Elikkä tarkoituksena olisi lähteä päiväksi tallinnaan ja käydä ainakin ülemisten kauppakeskuksessa ja syömässä hyvin! nyt kaipaisin tasokkaita ja mielellään edullisia pihviravintoloita. Hyvät alkusalaatit/alkuruuat olisi plussaa! olen katsellut netistä joidenkin kotisivuja, niin valitettavasti monissa alkaa olla samaa hintaluokkaa kun suomessa.. tiedän näitä halvempiakin hyviä ravintoloita yhä olevan, mutta missä?
Muitakin vinkkejä päivän reissuun saa antaa!!
Hyviä ravintoloita Tallinnassa?
7
5771
Vastaukset
- ravintolat::
Taitaa olla Tallinnassa vain tuo yksi oikea: http://www.argentiina.ee/index.php?lang=eng
Viimeisimmät jutut: http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000936&posting=22000000033615449 - hyihel..
eestiläisten ruoka on paskaa
- Käyn usein
Nyt tulee 10v täyteen kun olen viettänyt aluksi 7,5 v tosi paljon aikaa Tallinnassa ja 2,5 v nyt olen täällä asunut.
Ehdottomasti parhaat pihvit on uudessa Buenos Aires ravintolassa Forumissa, aivan Viru-keskuksen vieressä. www.buenosaires.ee
Toiseksiparas mun mielestä on niinkin ihmeellinen valinta kuin Virun Merineitsi (tosin auki vaan iltaisin).
Kolmanneksi parasta lihaa saa näistä Kaukaasialaisten saslök-paikoista, mutta se ei ole sitä filettä mitä Suomalainen usein etsii.
Argentiina on vanha ravintola ja sillä on oma kannattajakuntansa. Minä en sinne mene ollenkaan viikonloppuisin (se hirveä tanssiesitys) ja arkisinkin vain jos muuta ei keksi. Siellä liha on hyvää, mutta annoksen laatu tuntuu vaihtelevan liian paljon siitä kuka sitä tekee (avokeittiöstä näkee kuka laittaa ruokaa).
Uusista ravintoloista hyvää sisäfilettä olen myös saanut Ribestä ja Tsaicovskista, mutta ne eivät ole oikein "pihviravintoloita". Troikan sisäfile on myös hyvää, jos ravintolan ilmapiiristä pitää.
Kun nyt kerran rupesin kirjoittamaan niin vielä ravintoloista:
Pasha Narva Mnt 4:ssa tarjoaa ensimmäisenä Suomalaiseen makukun olevaa ähläm-pizzaa ja kebabbia. Paras intialainen on elevant ja italialainen. Paras italialainen on Bocca, mutta koska se on kallis suosittelen lämpimästi ravintola Kadriorgia. Hyvä paikka illalliselle on Lydia.
Pikanälkään keskustassa sopii hyvin CityPub Kaubamajan vanhan rakennuksen takana, Rävala Pst:llä. Samoin Madisson Radissonin alakerrassa.
Buffet-lounaana paras, tosin aika hintava on Olümpian Senso.
Central hotellin Cafe Kompas on hyvä lounaaksi, niiden "ravintola" Novell on aivan syvältä.
Tallinnan parhaat pizzat on Attimossa, aika kaukana keskustassa. Aito puu-uuni. Hyvää pizzaa saa myös jos muistaa mennä Kristiine-keskuksen toiseen kerrokseen Chilli-pizzeriaan (niillä myös kotiinkuljetus). Se on Liettualainen ketju joka on valloittanut jo Latvian. Pizza Americanosta en tykkää, samoin Peetri-pizza on aika huono. Sensossa Olümpiassa on myös hyvistä raaka-aineista tehdyt pizzat. Mutta täytyy tunnustaa että Espoossa käydessä välillä pitää silti mennä Classic Pizzaa.
Taidan syödä liikaa ulkona, mutta kysykää jos voin vielä kertoa lisää. - näistä paikoista
Onko kellään kokemuksia näistä paikoista:
Wirulane,Olevi residents ja Sisalik.
Kaikki ovat lähellä toisiaan vanhassa kaupungissa ja nuo wirulaisen hinnat ainakin ovat huomattavan edullisia. Pikaisia vastauksia kiitos, kun ensi viikolla olisi jo reissu edessä. Tällä kertaa ei viitsisi mennä amarilloon vaan hieman erilaisempaan paikkaan jotta tulee vaihtelua.- mutta jos tykkää
balthasar on valkosipuliravintola jossa hyvät joskin kalliit annokset
- wirulanea enää olemassa
Ainakaan ei ole enää Tallinnan turismi sivuilla sitä näkösällä? Onko sitä vielä olemassa?
Ja mihin siellä nyt sitten kannattaisi mennä syömään, grillhouse daube? peppersack? Kertokaa nyt tietäväiset
- se tuo
karja kelder mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642