Kymeenlaaksossa puistoja?

Oliskohan kouvolan lähettyvillä minkälaisia koirapuistoja? Voi olla kouvolan lähistölläkin.
122445
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Olisi hyvä löytää semmoinen puisto jossa on saman "oloisia" koiria.

Äänestä

Kuusankoskella on koirapuisto uimahallin takana, jossa on ollut kaiken kokoisia ja näköisiä koiria ja hyvä tunnelma...suosittelen:) Toki kyllä varmaan kouvolassakin on, en vain tiedä missä:)

Äänestä
  • olen kuullut huhuja ja juttuja että tuolla Kuusankosken uimahallin lähellä olevassa koirapuistossa olisi myrkkyä tietääkö kukaan pitääkö se paikkansa??

Äänestä

Eskolanmäessä on ainekin yksi puisto tai aidattu tarhaus. Tolkkilankadun ja viialankadun välissä, sielä perällä.

Äänestä
  • toinenkin puisto,Mäyränkorvessa nimittäin. Ihan uusikin vielä ja kunto siis huomattavasti parempi kuin tuolla uimahallin takaisella puistolla. Kuusaantieltä pari sataa metriä Kasakkakalliolle päin vasemmalla risteyksessä.

Äänestä

Kouvolassa löytyy yhdistetty koirapolku ja -puisto Pikku-Palomäeltä. Sinne pääsee ainakin Mansikka-Ahon hallin vierestä lähtevältä pururadalta. Vähän aikaa itseltäkin kesti ennen kuin löysin sinne, mutta jos ei meinaa löytyä kysy ihmeessä ohikulkevilta apua. :) Itse olen tykännyt ja kaiken kokoisia koiria tavannut siellä.

Äänestä

Kouvolassa löytyy yhdistetty koirapolku ja -puisto Pikku-Palomäestä. Sinne pääsee ainakin Mansikka-Ahon hallin vierestä lähtevältä pururadalta. Vähän aikaa itseltäkin kesti ennen kuin löysin sinne, mutta jos ei meinaa löytyä kysy ohikulkevilta apua. :) Itse olen tykännyt ja kaiken kokoisia koiria tavannut.

Äänestä
  • Valkealan koirapuisto on myös hyvä paikka!:)

Äänestä

mikä osoite kouvolankoirapuistoon?

Äänestä

Täytyy sanoa, että kurjan kämänen on se purkkarin varrella sijaitseva koirapuisto. Ja jos en vallan väärin muista niin Marjoniemen terveyskeskuksen lähettyvillä olis myös yksi?

Äänestä
  • Kyllä, terkkarin takana.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Etsiskelevä kirjoitti:

Oliskohan kouvolan lähettyvillä minkälaisia koirapuistoja? Voi olla kouvolan lähistölläkin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu