Jatkoa ykkös osaan..
Oli perjantai ilta kello puolisen tuntia vailla kahdeksaa.. Bileet alkaisivat puolentoista tunnin päästä. Katja ja Kaisa odottivat iltaa kovin ja sen huomasi. "Laitanko tän t.punasen vai onko musta parempi?", Kaisa kyseli pitäen samalla tummanpunaista minihametta kädessään. "Näytä sitä mustaa.", Katja sanoi meikkipöydän äärestä. Kaisa nosti sängyltä pikkuruisen hameen ja kohotti ilmaan. "Ehdottomasti toi!", Katja sanoi ja hymyili puuteripilven takaa. "Ok.",Kaisa mumisi hiljaa mielessään ja ryhtyi etsimään sopivaa paitaa.
Tytöt olivat löytäneet mahtavia vaatteita ja olivat valmiita näyttämään kuinka mahtavia. Katja oli saanut meikkauksensa valmiiksi ja rupesi penkomaan vaatekaappia. "Otan tän tummanpunasen hameen! sopiiko se mulle!?", Katja huhuili Kaisan makuhuoneen vieressä olevaan vessaan. "Joo, ota se", kuului kaikuva vastaus vessasta. Ja samalla aukeni vessan ovi, ulos astui pieneen minihameeseen, valkoiseen tiukkaan paitaan ja korkoihin sonnustautunut tyttö. Hiukset olivat hienosti ylhäällä kuin parturin laittamina ja meikit siveltimen vetoa myöten hyvin. "Wauu!", Katja sanoi nähdessään uuden ilmeen kaisan päällä. "Aiotko tehdä suurenkin vaikutuksen Makeen?", Katja kysyi kunnioitusta säteillen.
Kuten kerroin aikasemmin että Kaisa seurustelee. Niin tämä Make on juuri se josta kerron myöhemmin lisää tai saat vihiä tarinan kiemuroissa.
kaisa hymähti jotain vastaukseski ja hymyili. "Katseet todellakin käntyvät kun sinä tulet.", Katja sanoi ja hymyili hienointa hymyään. "Niinpä taitavat kääntyä", Kaisa hymyli ja heitti Tummanpunaisen paidan Katjalle ja sanoi "Laita tuo".
Puolitoista tuntia kului kun siivillä, he istahtivat kauniin valkoisen limusiin penkeille ja lähtivät kohti bilepaikkaa. Kun he saapuivat perille katseet todellakin kääntyivät. Make suuteli Kaisaa ja antoi kaisalle pullon käteen he lähtivät kaksin sisälle päin. Samaan aikaan Katja päätti tutkia ketkä olivat paikalla ja oliko siellä uusia ilmeitä. Hän ehti jopa viisi minuuttia tutkailla ja tervehtiä uttavia kun näki tumman, pitkän ja söpön udden tuttavuuden. Ja Katja päätti tutustua tähän tummaan uuteen tuttavuuteen. Katja marssi päättäväisin ja varmoin askelin kohti uutta ilmettä, pysähtyi tämän viereen ja sanoi..
"Moi!", Mike (katjaa parivuotta vanhempi poika) sanoi ja hymyili. "Eih.. ei nyt väärä hetki", Katja ajatteli ja sanoi mikelle "Voisitko millään häipyä. Olisi parempaakin tekemistä?", Hän sanoi ja vilkutti sirolla kädellään.
Mike lähti ja suunnitelma sai uuden käänteen. Uusi tumma tuttavuus oli hävinnyt, vielä hetki sitten hän oli seissyt siinä. No, ilta oli vielä nuori ja Katjalla riitti sinnikkyyttä. Hän löytäisi vielä tämän uuden tumman tuttavuuden..
Jatkoa myöhemmin.. voi tulla jo päivällä.. Palautetta, mielestäni tää oli parempi ko eka. Mitäs mieltä te ootte ?? :)
Stylest girl.. osa 2
Doris_90
3
175
Vastaukset
- jja-a
Teksti on aika sekaista ja aihe on perinteinen teinisekoilu, että ei oikein herätä ainakaan mun mielenkiintoani suuresti..Mutta jatka vaan, tekemällä oppii!
- -RockyDa.-
Jatka, jatka, jatka! Kiinnostavaa tekstiä..
Oon huomannut, että sä olet hyvä writer.. Jatka samaaan malliin!- limey
Rehellisiä jos ollaan niin en kyllä kauheasti palvoisi, epäuskottava, sekava, tähän mennessä jotenkin juoneton stoori.
No joo, harjotus tekee mestarin :)
Nimet kirjoitetaan AINA isoilla kirjaimilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788