Onko tietoa että löytyykö Uudesta Seelannista ruisjauhoja esim. jostain super-erikois-luontaistuotekaupasta? Minä arvelin saada ne Kiivit karjalanpiirakan makuun :) Irlantilaiset on nyt hoidettu.
Ruisjauhoja
3
1114
Vastaukset
- Kiwireissumies
Olen ostanut ruisjauhoa jopa Supermarketista, olikohan se New World?
Terveyskaupoista ja Bin Innista myos loytyy.
Olishan tuota kiva maistella karjalanpiirakoita, minnepain voin tulla maistelemaan?- Repe
Olemma siis tulossa vasta kesäkuussa muahan, joten piirakat suattaat jiähtyy tänä aekana :)
- Kiwireissumies
Varsinaista pullamossokansaa nama Kiwit!
Leipa pitaa olla valkoista ja pehmeaa heille.
Meikalainen on asunut taalla parikymmenta vuotta ja kunnon ruisleipaa saa harvoin mutta Saksalaiset leipurit osaavat tehda oikeaa ruisleipaa taalla.
Breadman Christchurchissa toimittaa ympari Etelasaarta ja saattaa sita saada Wellingtonistakin siita orgaanisesta kaupasta keskustassa.
Taurangassa on toinen Saksalainen leipuri joka myy leipiansa Saturday Market torilla.
Sitten on Dovedale leipomo joka tekee sita tiilenmuotoista ruisleipaa jossa ei ole hiivaa.
Kerroin Breadman pomolle miten tehdaan reikaleipaa joten sita sai sitten tilauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904