ESTRADILLA TV:ssä 22.3 !!!

Gilla*

13

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öynöy

      Tapsukka on tuossa kuvassa, kuin joku mafioso tai joku gigolo .

      • aivan...

        Näyttää kyllä pikemminkin Lordilta.


      • Hyypiö@
        aivan... kirjoitti:

        Näyttää kyllä pikemminkin Lordilta.

        Minulla tulee tuosta T.Kansasta mieleen jotenkin Jack Nicholsson ( sivuprofiililtaan ainakin). Siis silloin kun Nicholsson oli vähän nuorempi, kuin nykyään.


      • Hyypiö@ kirjoitti:

        Minulla tulee tuosta T.Kansasta mieleen jotenkin Jack Nicholsson ( sivuprofiililtaan ainakin). Siis silloin kun Nicholsson oli vähän nuorempi, kuin nykyään.

        Noh, enpä tiiä.......hiukan voi olla jotain samaa, mutta eipä mitenkään mainittavammin. Mun mielestä ainakaan.


      • on...
        Hyypiö@ kirjoitti:

        Minulla tulee tuosta T.Kansasta mieleen jotenkin Jack Nicholsson ( sivuprofiililtaan ainakin). Siis silloin kun Nicholsson oli vähän nuorempi, kuin nykyään.

        Nicholssonkaan ei ole komeudella siunattu. Kieltämättä samaa näköä.


    • Joo, odotan jo ihan mielettömästi tota konserttia!Tulispa lauantain jo nopsaan.
      Olis kyllä ihan hyvä, jos Tapsan inhoajatkin sitä katselis, niin saattaisivat jopa yllättyä ( vaikka ainahan ne löytää jotain runistavaa, vaikka Tapsa olis miten hyvä tahansa ). Ja saatais ainakin vähän keskustelua tänne siitä.

      Tapsalla ei näköjään ollutkaan tuolla Hartwall-areenan konsertissa sitä nahkaiselta näyttävää pukua. Tosi tylikäs on kyllä tuossakin puvussa.

      • odotan juhlakonserttia kovasti. on kiva tietää että lauantaina on jotakin mukavaa tulossa. ajattelin ostaa jotain hyvää juotavaa ja syötävää ja
        nauttia koko telkkarilupamaksun edestä. tv.stä kun tulee niin vähän katsottavaa mutta onneksi nyt tulee tämä..
        mukavaa lauantai-iltaa kaikille


      • melina2 kirjoitti:

        odotan juhlakonserttia kovasti. on kiva tietää että lauantaina on jotakin mukavaa tulossa. ajattelin ostaa jotain hyvää juotavaa ja syötävää ja
        nauttia koko telkkarilupamaksun edestä. tv.stä kun tulee niin vähän katsottavaa mutta onneksi nyt tulee tämä..
        mukavaa lauantai-iltaa kaikille

        Joo mä meinaan kans nauttia täysin siemauksin kotisohvalla hienosta konsertista. Jotain hyvää syötävää ja juotavaa pitää kyllä kans hommata, mitä voi sitten siinä lomassa nauttia :)
        (Ajattelin, että vois leipookkin iltaa varten jotain... Vispais vaikka jonkun kääretortun.)

        Oikein mukavaa lauantai-iltaa mun puolesta kans!


      • just.....

        Ne sen byysathan näytti sivusta katsottuna ihan verkkareilta. Ja ne Tapsan "hassuttelut" oli kyllä niin perseestä kuin olla voi, ARGH!!! Laulusta en viitsi sanoa yhtään mitään.


    • kansalainen.

      Tuossa jätkässä on kyllä KARISMAA.

    • Gilla*
      • iihop

        Kyllä oli Tapsalta hyvä esitys tuossa konsertissa. Se kansanlauluosuus oli melkein parasta koko konsertissa. Tapsa liikuikin lavalla ihan mukavasti, ettei mennyt pelkäksi seisoskeluksi.


      • Iskelmä-fani
        iihop kirjoitti:

        Kyllä oli Tapsalta hyvä esitys tuossa konsertissa. Se kansanlauluosuus oli melkein parasta koko konsertissa. Tapsa liikuikin lavalla ihan mukavasti, ettei mennyt pelkäksi seisoskeluksi.

        Katselin tuon konsertin myös. Oli se upea tilaisuus.40 vuoden jälkeenkin hänen äänensä on huippuvireessä ja kuulostaa vielä komeammalta, kuin levyllä. Täytyy joskus mennä oikein livenä Kansaa kuuntelemaan. Se olisi varmaan mahtava kokemus.
        Tykkäsin älyttömästi siitä Laulajan testamentista ja juuri tuosta kansanlaulu sikermästä. Toki siinä oli monia muitakin upeita lauluja ( Delilah, Hopeinen kuu, Täysikuu, Anna mun jäädä sun luo, hittisikermä, O sole mio, Kalajoen hiekat....) Tapani on taitava tulkitsija ja hän osaa myös leikitellä sillä äänellään. Ei ole yksitotista esiintymistä ja laulamista ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe