Ei ole kauhean kiva käydä lenkillä täällä erään kosken lähettyvillä, kun siellä ulkoilee eräs nuori nainen kahden dobermanninsa kanssa..koirat ovaat yleensä vapaana, ne ovat hyvin hallinnassa, eli nainen ne ottaa ne kiinni kun tulee joku vastaan..en ole törmännyt koiriin kun olen oman koiran kanssa lenkillä ollut, vaan olen silloin ollut yksin kävelemässä. Ulkoilureitti missä liikkuu paljon ihmisiä on mutkikasta tietä(on paljon puita) eli pelottaa käydä siellä koiran kanssa vaikka dobberit olisivatkin hallinnassa, entä jos ne yhtäkkiä tulisivatkin koirani(nuori keskikoinen uros) päälle? tai entä jos joku pikkukoira provoilee niille? ei tuollaisella yleisellä reitillä saisi pitää koiria vapaana, vaikka huvin koulutettuja olisivatkin...koira on aina koira..
2 Dobberia vapaana Turussa
...............
3
730
Vastaukset
- pidettävä AINA kiinni niin ...
oli vaikka mieten hallittavissa ei ole poikkeusta.Jos näin on aluueella jossa tapaat muijan niin ota kännykameralla kuva vapaista koirista ja siitä muijasta ja valita poliisille.
- finlex
Itseasiassa, laki määrää että koirien tulee olla kytkettynä TAI välittömästi kytkettävissä. Ja jos koirat ovat hallinnassa niitä voi pitää irti.
- Dobberisti
Tuo ote on metsästyslaista ja pätee vain taajaman ulkopuolissa metsässä. Tuo aloituksessa kuvattu paikka lienee taajamaa ja siellä pätee järjestyslaki. Eli koirat pidettävä kiinni muualla paitsi koirapuistoissa ja koulutuskentillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145