Oliskohan kouvolan lähettyvillä minkälaisia koirapuistoja? Voi olla kouvolan lähistölläkin.
Kymeenlaaksossa puistoja?
12
2327
Vastaukset
- koiratäti
Olisi hyvä löytää semmoinen puisto jossa on saman "oloisia" koiria.
- Heiro
Kuusankoskella on koirapuisto uimahallin takana, jossa on ollut kaiken kokoisia ja näköisiä koiria ja hyvä tunnelma...suosittelen:) Toki kyllä varmaan kouvolassakin on, en vain tiedä missä:)
- hapa1967
olen kuullut huhuja ja juttuja että tuolla Kuusankosken uimahallin lähellä olevassa koirapuistossa olisi myrkkyä tietääkö kukaan pitääkö se paikkansa??
- <<S<<
Eskolanmäessä on ainekin yksi puisto tai aidattu tarhaus. Tolkkilankadun ja viialankadun välissä, sielä perällä.
- Nimetön
toinenkin puisto,Mäyränkorvessa nimittäin. Ihan uusikin vielä ja kunto siis huomattavasti parempi kuin tuolla uimahallin takaisella puistolla. Kuusaantieltä pari sataa metriä Kasakkakalliolle päin vasemmalla risteyksessä.
- mie22
Kouvolassa löytyy yhdistetty koirapolku ja -puisto Pikku-Palomäeltä. Sinne pääsee ainakin Mansikka-Ahon hallin vierestä lähtevältä pururadalta. Vähän aikaa itseltäkin kesti ennen kuin löysin sinne, mutta jos ei meinaa löytyä kysy ihmeessä ohikulkevilta apua. :) Itse olen tykännyt ja kaiken kokoisia koiria tavannut siellä.
- mie22
Kouvolassa löytyy yhdistetty koirapolku ja -puisto Pikku-Palomäestä. Sinne pääsee ainakin Mansikka-Ahon hallin vierestä lähtevältä pururadalta. Vähän aikaa itseltäkin kesti ennen kuin löysin sinne, mutta jos ei meinaa löytyä kysy ohikulkevilta apua. :) Itse olen tykännyt ja kaiken kokoisia koiria tavannut.
- *
Valkealan koirapuisto on myös hyvä paikka!:)
- tzrjaaaa
mikä osoite kouvolankoirapuistoon?
- 67834
Täytyy sanoa, että kurjan kämänen on se purkkarin varrella sijaitseva koirapuisto. Ja jos en vallan väärin muista niin Marjoniemen terveyskeskuksen lähettyvillä olis myös yksi?
- seras333
Kyllä, terkkarin takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152668- 862314
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651820- 561777
- 1651700
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581556Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461546- 1221362
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281259Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3631252