maistraatissa

morsio

kuinka paljon ennen olette varanneet maistraatista vihkimisajan? (jos kesällä, elokuussa suunnittelee menevän..)

6

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkutukka

itse varasin maistraatin taamikuussa ja häät on 8.8. silloin kyseiselle päivälle oli kaksi vapaata aikaa, joten kyllä kanattaa olla ajoissa liikkeellä

• morsio

ollaan aateltu samaa päivää, tuota 8.8. itseasiassa tää naimisiin juttu on tullu nyt vasta, vähän yhtäkkiä. mies on meinannu että joskus muutaman vuoden päästä ja nyt sanoikin että vaikka tänä kesänä. missä päin suomea varasit maistraatin? itse olen satakunnasta.

• ennen varasin

Varasin maaliskuun alussa ja vihkiminen on toukokuussa.

• Syyskuulle

Eli noin 3 kk ennen. Saatiin haluamamme päivä ja kellonaika. Ei haittaa yhtään olla hyvissä ajoin.

• häät syyskuussa

Minä varasin helmikuussa; häät olivat syyskuussa. Siinä mielessä tietenkin eri asia, että meillä vihkijä tuli maistraatista valitsemaamme paikkaan ja suoritti siellä vihkimisen. Saimme tosi sympaattisen henkikirjoittajan hoitamaan vihkimisen. Luulisin, että maistraattiin riittää kolme kuukautta... Ellei kyse ole perinteisesti suositusta päivämäärästä (esim. juhannus)

• että:

kesän perjantait ovat ruuhkaisia, varsinkin juuri tuollaiset "080808" päivät, joten mitä aiemmin sen parempi. Varasimme helmikuussa ja päivä on siis juuri tuo... Sama kuin Takkutukalla:) Silloin oli kai neljä aikaa jäljellä valittavaksi. Ja paikkana siis ihan se maistraatti.

Nyt oli sitten lehdessä ilmoitus, että voi kysellä juuri noita muualla vihkimisiä kesää ajatellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      77
      3646
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      33
      2989
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      78
      2721
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2654
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2455
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2292
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1927
    8. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      15
      1792
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1776
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1673
    Aihe