Laskettu aika IVF:ssä

Kolme IVF-hoitoa

Kysymys koskee siis IVF-hoitoa:

Kokeilen laskea lasketun ajan netissä olevan laskurin avulla. Siinä voi valita laskuperusteeksi hedelmöityksen, joka lienee luotettavin tapa IVF-hoidon yhteydessä (kierron pituus ei tavallinen hormonihoitojen takia!).

Jos laskettu aika lasketaan hedelmöityksen perusteella, niin lasketaanko hedelmöityspäiväksi punktiopäivä vai siirtopäivä?

6

7952

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nkp1

tuoresiirroissa siirtopäivä on 2 0 ja pakastetun alkion siirtopäivä on 2 2 viikkoa. Eli laita siihen laskuriin kaksi viikkoa aikaisempi päivä siirrosta.

• Anonyymi

Pasin siirtopäivä riippuu alkion iästä. Siirtopäivä miinus alkion ikä on hedelmöityspäivä. Tähän voidaan lisätä vielä yksi päivä lisää jostain syystä.

• on nkl:lla

ivf tuoresiirrosta laskettu raskausviikot niin, että punktiopäivä oli rv 2 0, tuona päivänähän munasolut hedelmöitettiin.

• .....

Mulle laskettiin, että punktiosta seuraava päivä on 2 0. Laskutapa siis vaihtelee hoitopaikoittain! Mulle lapsettomuusklinikka ja neuvola saa eri päivät lasketuksi ajaksi, 2 päivän heitto. Mulle tuolla ei ole mitään merkitystä, päivä sinne tai tänne .. ei se lapsi täsmälleen laskettuna päivänä synny kuitenkaan ..

• jenttu rv17

Punktio päivä on aina 2 0, koska sillointapahtuu hedelmöitys.
        Minulla vaihtelee kanssa la, klinikan ja neuvolan laskurin mukaan ja vielä sairaala anoi eri la:n kun niskaturvotuksessa kävimme, kaikki heitot kuitenin 3 päivän sisällä. Eivät muuta la:ta ellei heitä n. viikolla ja hedelmöityshoidoissahan la ei viikolla VOI muuttua, koska hedelmöityspäivä on varma.
        Kysyin tuosta la:n heitosta äitiyspolilla, niin lääkäri selitti, että eri paikoilla on eri laskurit/-ohjelmat ja parin päivän heitto johtuu siitä. Tänä vuonna laskettuja-aikoja on sekoittanut myös karkausvuosi.;)

• .....
        jenttu rv17 kirjoitti:

Punktio päivä on aina 2 0, koska sillointapahtuu hedelmöitys.
        Minulla vaihtelee kanssa la, klinikan ja neuvolan laskurin mukaan ja vielä sairaala anoi eri la:n kun niskaturvotuksessa kävimme, kaikki heitot kuitenin 3 päivän sisällä. Eivät muuta la:ta ellei heitä n. viikolla ja hedelmöityshoidoissahan la ei viikolla VOI muuttua, koska hedelmöityspäivä on varma.
        Kysyin tuosta la:n heitosta äitiyspolilla, niin lääkäri selitti, että eri paikoilla on eri laskurit/-ohjelmat ja parin päivän heitto johtuu siitä. Tänä vuonna laskettuja-aikoja on sekoittanut myös karkausvuosi.;)

Siltikin mulle lasketaan, että punktiosta seuraava päivä on 2 0. Kaikki tuntuvat olevan tästä samaa mieltä, niin lapsettomuusklinikka, neuvola, kuin se kaveri, joka juuri äsken minua ultrasi.

Punktio oli perjantaipäivä ja nyt keskiviikkona on rv 9 4.
        Myöskin viimeisten kuukautisten 1. päivä oli perjantai, eli siitäkään laskien nyt ei pitäisi olla rv? 4 ...

Mutta tosiaan, päivä sinne tai tänne, ei se minua liikuta ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe