Ahonen lopettaa

uransa

31

7205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos lopettaa

      no sit ahonen jää vain historiaan pikkukisojen miehenä joka tosikisoissa oli vaan turisti

      • Fani.

        ..montako maailman mestaruutta Jannella on ja montako mäkiviikon voittoa,jota kaikki mäkimiehet tavoittelee mutta harvat sen saavat ????


      • Itse...

        Siellä se tosi luuseri joka Jannea morkkaa sopii kokeilla ja pistää paremmaksi.


      • todellista huippua

        Ahosen ura kuuluu koko Suomen urheiluhistorian huipulle. Ahosen rinnalla on Nurmi, Viren, Mäntyranta, Mieto, Nykänen ja pari muuta. Sitten tulee tyhjää. Myös persoonallisuutena Ahonen on todellinen helmi, perhettään rakastava isä. Se on kunniotettavaa. Ahonen tarjosi meille lähe skaksi vuosikymmentä jännittäviä hetkiä. Siitä suuri kiitos ja onnea tulevassa. Ahosen henkiseillä kyvyillä on vielä paljon käyttöä. Hänestä tulee vielä huippuluokan päävalmentaja. Hän jos kukaan, todella tietää miten taito ja kunto taiotaan.


      • kiitos....
        todellista huippua kirjoitti:

        Ahosen ura kuuluu koko Suomen urheiluhistorian huipulle. Ahosen rinnalla on Nurmi, Viren, Mäntyranta, Mieto, Nykänen ja pari muuta. Sitten tulee tyhjää. Myös persoonallisuutena Ahonen on todellinen helmi, perhettään rakastava isä. Se on kunniotettavaa. Ahonen tarjosi meille lähe skaksi vuosikymmentä jännittäviä hetkiä. Siitä suuri kiitos ja onnea tulevassa. Ahosen henkiseillä kyvyillä on vielä paljon käyttöä. Hänestä tulee vielä huippuluokan päävalmentaja. Hän jos kukaan, todella tietää miten taito ja kunto taiotaan.

        Janne Ahonen todellinen suomalaisen urheilun ja miehen esimerkki. Niin urheilijana kuin ihmisenä. On kestänyt pettymykset ja voitot kuin mies. Ei ole voivottelua kuulunut.
        Tämän kauden päätös kiitettävä ja kunnioitettava.

        Luuseri on siellä joka siitä puhuu. Janne ei sitä ole. Ymmärtää, että on aika lopettaa ja hakea uutta elämään ja perheen hyväksi. Vaikeaa se varmasti on, koska lahjoja löytyy.

        Toivon, että Janne Happonen jatkaa hänen jalanjälkiään. Tuntuu mukavalta ja sympaattiselta kaverilta. Kaimansa veroinen.

        ONNEA JANNELLE JA HÄNEN PERHEELLEEN. OLIHAN SUKSET NIMETTY JO MICO AHOSELLE;)


      • tuohon vielä
        todellista huippua kirjoitti:

        Ahosen ura kuuluu koko Suomen urheiluhistorian huipulle. Ahosen rinnalla on Nurmi, Viren, Mäntyranta, Mieto, Nykänen ja pari muuta. Sitten tulee tyhjää. Myös persoonallisuutena Ahonen on todellinen helmi, perhettään rakastava isä. Se on kunniotettavaa. Ahonen tarjosi meille lähe skaksi vuosikymmentä jännittäviä hetkiä. Siitä suuri kiitos ja onnea tulevassa. Ahosen henkiseillä kyvyillä on vielä paljon käyttöä. Hänestä tulee vielä huippuluokan päävalmentaja. Hän jos kukaan, todella tietää miten taito ja kunto taiotaan.

        Eikös Toni Nieminenkin voittanut jonkun kisan xd


    • on paras

      mitä ikinä ryhtyy tekemäänkään. EIköhän rallin tai kiihdytyskisojen maailmanmestaruus ole seuraavana vuorossa :D

      • Nimetön

        Lopettavat joskus, ja nyt on Ahosen vuoro. Ei siinä mitään valitettavaa ole. Mäkihypyn menestys vaan notkahtaa laskuun..


      • katsoja
        Nimetön kirjoitti:

        Lopettavat joskus, ja nyt on Ahosen vuoro. Ei siinä mitään valitettavaa ole. Mäkihypyn menestys vaan notkahtaa laskuun..

        eipä ollut mäkimiehillä selkärankaa puolustaa Harri Ollia valmennusjohdon päätöksiä vastaan.Ehkä on paras jo hypätä soffalle.


      • mestaruus

        lajeissa ei tule enää kysymykseen koska panostus on aivan toista luokkaa mitä euroopassa mutta esim. Top Fuelin euroopan mestaruus on mahdollinen.


