Halpa pysäköinti

Tampere-Pirkkalassa

Finavia on laajentanut reilusti Tampere-Pirkkalan parkkialueita ja ottanut käyttöön lippusysteemin, jossa sisäänajettaessa otetaan lippu ja maksetaan terminaalin automaateissa. Ulosajettaessa lippu syötetään laitteeseen ja puomi nousee.

Kuulostaa kivalta, mutta tämän uudistuksen maksajiksi on päätetty ottaa matkustajat. Pysäköintihintoja on korotettu roimasti ja tällä hetkellä ne eivät ole missään suhteessa pysäköintialueiden tasoon (ei katettuja paikkoja).

Tässä vaihtoehto, joka on yli puolet halvempi ja 200-300 m. Ryanairin käyttämästä kakkosterminaalista:
http://www.lentokenttaparkki.fi/hinnasto.htm

Itse aion jatkossa käyttää vain tätä aluetta.

9

4698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemustakin

...ABC:n piha, Siitä on vain 4km kentälle, Sinne olen autoni usein jättänyt ja ilmaiseksi :-)

• teko!

Saapa tuollaisesta noin tunnin aamukävelystä ABC:ltä terminaali kakkkosen mukavan lentohien päälle, varsinkin jos on 10 15 kilon matkatavarat matkassa.

• varmasti joo

eihän ne siellä ABC:llä mitään huomaa kun kymmenet persaukiset Ryanairin matkustajat jättävät sinne autonsa.

• muuten aika.
        varmasti joo kirjoitti:

eihän ne siellä ABC:llä mitään huomaa kun kymmenet persaukiset Ryanairin matkustajat jättävät sinne autonsa.

Pikaisesti poliisin sakottamaan paikalle.
        aiotko muuten kävellä lentoasemalle noin 1,5 tuntia. kiva lähteä hikisenä lentoon haisemaan muiden joukkoon.

• Micco

ABC:n alueella on nykyisin sallittu pysäköintiaika rajoitettu. Matkalta palatessa voi olla pysäköintivirhelappu odottamassa tai auto on hinattu pois. lisäksi etäisyys kentältä edellyttää jo linja-auton tai taksin käyttöä, joten kustannuksia tulee joka tapauksessa.

Minäkin suosittelen lentokenttäparkkia, joka on edullinen ja tasoltaan aivan samanlainen kuin Finavian alueet. Jos minulla on matkustajia kyydissä ja matkatavaraa ajan aina ensin terminaalin eteen purkamaan kuorman ja sitten vasta parkkipaikalle. Todella kätevää. Finavian kaukaisimmat alueet ovat muuten yhtä pitkän kävelymatkan päässä kuin lentokenttäparkki (ja vain niissä usein on tilaa), mutta hinta on yli kaksinkertainen.

• varaa ...

näihin hintoihin on parempi pysyä kotona.
        1 vrk 3€
        2 vrk 6€
        3 vrk 9€
        4 vrk 12€
        5 vrk 14€
        6 vrk 16€
        7 vrk 18€
        8 vrk 20€
        kyllä on halpaa jos vertaa vaikka helsinki-vantaa kentän hintoihin

• Kokemustakin
        teko! kirjoitti:

Saapa tuollaisesta noin tunnin aamukävelystä ABC:ltä terminaali kakkkosen mukavan lentohien päälle, varsinkin jos on 10 15 kilon matkatavarat matkassa.

Minkälainen läskiperse olet jos tuollainen n 4 km menee tunti?? Ei millään pahalla mutta olen kovakuntoinen kaveri ja tuon matkan taitan kevyesti 30min....Vaika olis 15kg selässä. Edullisille matkoille täytyy olla myös "edullinen" parkkipaikka ja en maksa siitä mitään ihan periaatteen vuoksi!, rahaa kyllä löytyy :-)...periaatteen vuoksi läskiperse! Ymmärrätkös?? Pitäkää te vain lentokentän parkkipaikkoja yllä kun niitä käytätte, pitää olla vähän jännitystä elämässä ja eikä aina suostua siihen mihin sinut ohjataan, KAPINALLINEN täytyy olla :-)

• pikkidikki
        Kokemustakin kirjoitti:

Minkälainen läskiperse olet jos tuollainen n 4 km menee tunti?? Ei millään pahalla mutta olen kovakuntoinen kaveri ja tuon matkan taitan kevyesti 30min....Vaika olis 15kg selässä. Edullisille matkoille täytyy olla myös "edullinen" parkkipaikka ja en maksa siitä mitään ihan periaatteen vuoksi!, rahaa kyllä löytyy :-)...periaatteen vuoksi läskiperse! Ymmärrätkös?? Pitäkää te vain lentokentän parkkipaikkoja yllä kun niitä käytätte, pitää olla vähän jännitystä elämässä ja eikä aina suostua siihen mihin sinut ohjataan, KAPINALLINEN täytyy olla :-)

etkö voisi vastata asiallisesti haukkumatta toisia millainen sivistys sinulla oikein on voi hyvänen aika sentään..

• näitä..
        Kokemustakin kirjoitti:

Idiootteja löytyy. ompa kiva matkustaa kun sun hikilöyhkä leviää koko koneesee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4807
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2148
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1812
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1435
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1321
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      19
      1215
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1045
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      54
      1003
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1003
    Aihe