MÄ MENETIN NEITSYYTENI

poika

MÄ MENETIN NEITSYYTENI 4 VUOTIAANA KUN MUN ISKÄ RAISKAS MINUT

5

5085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö Höpö

      koulun eteiseen. Ei löydy enää.

    • Linda

      istuin 2-vuotiaana tutin päälle, uhuuuuu!

    • ei enää neitsyt

      Mun neitsyys meni samlla tavalla, mut eks sä oo jätkä? Voipi olla iskälle vähän vaikkeeta

    • voe voe

      eikös se ole niin että pojat menettää poikuutensa ja tytöt neitsyytensä jos tarkkoja ollaan...?

      • Minäkin monien joukossa

        No moi moi!
        ai että on vaikeaa ymmärtää, että joku saattaa tarkoittaa mitä sanoo, mikäli sitä ei selvästi ilmoita tsoukiksi. Tuo poikien (ja tyttöjenkin) neitsyyden menetys lapsuudessa on monelle tapahtunut tosiasia. Minullekin ja kyllä se on jälkensä jättänyt. Nyt jo itsekin isä ja isoisä monelle lapselle. Siitä tapahtumasta on jäänyt mielen syövereihin sellainen pakkomielteenomainen tapa aina ja aina uudestaan öisin ja muulloin jos meillä vieraita - tarkastaa lapsien huoneet, että heillä kaikki hyvin. Vaimolle olen enemmänkin sellainen huolehtiva karhuisä, joka tarkastaa lasten olevan peitossa ja kaiken olevan muutenkin hyvin. En hänellekään ole voinut asiasta kertoa. Yöuneni on kärsinyt siitä niin, että nykyisin minulla on uniongelma. Heräsinhän vuosikaudet vähintään puolentoista tunnin välein tarkastukselleni. Usein jo lyhyemmänkin unen jälkeen.
        Mitä taas tulee neitsyyden/poikuuden menetykseen käsitteenä, niin kyllä mä katson, että alaikäisen pojan pepun raiskaaminen vie myös pojalta neitsyyden, vaikka se onkin totuttu yhdistämään immenkalvon puhkaisemiseen/puhkeamiseen. Poikuus taas aivan selvästi menee pojan ensimmäisen yhdynnän yhteydessä. Tavallisestihan sekin tapahtuu vastakkaisen sukupuolen kanssa perinteisellä tavalla.
        Bo2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe