Ruisjauhoja

Repe

Onko tietoa että löytyykö Uudesta Seelannista ruisjauhoja esim. jostain super-erikois-luontaistuotekaupasta? Minä arvelin saada ne Kiivit karjalanpiirakan makuun :) Irlantilaiset on nyt hoidettu.

3

1176

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiwireissumies

Olen ostanut ruisjauhoa jopa Supermarketista, olikohan se New World?
      Terveyskaupoista ja Bin Innista myos loytyy.
      Olishan tuota kiva maistella karjalanpiirakoita, minnepain voin tulla maistelemaan?

• Repe

Olemma siis tulossa vasta kesäkuussa muahan, joten piirakat suattaat jiähtyy tänä aekana :)

• Kiwireissumies

Varsinaista pullamossokansaa nama Kiwit!
      Leipa pitaa olla valkoista ja pehmeaa heille.

Meikalainen on asunut taalla parikymmenta vuotta ja kunnon ruisleipaa saa harvoin mutta Saksalaiset leipurit osaavat tehda oikeaa ruisleipaa taalla.

Breadman Christchurchissa toimittaa ympari Etelasaarta ja saattaa sita saada Wellingtonistakin siita orgaanisesta kaupasta keskustassa.

Taurangassa on toinen Saksalainen leipuri joka myy leipiansa Saturday Market torilla.

Sitten on Dovedale leipomo joka tekee sita tiilenmuotoista ruisleipaa jossa ei ole hiivaa.

Kerroin Breadman pomolle miten tehdaan reikaleipaa joten sita sai sitten tilauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2054
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      121
      1149
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1125
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      938
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      55
      841
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    9. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      66
      670
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      664
    Aihe