kuinka paljon ennen olette varanneet maistraatista vihkimisajan? (jos kesällä, elokuussa suunnittelee menevän..)
maistraatissa
6
1148
Vastaukset
- takkutukka
itse varasin maistraatin taamikuussa ja häät on 8.8. silloin kyseiselle päivälle oli kaksi vapaata aikaa, joten kyllä kanattaa olla ajoissa liikkeellä
- morsio
ollaan aateltu samaa päivää, tuota 8.8. itseasiassa tää naimisiin juttu on tullu nyt vasta, vähän yhtäkkiä. mies on meinannu että joskus muutaman vuoden päästä ja nyt sanoikin että vaikka tänä kesänä. missä päin suomea varasit maistraatin? itse olen satakunnasta.
- ennen varasin
Varasin maaliskuun alussa ja vihkiminen on toukokuussa.
- Syyskuulle
Eli noin 3 kk ennen. Saatiin haluamamme päivä ja kellonaika. Ei haittaa yhtään olla hyvissä ajoin.
- häät syyskuussa
Minä varasin helmikuussa; häät olivat syyskuussa. Siinä mielessä tietenkin eri asia, että meillä vihkijä tuli maistraatista valitsemaamme paikkaan ja suoritti siellä vihkimisen. Saimme tosi sympaattisen henkikirjoittajan hoitamaan vihkimisen. Luulisin, että maistraattiin riittää kolme kuukautta... Ellei kyse ole perinteisesti suositusta päivämäärästä (esim. juhannus)
- että:
kesän perjantait ovat ruuhkaisia, varsinkin juuri tuollaiset "080808" päivät, joten mitä aiemmin sen parempi. Varasimme helmikuussa ja päivä on siis juuri tuo... Sama kuin Takkutukalla:) Silloin oli kai neljä aikaa jäljellä valittavaksi. Ja paikkana siis ihan se maistraatti.
Nyt oli sitten lehdessä ilmoitus, että voi kysellä juuri noita muualla vihkimisiä kesää ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282953- 1441615
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1561493Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91406Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581291Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta391096Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581008Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall218944- 65936
- 148893