      • mitään puolustettavaa
        katsoja kirjoitti:

        eipä ollut mäkimiehillä selkärankaa puolustaa Harri Ollia valmennusjohdon päätöksiä vastaan.Ehkä on paras jo hypätä soffalle.

        Harri Olli on vielä naristinen lapsi. Hän ei osaa edes käyttäytyä hyvin. Ei sellaista voi kansainvälisiin kisoihuin lähettää. Hän edustaa siellä Suomea. Sitä hän ei ole vielä ymmärtänyt. Saa nähdä ymmärtääkö koskaan. Ahonen on ollut esimerkillinen ja yhteistyökykyinen urheilija aivan kaikessa.


      • koskaan
        katsoja kirjoitti:

        eipä ollut mäkimiehillä selkärankaa puolustaa Harri Ollia valmennusjohdon päätöksiä vastaan.Ehkä on paras jo hypätä soffalle.

        humalikkoa pidättelemässä siinä ettei hän aiheuttaisi itselleen ja läheisilleen lisäonglemia. ja tässä tapauksessa läheisiä ovat olleet kaikki suomalaiseen urheiluun suopeasti suhtautuvat ihmiset. Ahosen esimerkin olisi pitänyt riittää Ollillekin.

        Toivotaan vain, että Ollin oppivuosi on lyhyt ja antoisa.

        Suur-Hollolan suurelle Ahoselle kaikki kunnia ja kiitos tähänastista suorituksista.


    • kygy

      helvetin hyvä jätkä,tajus lopettaa huipul,tuskin tulee uutta jannea.seuraavax kiihdytysautojen huipulle

    • Olli paikkaa

      Mitä välii vaikka joku Ahonen lopettaa, äijähän on jo miljonääri kun on hypännyt vain rahasta ja eipä tuo enään pärjännyt näille itävallan huippulentäjille.

      Sitä paitsi Harri Ollista ja Janne Happosesta on kyllä Suomen mäkimaineen lipunkantajiksi tulevaisuudessa. Toivottavasti saadaan myös tyylikäs ja räväkkä päävalmentaja joka ymmärtää myös hyppääjiä eikä selittele aina joillakin tuuliraoilla kun niillä oikeasti ei ole paskankaan merkitystä koska hyppy on hypättävä silloin kun sen aika on ja Zliri on näyttänyt että aina lentää kun hypätään, tuuli sieltä tai täältä.

      • mäkiviikon!

        Haloo! Ahonen voitti mäkiviikolla itävaltalaiset ylivoimaisesti. Ei kukaan jaksa olla huippukunnossa koko kautta. Sternikin sammui kauden lopussa. Mutta Ahonen säilytti varsin kovan tason aivan loppuun saakka. Muistettava on, että muutama vuosi sitten Ahonen oli täysin ylivoimainen hyppääjä. Ja teki taaskin välikauden jälkeen huippukauden. Se on "vanhalle" hyppääjälle saavutus. Onneksi sai hommasta myös rahaa. Ei kukaan nykyisin voi harrastaa huippu-urheilua ilman rahaa. Kyse on ammatista ja kovasta hommasta pitää maksaa reilusti. Ahonen elättää perheensä hyppäämällä. Ahonen on palkkionsa ansainnut ja vieläkin enemmän: Hän ansaitsee kansan kunnioituksen. Olemme ylpeitä hänestä.


      • luulo

        poju. Ei ole koskaan tuollaisesta rääväsuisesta
        uhoajasta Ahosen paikkaajaksi.Happosella kyllä hyvät eväät siihen.


    • esko taas

      On se hyvä, että IS Urheilu tekee päätökset helpoksi niin ei tarvi urheilijan itse päättää, että lopettaako vaiko ei.

    • jupacko

      Ahonen ei ole missään maininnut lopettamisestaan saati jatkamisestaan. IS: uutisointi tuulesta temmattua, Ari Saukko ei viime aikoina ole juuri Jannea valmentanut mäessä vaan valmennusvastuu on ollut lähinnä Tommi Nikusen vastuulla. Hullua uutisoida tuollaista kun ei ole faktoja tiedossa!

      • uutisointia

        tosiaankin. Mieti Ari Saukko mitä möläyttelet.

        Viime vapun jälkeen ei ole paljoa apua miehestä ollut Suomen mäkihypylle.

        Nikunen on valmentanut Ahosta sitten viime kesän tapahtumien jälkeen. Toivottavasti joku vielä kertoo asiat miten ne todellisuudessa ovat.
        Olympiakomitea, Hiihtoliitto vai urheiluseura. Mistä löytyy selkärankaa? Tarpeeksi.


      • KOSTAJA

        PÄÄNI PISTÄN PANTILLE ETTEI LOPETA! JATKAA OLYMPIALAISIIN!


