moro!
Kun lataan elokuvia eMulesta ni mitä tarkoittaa se vihreälläpohjalla oleva ylösalaisin oleva huutomerkki ladattavan elokuvan edessä, joskus se pohja voi olla punainenkin. Ei ilmesty aina elokuvan eteen.
Kiitti tiedoista :o)
emule
7
1278
Vastaukset
- Chandler
Se huutomerkki tarkottaa uutta kommenttia, joka on annettu sille tiedostolle..
Vihree pohja tarkottaa et se on arvosteltu hyväksi ja punainen huonoksi- mirkku
Mikähän asetus voi olla pielessä, kun ei saa yhteyttä palvelimille minulle tämä on kans eka kerta kun kokeilen koko hakukonetta, että enpä juurikaan osaa käyttää Sain kuiten muutettua Suomen kieliseks, ja siinäpä se
- Mari
Kiitos kovasti vastauksestasi. Osasin katsoa ne kommentitkin. Iso kiitos!!!!
Mulle kävi aivan samallalailla että en ensin saanut eMulea millään toimimaan. Mutta sitten kun se alkoi lataamaan muutamaa elokuvaa niin se vaan kummasti alkoi nopeutumaan ja nyt se on parempi kuin Kazaa jota käytin ennen. Oisko siinä syynä että kun aloin itse jakamaan kanssa elokuvia niin eMule alkoi toimimaan moitteettomasti. Tiedä sit. eMulesta en ole saanut vielä ainakaan huonoa materiaalia. Olen ollut erittäin tyytyväinen!
- jeppe
Tuleeko muuten siinä eMule poimurissa muuta paskaa sekaan, niin kuin Kazaa jutussa, ja saako sillä haettua elokuvia
- en tiedä
, mutta ainakin elokuvien imutus onnistuu...
- ....
että sen kautta olisi koneelle tullut spywarea / muitakaan viruksia... ja kun lataa leffat www.sharereactor.com kautta niin on välttynyt vääriltä leffoiltakin
- marjuska
.... kirjoitti:
että sen kautta olisi koneelle tullut spywarea / muitakaan viruksia... ja kun lataa leffat www.sharereactor.com kautta niin on välttynyt vääriltä leffoiltakin
tällaisen emun saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958