Puhutaan paljon lihavuudesta,silikoneista.
Ylipäätään asioista,mitkä koskettaa ihmistä
itseään lähinnä.Eikö ihmisellä ole oikeus olla
sellainen kuin itse haluaa?
Keho on jokaisen oma.Jos se on lihava,painava,
se on edelleen oma ja itse jokainen painonsa
kantaa.Jos haluaa muokata kehoaan,omaa
kehoaan siinä muokkaa,mitä se muille kuuluu?
Ikänsä jokainen kanssa itse ja ryppynsä.
Miten ne muita häiritsee? Tai muiden tiellä,
esteenä,on?
Minusta olisi hyvä kun me saisimme elää elämän loppuosamme,parhaan osan,siten kuin tahdomme.
Ilman tunnetta että meitä koitetaan kaiken
aikaa rajoittaa tai muuttaa joksikin muuksi.
Ei ole minusta synti nauttia vaikkapa aamukahvista ja ihan vaan tällaisena omana itsenään.
Olemisen sietämätön keveys.
52
1841
Vastaukset
- omaittensä
Kyllä puhut ihan asiaa,mutta jos kattoo niitä lihavia ihmisiä jotka ei muuta teekko syö ja istuvat koneella niin se mua suututtaa.Läpilaiskoja eikä omasta terveyestä välitä.Esimerkiks USA:n kansa joita pitää nosturila sairaalaan viiä ko painavat jopa ylikki 300kg.Siinä on jo aihetta reakoia.On tääläki liikalihavia McDonaldsin ruokavakioita.Ihimisten pitäs valikoia ruokansa ja ulkoila enemmän vaik ei työelämäsä ookkaa.
- mies-v57
Olet ihan oikeassa.
Mutta puhutaan nyt lihavuudesta tai alkoholin
suurkulutuksesta,niin kyllä se aina ihmisestä itsestä lähtee se muutos parantaa
elämäntapojaan.
Ja ihmiselle pitää suoda tosiaan se oma vapaus päättää,mikä hänelle on hyvä.Toinen ei voi elää toisen kehossa ja mielessä.Tehdä oikeita
tai vääriä valintoja.Jokaiselle pitää
suoda omat valinnat. - kultajyvän
mies-v57 kirjoitti:
Olet ihan oikeassa.
elämäntapojaan.
Ja ihmiselle pitää suoda tosiaan se oma vapaus päättää,mikä hänelle on hyvä.Toinen ei voi elää toisen kehossa ja mielessä.Tehdä oikeita
suoda omat valinnat.Mitä siitä vaikka sikaa panis,kunhan vaan on hauskaa.
Sinulla sitä riittää noita periaatteita. - omaitte
mies-v57 kirjoitti:
Olet ihan oikeassa.
elämäntapojaan.
suoda omat valinnat.Mutta jos ei ulkopuolinen sekaannu toisen liikalihavuuteen niin sairauet ym iskee siihen ihimiseen ja voip monesti olla jopa myöhästä pelastaase:Kaikki on kyllä vikana siinä lehistösä sunmuusa joka päivittäin kiriottelee että ihmisten pitäs laihuttaa,johan se jo laittaa stressin ja depression pääle.Soon pakko laihtua sen käsityksen moni voi saaha niistä mainoksista
- kinkunsyöjä
kultajyvän kirjoitti:
Mitä siitä vaikka sikaa panis,kunhan vaan on hauskaa.
Sinulla sitä riittää noita periaatteita.Sehän on eläintenrääkkäys!!
- mies-v57
kultajyvän kirjoitti:
Mitä siitä vaikka sikaa panis,kunhan vaan on hauskaa.
Sinulla sitä riittää noita periaatteita.Sanoisinko lyhyesti:
Minä en ryve itsesäälissä,vaikka ikää tulee.
Minusta elämä näin iäkkäämpänäkin on elämisen arvoista,Ja ajtellakkin saa jos siltä tuntuu. - mies-v57
omaitte kirjoitti:
Mutta jos ei ulkopuolinen sekaannu toisen liikalihavuuteen niin sairauet ym iskee siihen ihimiseen ja voip monesti olla jopa myöhästä pelastaase:Kaikki on kyllä vikana siinä lehistösä sunmuusa joka päivittäin kiriottelee että ihmisten pitäs laihuttaa,johan se jo laittaa stressin ja depression pääle.Soon pakko laihtua sen käsityksen moni voi saaha niistä mainoksista
Sitä vaan on mietittävä,että mitä on
olla tukena.Ja mikä toisaalta on nalkuttamista,
mikä vaan provosoi esimerkiksi juomaan
lisää.