      • tulihan se sieltä
        uutisointia kirjoitti:

        tosiaankin. Mieti Ari Saukko mitä möläyttelet.

        Viime vapun jälkeen ei ole paljoa apua miehestä ollut Suomen mäkihypylle.

        Nikunen on valmentanut Ahosta sitten viime kesän tapahtumien jälkeen. Toivottavasti joku vielä kertoo asiat miten ne todellisuudessa ovat.
        Olympiakomitea, Hiihtoliitto vai urheiluseura. Mistä löytyy selkärankaa? Tarpeeksi.

        Lahden Hiihtoseuran Matti Haapoja kertoo asian niinkuin se on.
        Kiitos Matille. On tosi hienoa, että meidän pelkurien ja paskahousujen joukosta löytyy mies jolla on asiat hanskassa. Uskottavuus Urheiluseuratoimintaan elää.
        Hiihtoliitto ja Olympiakomitea voi jatkossa ottaa esimerkkiä.


    • Ahos-fani

      Hieno lopetus huipulla. Taidot olisi riittänyt jatkoonkin, mutta joskus ura huipulla päättyy.
      Hieno esimerkillnen urheilija.

      • upea urako?

        ei kultaa ei hopeeta ei ees pronssii ei lopeta


    • isi 65

      saattapi olla että Jannen päätöksiin vaikuttaa myös tuleva perheen lisäys ;)

    • KOSTAJA

      ÄLÄ LOPETA! MUN PITI TULLA ENS VUONNA MÄKIVIIKOLLE!!! ET VOI LOPETTAA! MUUT MÄKIMIEHET IHAN KURAA!!! EKA SIEVINEN JA NYT MUKA JANNE! MUN ELÄMÄ ON OHI! EI MITÄÄN ENÄÄ MIKÄ MUISTUTTAIS VANHOISTA HYVISTÄ AJOISTA! EI VOI LOPETTAA! EI MITÄÄN SYYTÄ! HYPPY KULKEE! 10000000 JÄTKÄÄ EI IKÄNÄ PÄÄSE TOHON TASOLLE VAIKKA KUINKA HALUIS!! ON EPISTÄ JOS LOPETAT!! ET VOI! ********!!!!!!!

      • KOSTAJA

        OON VARRANNU SOHVAN KOULUKAVERIN KÄMPILTÄ VACOUVERIN KISOJEN AJAKS! MENNÄÄN YHESSÄ HAKEE SE KULTA!!! ET VOI LOPETTAA!!! MÄ TEEN MITÄ VAAN ET PYSYT MESSISSÄ! ONKO RAHASTA KIINNII???


      • KOSTAJA
        KOSTAJA kirjoitti:

        OON VARRANNU SOHVAN KOULUKAVERIN KÄMPILTÄ VACOUVERIN KISOJEN AJAKS! MENNÄÄN YHESSÄ HAKEE SE KULTA!!! ET VOI LOPETTAA!!! MÄ TEEN MITÄ VAAN ET PYSYT MESSISSÄ! ONKO RAHASTA KIINNII???

        SHOKKI! TÄSTÄ EN TOIVU! SAMANLAINEN ISKU HAAROIHIN KUN TORINON LÄTKÄFINAALI! VOIVOIVOI!!! mua itkettää...oon mies ja mua itkettää...janne älä mee tai viet meiltä kaiken! ei voi lopettaa! kai se olis planicassa juhlinu nikusen kanssa!


      • juhlia
        KOSTAJA kirjoitti:

        SHOKKI! TÄSTÄ EN TOIVU! SAMANLAINEN ISKU HAAROIHIN KUN TORINON LÄTKÄFINAALI! VOIVOIVOI!!! mua itkettää...oon mies ja mua itkettää...janne älä mee tai viet meiltä kaiken! ei voi lopettaa! kai se olis planicassa juhlinu nikusen kanssa!

        kenenkään kanssa enää vapaasti noiden mäkihyppääjien, kameramiehet ja mikin kanssa olevat haastattelijat kintereillä lentoasemilla ja missä vain. Tutut kantajat ja on oltava aina valmiina. Tätähän Nieminenkin vissiin toivoo organisaatiolta, ettei käy kuten Harri Ollille.


    • åuggun
    • Hän on maailman

      varmin ja paras lajissaan.Aina kun hän hyppäs sijoitus oli kympin sakissa.Se perusvarmuus pisti aina odottamaan sijoitusta 3 :n sakissa.Onnee hälle tulevaisuuden touhuille.

    • HorrorFace

      Kuka ottaa Jannen saapaat? ''Kansalainen Janne Ahonen, ex mäkihyppääjä'' kolumni luettavissa osoitteessa www.freewebs.com/urheilukolumni

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe