MÄ MENETIN NEITSYYTENI

poika

MÄ MENETIN NEITSYYTENI 4 VUOTIAANA KUN MUN ISKÄ RAISKAS MINUT

5

5308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö Höpö

koulun eteiseen. Ei löydy enää.

• Linda

istuin 2-vuotiaana tutin päälle, uhuuuuu!

• ei enää neitsyt

Mun neitsyys meni samlla tavalla, mut eks sä oo jätkä? Voipi olla iskälle vähän vaikkeeta

• voe voe

eikös se ole niin että pojat menettää poikuutensa ja tytöt neitsyytensä jos tarkkoja ollaan...?

• Minäkin monien joukossa

No moi moi!
        ai että on vaikeaa ymmärtää, että joku saattaa tarkoittaa mitä sanoo, mikäli sitä ei selvästi ilmoita tsoukiksi. Tuo poikien (ja tyttöjenkin) neitsyyden menetys lapsuudessa on monelle tapahtunut tosiasia. Minullekin ja kyllä se on jälkensä jättänyt. Nyt jo itsekin isä ja isoisä monelle lapselle. Siitä tapahtumasta on jäänyt mielen syövereihin sellainen pakkomielteenomainen tapa aina ja aina uudestaan öisin ja muulloin jos meillä vieraita - tarkastaa lapsien huoneet, että heillä kaikki hyvin. Vaimolle olen enemmänkin sellainen huolehtiva karhuisä, joka tarkastaa lasten olevan peitossa ja kaiken olevan muutenkin hyvin. En hänellekään ole voinut asiasta kertoa. Yöuneni on kärsinyt siitä niin, että nykyisin minulla on uniongelma. Heräsinhän vuosikaudet vähintään puolentoista tunnin välein tarkastukselleni. Usein jo lyhyemmänkin unen jälkeen.
        Mitä taas tulee neitsyyden/poikuuden menetykseen käsitteenä, niin kyllä mä katson, että alaikäisen pojan pepun raiskaaminen vie myös pojalta neitsyyden, vaikka se onkin totuttu yhdistämään immenkalvon puhkaisemiseen/puhkeamiseen. Poikuus taas aivan selvästi menee pojan ensimmäisen yhdynnän yhteydessä. Tavallisestihan sekin tapahtuu vastakkaisen sukupuolen kanssa perinteisellä tavalla.
        Bo2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27