Siis mitä teet kun kiusaus iskee? Koitat laittaa ajatukset muualle, lähdet tilanteesta pois?
Mikä on mielestäsi pahin kiusaus?
11
554
Vastaukset
- voittajatar!
Ennen söin kauheasti makkaraa ja kyllä kesti opettaa itsensä kulkemaan mahtavan makkaratiskin ohi.
Ihan kuin kärry olisi ihan itsestään vienyt ihanien nakkien luokse. - Janssonin kiusaus
on pahin. Tai siis hyvin.
- täti puskasta
Janssonin kiusaus on pahin ohittaa, sitä täytyy syödä enempi kuin vatsa vetäisi. :)
- vileeni 2
pahin kiusaus on kun halvalla saa,
niin ostan.
mutta siten en pystykään heittämään vanhaa käytettyä pois, käytän kaiken aivan loppuun,
varastot ovat aivan täynnä.
Mutta kyllä olen,
olen mahdottoman hintatietoinen ja halvalla olen ruokani,
vaatteeni ja kaikki saanut.
Nytkin on paitoja housuja ym.
koko vaatevarasto mitä ensikesänä tavin,
kappalehinnaltaan noin 1 € luokaa. käy niin, että kiusaus saa viedä ja keksin myöhemmin sopivan selityksen itselleni!;)
Ei vaan, olen senverran boheemi mieleltäni, etten juurikaan esitä sellaista kysymystä asioista, mikä on ja mikä ei, 'kiusaus', itselleni!- helisevä
ja on helppoa )
- Anskuliini
on ehdottomasti suklaa.
Mikä kalorimäärä siihen ihanuuteen sisältyy.
Tänä vuonna olen yhden kerran sortunut, monta kertaa olen kylmästi kieltäytynyt ja tyytynyt leksandin jälkiuuni näkkäriin."Tuu tänne, saat suklaata leipäs päälle"!
No taisin vapaasti tulkiten siteerata jotain vanhaa....:)
Ei pitäis ajatella kaikkea ääneen, hmm., mutta minkäs sitä kärkkäälle kielelle mahtaa!
ja niihin suhtaudun jonkun viisaan lausumien sanojen mukaisesti: "Älä turhaan yritä välttää kiusauksia, kun tulet vanhaksi, ne alkavat vältellä sinua." Siispä nautin kaikista kiusauksista ja antaudun ilolla useimmille.;))
- Pirre*
ruisleipä, - yritän kovasti pysyä kohtuudessa, mutta vaikeeta on.
- tavallinentiina
olkalaukut, pussukat, käsilaukut, nyssykät, reput, käsilaukut, isot laukut niin ja tietysti aivan ihanat pikkuruiset iltalaukut. Ajatuksia ei saa pois ja siksi laukku-unelmoin aika usein. Unelmoin ja haaveilen niin kauan että kyllästyn johonkin kaupanhyllyllä olevaan laukkuun ja sitten sitä ei tarvitse ostaa. Ostan vain sellaisen laukun joka suorastaan pakottaa ostamaan itsensä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765