Onko näin,että raskaana oleva ei saa mistään matkavakuutusta jos joutuu käymään tutkimuksissa ulkomaan matkalla?
vakuutus
4
1207
Vastaukset
- ennen matkaa
Matkavakuutus otetaan ennen matkaa joten vakuutus on jo voimassa jos joutuu käymään tutkimuksissa ulkomailla. Vakuutusta ei saa raskautta varten vaan matkalla tapahtuvaa sairastumista yms.
- eli yleensä
korvausta saa vain jos hoto/tutkimus- tai muut kulut ovat johtuneet sairaudesta joka alkoi matkalla (jos nimenomaan kys. matkavakuutuksesta). Jos vaiva oli jo tiedossa ei siitä yleensä saa korvauksia. Kannattaa lukea ne ehdot tarkkaan.
Raskaudesta matkalla aiheutuviin vaivoihin saattaa olla rajoituksia. Matkavakuutuksen tarkoituksena on näet kattaa tavallisimmat matkan aikana saattuvat äkilliset ja odottamattomat sairaudet ja loukkaantumiset. Raskaudesta aiheutuvien komplikaatioiden hoito voi olla kallista ja vakuutusyhtiön kannalta katsottuna vaikuttaa tuotteen kannattavuuteen ja kilpailukykyisyyteen.
Tuotteissa saattaa kuitenkin olla eroja, joten on syytä tarkistaa useasta vakuutusyhtiöistä jokaisen kanta ja korvausrjoitukset raskauden suhteen.- vakuutus
aig joka on voimassa myös ulkomaalla,jätä soitto pyyntö saat parhaan tarjouksen ja kattavan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882