Näitä mainoksi minä juuri tarkoitin,että lihavuus on ikäänkuin kansantauti ja uusi musta surma.
Minusta jos joku viihtyy lihavana, niin hänellä on oikeus siihen.
- nainen-58v.
Juuri noin ajattelen minäkin,oli jotenkin mukava päivänalku lukea juttusi.Minä ainakin aion ja en vaan aio vaan elänkin elämääni juuri sellaisena kuin olen,toisten puheista välittämättä mitä tulee ulkomuotooni.Aina löytyy panettelijoita ja arvostelijoita,jos niihin kaikkiin kantaa ottais ei tästä elämästä mitään tulis.
Olen ikäiseni nainen ja kaikenlisäksi ylipainoinen,mut juurikaan se ei minua haittaa.No...ottaahan tietysti joskus päähän kun vaate ostoksille menee,eikä saa niitä vaatteita joita kans haluisi päällensä laittaa et hyvän näköiseksi tulisi...mut kuitenkin nautin elämästäni sen minkä pystyn.
Silikoneja ei tämmöinen kyllä tarvii kun niitä on ihan omasta takaa,ei silikoneja vaan luonnostaan tuollaiset purjeet,Ryppyjä tulee mut mitä sitten en varmaankaan ole ainoa ihminen jolle niitä kertyy,enkä taatusti edes viimeinen.
Sinun kirjoituksiasi on aina mukava lukea.
Muistan täs muinoin kun kirjoitin pahasta olostani,sinulta tuli mieleen painuva vastine siihen ja olit kovin kannustava joten siitä kiitän vieläkin sinua.- mies-v57
Kiitos vain.
Itse sinäkin purjeesi kannat ja toivottavasti olet ylpeä niistä.Siinä se elämän filosofia onkin että varmaan moni salaa haluaisi olla erilainen,
mutta pystyy hyväksymään itsensä sellaisenaan.
Kun siinä onnistuu,niin elämä on hyvää.
Toivon kovasti että sinulla näin menee.
Ainahan päiviä tulee,että asiat kakistelee,
mutta se on ohimenevää.
Kivaa ja aurinkoista päivää sinulle.
- miimu
Siinäpä se!
Olen kanssasi samaa mieltä. Jokaisen tulisi saada olla ja elää just sellaisena kuin haluaa elää.
Oma rakkaani on kamppaillut asian kanssa vuosikaudet. Hän kun on väärässä ruumiissa.
Nyt on valoa tunnelin päässä ja hänkin saa elää loppuelämänsä onnellisena omana itsenään.- mies-v57
Kyllä parisuhteessa iso voimavara on juuri toisen tuki.Ja toisaalta että on oma nurkkaus ja
vapaus myös omaan elämään sellaisena kuin itse tahtoo,kokee hyväksi.
Parisuhde on sitoutumista,mutta ei saisi sitoa.En ole nainen,mutta varmaan naiselle vapauttavinta on että hän aidosti kokee semmoisenaan riittävän miehelle.Mieluusti aiheuttaa vaikka vielä ylikierroksia ja rikkirevittyjä sukkahousuja. - ja hehkutat
mies-v57 kirjoitti:
Kyllä parisuhteessa iso voimavara on juuri toisen tuki.Ja toisaalta että on oma nurkkaus ja
vapaus myös omaan elämään sellaisena kuin itse tahtoo,kokee hyväksi.
Parisuhde on sitoutumista,mutta ei saisi sitoa.En ole nainen,mutta varmaan naiselle vapauttavinta on että hän aidosti kokee semmoisenaan riittävän miehelle.Mieluusti aiheuttaa vaikka vielä ylikierroksia ja rikkirevittyjä sukkahousuja.parisuhteen onnea,varsinainen leipäpappi.
Vaikka niinhän se on että se joka ei osaa itse,se neuvoo toisia. - mies-v57
ja hehkutat kirjoitti:
parisuhteen onnea,varsinainen leipäpappi.
Vaikka niinhän se on että se joka ei osaa itse,se neuvoo toisia.Keskusateluhan on ajatusten ja mielipiteiden
vapaamuotoista esittämistä.
Osaamiseen en ota kantaa.Se on aina kahden välinen asia ja heidän arvioitavissa.
- Lena Olin
Tottakai kaikilla opn oikeus olla mikä on,myös heillä joilla ON silikonit ja jotka treenaavat;D
- mies-v57
Kyllä varmaan se aamukahvi,myöhäinenkin,
maistuu,kun on tunne ,että olet itsenäsi ja
itseesi tyytyväinen semmoisenaan.
Mitä olet,siitä kannat itse vastuun.
Mukavaa aamukahvia ja päivää.
Minulla alkoi arki kun koululaiset palailee
kotosalle. - Sorry vaan
mies-v57 kirjoitti:
Kyllä varmaan se aamukahvi,myöhäinenkin,
maistuu,kun on tunne ,että olet itsenäsi ja
itseesi tyytyväinen semmoisenaan.
Mitä olet,siitä kannat itse vastuun.
Mukavaa aamukahvia ja päivää.
Minulla alkoi arki kun koululaiset palailee
kotosalle.Pitääkö ne koululaiset joka välissä mainita,etkö käy töissä,olet siis koti-isä vai?
- sinulla pusikon imuri
Sorry vaan kirjoitti:
Pitääkö ne koululaiset joka välissä mainita,etkö käy töissä,olet siis koti-isä vai?
elämästä makeus loppunut kun pitää udella jokainen henkilökohtaisuus? Leväytäppä oma elämäntarinasi kaikille luettavaksi jokaista yksityiskohtaa myöten.
- omiani mukaan
sinulla pusikon imuri kirjoitti:
elämästä makeus loppunut kun pitää udella jokainen henkilökohtaisuus? Leväytäppä oma elämäntarinasi kaikille luettavaksi jokaista yksityiskohtaa myöten.
Aihe on ajankohtainen mitä suurimmassa määrin.
Meille lanseerattu ihmiskäsitys on melko rajoittunut. Ikähaarukka 25-40v lienee ainoa oikea ja paino menee anoreksian puolelle auttamatta. Jotenkin kaikesta syyllistetään eikä ajatella yksilöön kohdistuvaa henkistä väkivaltaa, varsinkin ylipainoisten kohdalla.
Ei saa polttaa missään ym.
Kauneuskirurgia on hävettävää miksiköhän...
No kateellisten mielestä tietysti
Meidän mielipiteisiimme vaikutetaan ja muutetaan esim. kulutustottumuksia....
Olen yli 50v. nainen en ole yhtään ylipainoinen enkä tehnyt mitään muutoksia saati harrasta mitään yletöntä (moraalitonta)
Mutta kunnoitan humanistina yksilön oikeutta kehoonsa ja yksityisyyteensä......... - taas täällä kitisee;D
sinulla pusikon imuri kirjoitti:
Oletko ihastunut aihen aloittajaan kun häntä jatkuvasti PUSKASTA puolustat,kirjoittaisit itsekin sillä rekatulla nikilläsi vai etkö usklla;D
- Sorry vaan
Ylipainoisten ulkonäköä ei saa arvostella mutta jos huolehdit ulkonäöstäsi on se tuomittavaa nykyään,lähiövalaat kateellisia?
- kawe
Sorry vaan kirjoitti:
Ylipainoisten ulkonäköä ei saa arvostella mutta jos huolehdit ulkonäöstäsi on se tuomittavaa nykyään,lähiövalaat kateellisia?
jos olen humanisti.
En minä estä teitä "pulskia" sortamasta.
Mutta eikö se ole yksityisyyteen kuuluva asia, siis ulkonäkö.
Olen ihan tavis enkä mielestäni hurskastellut vaan ajattelen niin ihan "oikeasti"
Valehtelu ei kuulu hyveisiini, koskaan.
Tuo "aloittaja" kirjoittaa ihan mukavaa proosaa
Ja ihan nimimerkillä täältä puskista vaan......
- HTZA
niin kuin muutkin omituiset, elää ihan rauhassa.
