunnolla, kiitos paskojen ajurien.

        pakota ostamaan, mitään Citymarket flashejä, kun voi ostaa Kingstoniakin, eikä flash maksa enää nykyään mitään.

        Kingstonit on aina toiminu oli masiina mikä vaan.


      • Hauppaugen USB

        DigiTV tikku ja ainakaan itellä ei oo ongelmaa ollut. Itellä tulee ainaki,joka toinen kk avattua kone ja poisteltua tavarat edestä ja puhdistettu koneen sisusta. Joten ongelmaa ei myöskään ole koneen aukomisesta.


      • toimii hyvin..
        ... kirjoitti:

        Tuskin toimii edes Macissä ne Citymarketin win-only usb-härpäkkeet jotka loppupeleissä ei toimi edes xp:ssä kunnolla, kiitos paskojen ajurien.

        Olen käyttänyt pari kuukautta citymarketin 25 € hintaista Artec:in USB-Digitv:tä, toimii loistavasti Kubuntussa, Kaffeinella, jopa paremmin kuin winkussa, jossa koneen muu samanaikainen käyttö sotkee tv:tä.


    • BBTW
    • efawefaef

      Koko USB olis saanut jäädä keksimättä.. tekniikka on ollut markkinoilla yli 10v, ja vieläkään ei emoa ostaessa voi kokeilematta tietää tomiiko se hyvin/huonosti/silloin kun jaksaa.

      Hyh hyh :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe