olen hävinnyt
sukupuolten taistelun
ja alistettu valtaasi
sillä viimeisellä kahleella
että katosit elämästäni
kertomatta syytä
selittämättä
häviäjän sotavelka
on epätietoisuus
ajatusten ympyrä
ikuinen pohdinta
miksi valkoinen lippuni
poljettiin maahan
vaikka yritin antautua
Taisteluni
6
215
Vastaukset
- lindalinda1
Kylläpäs sitä nyt uidaan tummissa vesissä tässä
runossasi.
Mikäköhän se lienee lopullinen aatos, mistä runo-
si on alkunsa saanut, sitä tässä vain mietin.
Mielestäni Sinulle sopii paremmin ne unelmoivat
runot kuin näin tummat. Mutta taitavasti silti
olet tämänkin koonnut, vaikka tämä onkin melko
totinen kokoonpano.- Tequila sunset
...on mieskin loppupeleissä. Joskus ajatukset vain on mustanpuhuvia. Eikö kaikilla?
- Mysteriet
Yksi taistelu on hävitty, kenties - mutta sota jatkuu !
Tykkään - tietenkin- Tequila sunset
...näillä vuosin sotaväsyms iskeä. Ja krooninen tappiomieliala. Taisteluhenki on lyöty.
Sinä tummien vesien prinssi!
Minä olen koukussa runoihisi:)- Tequila sunset
...se jaksat sanoa aina jotain positiivista. Kiitos sinulle siitä :o). Senkin voimapussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815