Kysymys koskee siis IVF-hoitoa:
Kokeilen laskea lasketun ajan netissä olevan laskurin avulla. Siinä voi valita laskuperusteeksi hedelmöityksen, joka lienee luotettavin tapa IVF-hoidon yhteydessä (kierron pituus ei tavallinen hormonihoitojen takia!).
Jos laskettu aika lasketaan hedelmöityksen perusteella, niin lasketaanko hedelmöityspäiväksi punktiopäivä vai siirtopäivä?
Laskettu aika IVF:ssä
6
7808
Vastaukset
- nkp1
tuoresiirroissa siirtopäivä on 2 0 ja pakastetun alkion siirtopäivä on 2 2 viikkoa. Eli laita siihen laskuriin kaksi viikkoa aikaisempi päivä siirrosta.
- Anonyymi
Pasin siirtopäivä riippuu alkion iästä. Siirtopäivä miinus alkion ikä on hedelmöityspäivä. Tähän voidaan lisätä vielä yksi päivä lisää jostain syystä.
- on nkl:lla
ivf tuoresiirrosta laskettu raskausviikot niin, että punktiopäivä oli rv 2 0, tuona päivänähän munasolut hedelmöitettiin.
- .....
Mulle laskettiin, että punktiosta seuraava päivä on 2 0. Laskutapa siis vaihtelee hoitopaikoittain! Mulle lapsettomuusklinikka ja neuvola saa eri päivät lasketuksi ajaksi, 2 päivän heitto. Mulle tuolla ei ole mitään merkitystä, päivä sinne tai tänne .. ei se lapsi täsmälleen laskettuna päivänä synny kuitenkaan ..
- jenttu rv17
Punktio päivä on aina 2 0, koska sillointapahtuu hedelmöitys.
Minulla vaihtelee kanssa la, klinikan ja neuvolan laskurin mukaan ja vielä sairaala anoi eri la:n kun niskaturvotuksessa kävimme, kaikki heitot kuitenin 3 päivän sisällä. Eivät muuta la:ta ellei heitä n. viikolla ja hedelmöityshoidoissahan la ei viikolla VOI muuttua, koska hedelmöityspäivä on varma.
Kysyin tuosta la:n heitosta äitiyspolilla, niin lääkäri selitti, että eri paikoilla on eri laskurit/-ohjelmat ja parin päivän heitto johtuu siitä. Tänä vuonna laskettuja-aikoja on sekoittanut myös karkausvuosi.;) - .....
jenttu rv17 kirjoitti:
Punktio päivä on aina 2 0, koska sillointapahtuu hedelmöitys.
Minulla vaihtelee kanssa la, klinikan ja neuvolan laskurin mukaan ja vielä sairaala anoi eri la:n kun niskaturvotuksessa kävimme, kaikki heitot kuitenin 3 päivän sisällä. Eivät muuta la:ta ellei heitä n. viikolla ja hedelmöityshoidoissahan la ei viikolla VOI muuttua, koska hedelmöityspäivä on varma.
Kysyin tuosta la:n heitosta äitiyspolilla, niin lääkäri selitti, että eri paikoilla on eri laskurit/-ohjelmat ja parin päivän heitto johtuu siitä. Tänä vuonna laskettuja-aikoja on sekoittanut myös karkausvuosi.;)Siltikin mulle lasketaan, että punktiosta seuraava päivä on 2 0. Kaikki tuntuvat olevan tästä samaa mieltä, niin lapsettomuusklinikka, neuvola, kuin se kaveri, joka juuri äsken minua ultrasi.
Punktio oli perjantaipäivä ja nyt keskiviikkona on rv 9 4.
Myöskin viimeisten kuukautisten 1. päivä oli perjantai, eli siitäkään laskien nyt ei pitäisi olla rv? 4 ...
Mutta tosiaan, päivä sinne tai tänne, ei se minua liikuta ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802