Kunhan eivät tule ihmisten ilmoille, silloin he pilaavat muilta kevään estetiikan.- Luultavasti lihava
harvinaisen tyhmästi sanottu.Onneksi en tunne sinua enkä myöskään sinunlaisiasi. Kasvatuskotiin joutaisit vielä.
- mies-v57
Kirjoituksesi henkii vahvasti sinulle
tunnusomaista liikennemerkki ajattelua.
Siksi totean vain diplomaattisesti,että olen kanssasi aivan eri mieltä. - HTZA
mies-v57 kirjoitti:
Kirjoituksesi henkii vahvasti sinulle
tunnusomaista liikennemerkki ajattelua.
Siksi totean vain diplomaattisesti,että olen kanssasi aivan eri mieltä.se on aina hyvä merkki hedelmällisestä keskustelusta!
Tiedä vaikka paranisin. - nainen-58v
ei muuta voi sanoa,että lihavat ei saisi tulla ihmisten ilmoille.Tuo sanomasi antaa jonkun ihme miellekuvan sinusta joka tuollaista edes kirjoitat.Olishan tää maailma vallan toisenlainen jos kaikki olisi toistensa kuvia kropaltaan,hoikkia ja tietysti sit vielä pitkiäkin.Vaan tosiasia mikä tosiasia niin ei ole eikä koskaan tule olemaankaan.Meitä on moneen junaan ja asemallekkin vielä jää jokunen.
Sanoin aiemmin et olen ylipainoinen voin olla lihavakin sekin riippuu siitä miltä kantilta asiaa katselee.Monesti sanotaan et lihavat on lepposia no sekään ei pidä paikkaansa,ainakaan minun suhteen vaikk iloinen ihminen olenkin niin pippurinen ja asioihin kovastikkin kantaa ottava,vauhdikaskin vielä.Enkä aio elämääni kotona viettää pois ihmisten ilmoilta niinkuin sanoit.No,jokainen tietysti saa ajatella miten haluaa mut minä ainakin nautin elämästäni ja ystävistäni ihan talläisenä kuin olen....kaikesta huolimatta.
Sinulle HTZA hyvää illanjatkoa elämääsi.Tiedätkö,uskon et minä nautin elämästäni enemmän kuin sinä.....hymy sulle
ai niin....olen myös ihmisten ilmoilla,jotenkin outoa, mut kukaan ei ole tullut kyseleen et miks kehtaan olla näkyvillä.Tai että pilaisin "kevään estetiikkaa". - HTZA
nainen-58v kirjoitti:
ei muuta voi sanoa,että lihavat ei saisi tulla ihmisten ilmoille.Tuo sanomasi antaa jonkun ihme miellekuvan sinusta joka tuollaista edes kirjoitat.Olishan tää maailma vallan toisenlainen jos kaikki olisi toistensa kuvia kropaltaan,hoikkia ja tietysti sit vielä pitkiäkin.Vaan tosiasia mikä tosiasia niin ei ole eikä koskaan tule olemaankaan.Meitä on moneen junaan ja asemallekkin vielä jää jokunen.
Sanoin aiemmin et olen ylipainoinen voin olla lihavakin sekin riippuu siitä miltä kantilta asiaa katselee.Monesti sanotaan et lihavat on lepposia no sekään ei pidä paikkaansa,ainakaan minun suhteen vaikk iloinen ihminen olenkin niin pippurinen ja asioihin kovastikkin kantaa ottava,vauhdikaskin vielä.Enkä aio elämääni kotona viettää pois ihmisten ilmoilta niinkuin sanoit.No,jokainen tietysti saa ajatella miten haluaa mut minä ainakin nautin elämästäni ja ystävistäni ihan talläisenä kuin olen....kaikesta huolimatta.
Sinulle HTZA hyvää illanjatkoa elämääsi.Tiedätkö,uskon et minä nautin elämästäni enemmän kuin sinä.....hymy sulle
ai niin....olen myös ihmisten ilmoilla,jotenkin outoa, mut kukaan ei ole tullut kyseleen et miks kehtaan olla näkyvillä.Tai että pilaisin "kevään estetiikkaa".tupakka.
Tuo lihavuus.
Lihavuus on kauhean näköistä mutta tupakointi on siistiä ja tyylikästä ja miehekästä. Naisenkin suuta on kiva katsoa kun se menee suppuun.
Lihavan suu taas vääntelehtii kummallisesti kun painavat posket sitä kävellessä retuuttavat.Huulipunakin leviää..
Tupakoinnin hoito maksaa itse itsensä veroina, mutta lihavien ALV ei riitä sairaaloiden hoitomaksuihin vaikka kuinka söisivät. Laihat joutuvat maksamaan siihen vielä lisää.
Ja lihaville, ne kun elävätkin kauemmin. - nainen-58v.
HTZA kirjoitti:
tupakka.
Tuo lihavuus.
Lihavuus on kauhean näköistä mutta tupakointi on siistiä ja tyylikästä ja miehekästä. Naisenkin suuta on kiva katsoa kun se menee suppuun.
Lihavan suu taas vääntelehtii kummallisesti kun painavat posket sitä kävellessä retuuttavat.Huulipunakin leviää..
Tupakoinnin hoito maksaa itse itsensä veroina, mutta lihavien ALV ei riitä sairaaloiden hoitomaksuihin vaikka kuinka söisivät. Laihat joutuvat maksamaan siihen vielä lisää.
Ja lihaville, ne kun elävätkin kauemmin.Sinä tiemmä oletkin vaan noita huulen heittäjiä,jotka provosoivat tahallaan ja sit nauravat päälle.Oletko koskaan katsonut ns,lihavaa tai edes pyöreää naista huuliin hiukan tarkempaa.Yleensä hänen huulensa ovat juuri suudeltavan näköiset ja tiedätkö mitä....myös makuiset.Ja sit tuo ajatus et tupakointi olisi miehekästä ja tyylikästä,siinä asiassa olet ainakin ihan jälkeen jäänyt ajatus maailmaltasi.Tuohon maksu juttuun en nyt viitsi energiaani edes käyttää ,voi vaikka kilot alkaa sulamaan ja se tietysti olis kovinkin harmillista,koska jokainen sen tietää mitä tupakoinnista tulevat sairaudet yhteiskunnalle maksavat.Niitä maksuja maksavat myös ns,lihavat.
- pienikokoinen mies
pienikokoinen mies enkä ole koskaan ollut naisten suosiossa. Vierestä saan usein seurata kuinka naiset hyörivät jatkuvasti komeiden supliikkimiesten ympärillä. Eikä haittaa vaikka mies olisi täysi tyhjäpää tai rikollinen. Komea ulkonäkö ja itsevarmuus riittävät suosioon. Joihinkin naisiin olen onnistunut tutustumaan, mutta aina olen lopulta tullut torjutuksi, ja uskon, että syynä on ollut ulkonäköni, vaikka eivät nämä naiset ole sitä kehdanneet myöntää. Netin kautta alkanut kirjoittelu päättyy yleensä siihen, kun lähetän kuvani. Sen jälkeen vastausta ei kuulu. Minut nähdessään joidenkin naisten kasvoille tulee halveksiva ja suorastaan vihamielinen katse. Olen kai sitten niin vastenmielinen, että pitää jo heti kättelyssä tehdä selväksi, että minun on parempi pysyä kaukana näistä prinsessoista. Pidän kyllä kunnostani huolta, mutta ei sekään ilmeisesti ole auttanut. En vain voi sille mitään, että minulle ei ole suotu riittävää ulkonäköä. Olen mielestäni ihan kunnollinen mies, kohtuullisesti menestynyt ja muutenkin tyytyväinen elämääni, mutta parisuhteettomuus ja rakkaudettomuus masentavat todella paljon. Tunnen itseni täysin turhaksi, kun en kelpaa kenellekään naiselle. Tämänkin ketjun lukeminen vain vahvistaa sitä käsitystä miten paljon pinnalliset seikat merkitsevät ihmissuhteissa.
