Ei ole kauhean kiva käydä lenkillä täällä erään kosken lähettyvillä, kun siellä ulkoilee eräs nuori nainen kahden dobermanninsa kanssa..koirat ovaat yleensä vapaana, ne ovat hyvin hallinnassa, eli nainen ne ottaa ne kiinni kun tulee joku vastaan..en ole törmännyt koiriin kun olen oman koiran kanssa lenkillä ollut, vaan olen silloin ollut yksin kävelemässä. Ulkoilureitti missä liikkuu paljon ihmisiä on mutkikasta tietä(on paljon puita) eli pelottaa käydä siellä koiran kanssa vaikka dobberit olisivatkin hallinnassa, entä jos ne yhtäkkiä tulisivatkin koirani(nuori keskikoinen uros) päälle? tai entä jos joku pikkukoira provoilee niille? ei tuollaisella yleisellä reitillä saisi pitää koiria vapaana, vaikka huvin koulutettuja olisivatkin...koira on aina koira..
2 Dobberia vapaana Turussa
...............
3
723
Vastaukset
- pidettävä AINA kiinni niin ...
oli vaikka mieten hallittavissa ei ole poikkeusta.Jos näin on aluueella jossa tapaat muijan niin ota kännykameralla kuva vapaista koirista ja siitä muijasta ja valita poliisille.
- finlex
Itseasiassa, laki määrää että koirien tulee olla kytkettynä TAI välittömästi kytkettävissä. Ja jos koirat ovat hallinnassa niitä voi pitää irti.
- Dobberisti
Tuo ote on metsästyslaista ja pätee vain taajaman ulkopuolissa metsässä. Tuo aloituksessa kuvattu paikka lienee taajamaa ja siellä pätee järjestyslaki. Eli koirat pidettävä kiinni muualla paitsi koirapuistoissa ja koulutuskentillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059