Tyttöni on 4,5kk ja haluaisin kokeilla kestoja. Joten millä määrällä kannattaa lähteä liikkeelle, mitkä ovat parhaita kestoja ja sekä onko jotain jujuja mitä kannattaa tietää??
Vinkkejä kestoista tänne
1
276
Vastaukset
- 4:n äiti
Kannattaa aloittaa osakestoilulla. Eli ostat pari erilaista kestovaippaa testiin ja kokeilet niitä. Lisäksi käytät kertakäyttöisiä. Kun sopiva vaippa löytyy, ostat niitä lisää, ja kun niitä on riittäväsati, voi kertikset jäädä vähitellen historiaan.
Mikään vaippa ei ole yksikäsitteisesti huono, ja niitä parhaitakin on monenlaisia. Siihen, mikä on juuri teille paras, vaikuttaa moni asia. Ensinnäkin vaipan pitää olla lapsen muodoille sopivan mallinen ja kokoinen. Onko kuivausrumpu käytössä? Rummussa kuivuu paksutkin paketit inhimillisessä ajassa, eikä mikään mene koppuraksi. Narukuivatuksessa hamppu menee koppuraiseksi ja frotee karkeaksi. Bambu on narukuivattajalle hyvä materiaali, samoin taskuvaipat/sisätäyttövaipat ja taiteltavat imut tai läppävaipat.
http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/index.php?action=myyjat
Täältä kestovaippainfon myyjätietokannasta kannattaa käydä katsomassa löytyykö paikkakunnaltasi vaippamyyjää, joka voisi opastaa alkuun.
Ja http://www.kestovaippayhdistys.fi/lainaamot/index.php
täältä voit käydä kurkkaamassa, onko lähiseudullasi vaippalainaamo. Sieltä saisit testiin erilaisia vaippoja testiin, jolloin löytäisit ehkä nopeammin teille sopivat systeemit. Ja asiantuntevaa opastustakin sitä kautta varmasti saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824737- 1842043
- 1321752
- 1741370
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351076
- 78973
- 52956
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh279918