- HTZA
pienikokoinen mies kirjoitti:
pienikokoinen mies enkä ole koskaan ollut naisten suosiossa. Vierestä saan usein seurata kuinka naiset hyörivät jatkuvasti komeiden supliikkimiesten ympärillä. Eikä haittaa vaikka mies olisi täysi tyhjäpää tai rikollinen. Komea ulkonäkö ja itsevarmuus riittävät suosioon. Joihinkin naisiin olen onnistunut tutustumaan, mutta aina olen lopulta tullut torjutuksi, ja uskon, että syynä on ollut ulkonäköni, vaikka eivät nämä naiset ole sitä kehdanneet myöntää. Netin kautta alkanut kirjoittelu päättyy yleensä siihen, kun lähetän kuvani. Sen jälkeen vastausta ei kuulu. Minut nähdessään joidenkin naisten kasvoille tulee halveksiva ja suorastaan vihamielinen katse. Olen kai sitten niin vastenmielinen, että pitää jo heti kättelyssä tehdä selväksi, että minun on parempi pysyä kaukana näistä prinsessoista. Pidän kyllä kunnostani huolta, mutta ei sekään ilmeisesti ole auttanut. En vain voi sille mitään, että minulle ei ole suotu riittävää ulkonäköä. Olen mielestäni ihan kunnollinen mies, kohtuullisesti menestynyt ja muutenkin tyytyväinen elämääni, mutta parisuhteettomuus ja rakkaudettomuus masentavat todella paljon. Tunnen itseni täysin turhaksi, kun en kelpaa kenellekään naiselle. Tämänkin ketjun lukeminen vain vahvistaa sitä käsitystä miten paljon pinnalliset seikat merkitsevät ihmissuhteissa.
on uutinen että tutkimuksen mukaan pienet miehet ovat einiten mustasukkaisia.
Ja, näköjään, aihetta uutiseen on.
Elämän tehtävä on panes... köh! suvunjatkaminen, ja siinä ovat naiset avainasemassa.
Iso mies on paras metsästäjä ja sellaiset saavat paljon isoja poikia, minulla on pieni kaveri, se ei saa edes venettä vesille. Ruoki siinä sitten perheesi.
Joten jos aihetta on, niin laita tiukat housut, naiset osaavat myös pitää hauskaa, ja siitä yleensä syntyy sitten enemmän "hauskoja" poikia.
Niitäkin tarvitaan. pienikokoinen mies kirjoitti:
siis luulen, että jo tämä tekstisi laajemmassa ympäristössä, on riittävän 'hyvä' käyntikortti ja tietysti positiivisessa mielessä?
On jostain muista syistä kysymys, kuin esim. sinun kohdalla, ulkoinen habitus?:))
Jokaiselle on "varattuna" puuttuva puolikas, kunhan vain olosuheet on sen kohtaamiseen suotuisat.- keskikokoinen
että nyt on HTZA vaihtanu nimimerkkiä. Itse olen aina pitänyt pienikokoisista miehistä. Eikä ulkonäkö ole ollu tärkeää. Se on tärkeää mitä löytyy pään sisältä. Tähän ikään en ole vielä tavannut pitkää komeaa miestä jolta löytyy sitä tiettyä kivaa pilkettä silmistä. Silmät on sielun peili. Ja millaisen sielun luutet olevan miehillä jotka eivät tahdo mahtua omaan itseensä.Eikä kellään ole varaa katsoa toista halveksivasti. Oletko nyt ihan varma että etsit itsellesi oikeanlaista naista, liekö sinulla rima liian korkealla? Onnea ihmissuhderintamalla.
- HTZA
keskikokoinen kirjoitti:
että nyt on HTZA vaihtanu nimimerkkiä. Itse olen aina pitänyt pienikokoisista miehistä. Eikä ulkonäkö ole ollu tärkeää. Se on tärkeää mitä löytyy pään sisältä. Tähän ikään en ole vielä tavannut pitkää komeaa miestä jolta löytyy sitä tiettyä kivaa pilkettä silmistä. Silmät on sielun peili. Ja millaisen sielun luutet olevan miehillä jotka eivät tahdo mahtua omaan itseensä.Eikä kellään ole varaa katsoa toista halveksivasti. Oletko nyt ihan varma että etsit itsellesi oikeanlaista naista, liekö sinulla rima liian korkealla? Onnea ihmissuhderintamalla.
vaihda nimimerkkiä.
Ja miksi kopioit sanojani tällä tavalla?
Oikea nainen, rima korkealla, katsoa halveksien on sama kun katsoa ihaillen, osittain, jonnekin. jne. - Nainen isolla ännällä
HTZA kirjoitti:
vaihda nimimerkkiä.
Ja miksi kopioit sanojani tällä tavalla?
Oikea nainen, rima korkealla, katsoa halveksien on sama kun katsoa ihaillen, osittain, jonnekin. jne.Jos jotain tekisi mieli kopioida niin ei ainakaan sinun sanojasi. Yökötys.
sun kirjotukses ja on sanottava et lopeta toi itte sääli.
se on kuule nii ko emw sanos et jokasel on pari,ruppe vaa kattelema ittes kaltassi sielukumppanei.
jos omana ittenäs hyppä pöyräl ja rehelisest sanot et "tämmöne mää ole ,ottaka tai jättäkä"
iha varmast joku nouse porukast seisoma ja sano et.
Hän on mun,lökäpöksyni mun,niinko laulus sanota,yks juttu viel,puhuma sun on opeteltava riiaus vaihes, avioliitos ei sit enä tarttekka muut ko kyllä rakas.- apua
koti-kiusattu kirjoitti:
sun kirjotukses ja on sanottava et lopeta toi itte sääli.
se on kuule nii ko emw sanos et jokasel on pari,ruppe vaa kattelema ittes kaltassi sielukumppanei.
jos omana ittenäs hyppä pöyräl ja rehelisest sanot et "tämmöne mää ole ,ottaka tai jättäkä"
iha varmast joku nouse porukast seisoma ja sano et.
Hän on mun,lökäpöksyni mun,niinko laulus sanota,yks juttu viel,puhuma sun on opeteltava riiaus vaihes, avioliitos ei sit enä tarttekka muut ko kyllä rakas.tuota murretta kestäisi minä kuunnella missään vaiheessa.
apua kirjoitti:
tuota murretta kestäisi minä kuunnella missään vaiheessa.
mä teen ,ylensä ole jo tulossa kun muut on vasta menossa.
- Hidas hämäläinen
koti-kiusattu kirjoitti:
mä teen ,ylensä ole jo tulossa kun muut on vasta menossa.
nopeekin. kellä mitään käyttöä. Olisihan se pitänyt arvata.
Hidas hämäläinen kirjoitti:
nopeekin. kellä mitään käyttöä. Olisihan se pitänyt arvata.
ole itekki miettin ,mut mene mää täs jouko jatkona.
Semmosena loppukevenyksen niinko uutisis,jokasel on oma paikkas mis ne on hyvi.- niin sitä pitää
koti-kiusattu kirjoitti:
ole itekki miettin ,mut mene mää täs jouko jatkona.
Semmosena loppukevenyksen niinko uutisis,jokasel on oma paikkas mis ne on hyvi.juttu katkea. Niinkuin eräillä toisilla.Ja jatkuukin kivasti ja mutkattomasti. Hyvä hyvä!!!
niin sitä pitää kirjoitti:
juttu katkea. Niinkuin eräillä toisilla.Ja jatkuukin kivasti ja mutkattomasti. Hyvä hyvä!!!
ja kyiset pellot kun kyntää siinä oppii,vaikka sitten joku vähän testaiskin.
Pari päivä sitten meinasi jo lopetta kirjottelu mut vaikkia täält o poiska olla.- ainakaan minun mielestä
koti-kiusattu kirjoitti:
ja kyiset pellot kun kyntää siinä oppii,vaikka sitten joku vähän testaiskin.
Pari päivä sitten meinasi jo lopetta kirjottelu mut vaikkia täält o poiska olla.lopettaa. Jutut on hyviä kun ne on välillä ihan hervottomia mutta taas sitten välillä täytyy löytyä asiaakin. Sen kun osaa niin on kiva vastailla. Toiset vaan ei osaa muuta kun nälviä koko ajan. Se on rasittavaa pitkän varmaan myös pätkänkin päälle.
ainakaan minun mielestä kirjoitti:
lopettaa. Jutut on hyviä kun ne on välillä ihan hervottomia mutta taas sitten välillä täytyy löytyä asiaakin. Sen kun osaa niin on kiva vastailla. Toiset vaan ei osaa muuta kun nälviä koko ajan. Se on rasittavaa pitkän varmaan myös pätkänkin päälle.
et hyväl saa enemän kuin pahalla,usko vanhaa miestä.
