Tyttövauveli on tulossa ja mietimmekin nyt sitten Saraa nimeksi. Toinen nimi sen sijaan on ihan hakusessa, joten ehdotuksia otetaan vastaan.
Saralle toinen nimi
13
1214
Vastaukset
- sibyllavon
Helmikkä/Linnea/Tuulia/Maaria/Sini-Marja
- asseri
Sara Sofianna
- Kopotikopotikop
Sara Lydia.
Sara Esteri.
Sara Amalia.
Sara Piritta.
Sara Vanamo.
Sara Wellamo. - --->
Sara Johanna
Sara Kristiina
Sara Sofia
Sara Amanda
Sara Annika
Sara Eveliina
Sara Hannele
Sara Katriina
Sara Marjaana
Sara Mirjami
siinä nyt jotain ehdotuksia..! - 2208
Sara Tuulevi
- Täti
Sara Helena,
Sara Olivia,
Sara Juulia - Primrose
Sara Helinä
- Suklaakakku
Sara Amanda
Sara Olivia
Sara Sofia
Sara Isabella
Sara Johanna
Sara Ursula
Sara Matleena
Sara Marjaana
Sara Maria
Sara Rosanna
Sara Mariel
Oliko mikään noista mieleinen? =) - n16
Sara Emilia xxxxxx
Sara Sofia xxxxxx
Sara Jonna-Maaria xxxxxx
Sara Natalie xxxxxx
Vähän hankala keksiä kun ei sukunimeä tiedä kun nimen pitäisi sointua myös sukunimen kans (ainakin itse näin ajattelen), mutta parempi on kun et sukunimeä tässä esitä :)- aloittaja
Sukunimi on ihan perus suomalainen -nen-loppunen, kuten Järvinen ja Lahtinen.
Sara Tuulia olisi mielestäni kaunis ja sopii perinteiseen suomalaiseen sukunimeen.
- -----
Sara Jormaana
Sara Väinötär
Sara Ilpoona - Anonyymi
sara erika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469