Kysymys koskee siis IVF-hoitoa:
Kokeilen laskea lasketun ajan netissä olevan laskurin avulla. Siinä voi valita laskuperusteeksi hedelmöityksen, joka lienee luotettavin tapa IVF-hoidon yhteydessä (kierron pituus ei tavallinen hormonihoitojen takia!).
Jos laskettu aika lasketaan hedelmöityksen perusteella, niin lasketaanko hedelmöityspäiväksi punktiopäivä vai siirtopäivä?
Laskettu aika IVF:ssä
6
7863
Vastaukset
- nkp1
tuoresiirroissa siirtopäivä on 2 0 ja pakastetun alkion siirtopäivä on 2 2 viikkoa. Eli laita siihen laskuriin kaksi viikkoa aikaisempi päivä siirrosta.
- Anonyymi
Pasin siirtopäivä riippuu alkion iästä. Siirtopäivä miinus alkion ikä on hedelmöityspäivä. Tähän voidaan lisätä vielä yksi päivä lisää jostain syystä.
- on nkl:lla
ivf tuoresiirrosta laskettu raskausviikot niin, että punktiopäivä oli rv 2 0, tuona päivänähän munasolut hedelmöitettiin.
- .....
Mulle laskettiin, että punktiosta seuraava päivä on 2 0. Laskutapa siis vaihtelee hoitopaikoittain! Mulle lapsettomuusklinikka ja neuvola saa eri päivät lasketuksi ajaksi, 2 päivän heitto. Mulle tuolla ei ole mitään merkitystä, päivä sinne tai tänne .. ei se lapsi täsmälleen laskettuna päivänä synny kuitenkaan ..
- jenttu rv17
Punktio päivä on aina 2 0, koska sillointapahtuu hedelmöitys.
Minulla vaihtelee kanssa la, klinikan ja neuvolan laskurin mukaan ja vielä sairaala anoi eri la:n kun niskaturvotuksessa kävimme, kaikki heitot kuitenin 3 päivän sisällä. Eivät muuta la:ta ellei heitä n. viikolla ja hedelmöityshoidoissahan la ei viikolla VOI muuttua, koska hedelmöityspäivä on varma.
Kysyin tuosta la:n heitosta äitiyspolilla, niin lääkäri selitti, että eri paikoilla on eri laskurit/-ohjelmat ja parin päivän heitto johtuu siitä. Tänä vuonna laskettuja-aikoja on sekoittanut myös karkausvuosi.;) - .....
jenttu rv17 kirjoitti:
Punktio päivä on aina 2 0, koska sillointapahtuu hedelmöitys.
Minulla vaihtelee kanssa la, klinikan ja neuvolan laskurin mukaan ja vielä sairaala anoi eri la:n kun niskaturvotuksessa kävimme, kaikki heitot kuitenin 3 päivän sisällä. Eivät muuta la:ta ellei heitä n. viikolla ja hedelmöityshoidoissahan la ei viikolla VOI muuttua, koska hedelmöityspäivä on varma.
Kysyin tuosta la:n heitosta äitiyspolilla, niin lääkäri selitti, että eri paikoilla on eri laskurit/-ohjelmat ja parin päivän heitto johtuu siitä. Tänä vuonna laskettuja-aikoja on sekoittanut myös karkausvuosi.;)Siltikin mulle lasketaan, että punktiosta seuraava päivä on 2 0. Kaikki tuntuvat olevan tästä samaa mieltä, niin lapsettomuusklinikka, neuvola, kuin se kaveri, joka juuri äsken minua ultrasi.
Punktio oli perjantaipäivä ja nyt keskiviikkona on rv 9 4.
Myöskin viimeisten kuukautisten 1. päivä oli perjantai, eli siitäkään laskien nyt ei pitäisi olla rv? 4 ...
Mutta tosiaan, päivä sinne tai tänne, ei se minua liikuta ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180