Kevyt jutustelu ei muuten ain oo helppoo jos toisel on naama norsu vitul,siin helpost ärtyy itekkin.
koiteta nyt ainaki me olla ihmisiks ja pitkän päälle se varmaan kanattaa.
Mul on paha vika ko toi Turun murre tunkee kirjotukseen,koit kestää.- onnistuinpas
koti-kiusattu kirjoitti:
et hyväl saa enemän kuin pahalla,usko vanhaa miestä.
Kevyt jutustelu ei muuten ain oo helppoo jos toisel on naama norsu vitul,siin helpost ärtyy itekkin.
koiteta nyt ainaki me olla ihmisiks ja pitkän päälle se varmaan kanattaa.
Mul on paha vika ko toi Turun murre tunkee kirjotukseen,koit kestää.jos sääkin kestät etten mää käytä isoja kirjaimia pilkkuja enkä pisteitä ihmisiks mää oon yrittäny koko ajan olla ja sit myös oma itseni esitin tossa vaan vähän jotain muuta jonkun muun ärsytykseks ja sainpas sanoo viimeisen sanan.
- k/k
onnistuinpas kirjoitti:
jos sääkin kestät etten mää käytä isoja kirjaimia pilkkuja enkä pisteitä ihmisiks mää oon yrittäny koko ajan olla ja sit myös oma itseni esitin tossa vaan vähän jotain muuta jonkun muun ärsytykseks ja sainpas sanoo viimeisen sanan.
ja aloitit härnäämään palstan pienintä,miten kehtaatkin;)
En ole koskaan ketään haukkunu isojen ja pienten kirjainten käytöstä,mun kan kannattaa väitellä aina annan naisil viimesen sanan. - onnistuinpas
k/k kirjoitti:
ja aloitit härnäämään palstan pienintä,miten kehtaatkin;)
En ole koskaan ketään haukkunu isojen ja pienten kirjainten käytöstä,mun kan kannattaa väitellä aina annan naisil viimesen sanan.ja onnistun aina se on pakko tässä miesten maailmassa ja ammatissa jossa sellaisten miesten sekaan jotka on olevinaan niin miestä niin miestä olit tarkkana ei menny hukkaan tääkään homma.
- k/k
onnistuinpas kirjoitti:
ja onnistun aina se on pakko tässä miesten maailmassa ja ammatissa jossa sellaisten miesten sekaan jotka on olevinaan niin miestä niin miestä olit tarkkana ei menny hukkaan tääkään homma.
onkin viisasta harjoitella meiän kesyjen kanssa,sit kun harjaantuu niin pärjää pahojen poikien kanssa.
Kovat lyylit on kivoja ,viel ko sais kerran elämässään nais pomon itelleen,vois olla kivaa. - onnistuinpas
k/k kirjoitti:
onkin viisasta harjoitella meiän kesyjen kanssa,sit kun harjaantuu niin pärjää pahojen poikien kanssa.
Kovat lyylit on kivoja ,viel ko sais kerran elämässään nais pomon itelleen,vois olla kivaa.kun on työpaikka avoinna kesätyöpaikatkin on jo täytetty.
- äijäpolo
että jos ihminen on varma omasta itsestään ja omista tunteistaan, on ihan sama mitä muut ehkä ajattelevat. Itse sitä kuitenkin tietää missä mennään ja miksi elää juuri sen henkilön kanssa kuin elää, eikä sitä asiaa voi muut ihmiset silloin muuttaa vaikka ajattelisivat mitä tahansa!
Jos on loputtoman tyytymätön omaan itseen, on ulkoisesti epätäydellinen kumppani jatkuva muistutus omasta epävarmuudesta. Kuinka ulkoisesti epätäydellistä ihmistä voisi esim haluta sekusaalisesti, jos pään sisällä asiat yhdistyvät siten että kumppanin mahdollinen rumuus onkin todiste omasta mahdollisesta huonoudesta?- HTZA
mutta ei auta siihen että on pieni tai ruma.
Turhaa löpinää.
- tankavaara
Kirja.... kuten "oppilas...."
- HTZA
varsinkin kun en usko että olet kumpaakaan nähnyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795