maistraatissa

morsio

kuinka paljon ennen olette varanneet maistraatista vihkimisajan? (jos kesällä, elokuussa suunnittelee menevän..)

6

1293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkutukka

itse varasin maistraatin taamikuussa ja häät on 8.8. silloin kyseiselle päivälle oli kaksi vapaata aikaa, joten kyllä kanattaa olla ajoissa liikkeellä

• morsio

ollaan aateltu samaa päivää, tuota 8.8. itseasiassa tää naimisiin juttu on tullu nyt vasta, vähän yhtäkkiä. mies on meinannu että joskus muutaman vuoden päästä ja nyt sanoikin että vaikka tänä kesänä. missä päin suomea varasit maistraatin? itse olen satakunnasta.

• ennen varasin

Varasin maaliskuun alussa ja vihkiminen on toukokuussa.

• Syyskuulle

Eli noin 3 kk ennen. Saatiin haluamamme päivä ja kellonaika. Ei haittaa yhtään olla hyvissä ajoin.

• häät syyskuussa

Minä varasin helmikuussa; häät olivat syyskuussa. Siinä mielessä tietenkin eri asia, että meillä vihkijä tuli maistraatista valitsemaamme paikkaan ja suoritti siellä vihkimisen. Saimme tosi sympaattisen henkikirjoittajan hoitamaan vihkimisen. Luulisin, että maistraattiin riittää kolme kuukautta... Ellei kyse ole perinteisesti suositusta päivämäärästä (esim. juhannus)

• että:

kesän perjantait ovat ruuhkaisia, varsinkin juuri tuollaiset "080808" päivät, joten mitä aiemmin sen parempi. Varasimme helmikuussa ja päivä on siis juuri tuo... Sama kuin Takkutukalla:) Silloin oli kai neljä aikaa jäljellä valittavaksi. Ja paikkana siis ihan se maistraatti.

Nyt oli sitten lehdessä ilmoitus, että voi kysellä juuri noita muualla vihkimisiä kesää ajatellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3405
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2529
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      99
      2482
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2154
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1693
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1584
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1516
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      134
      1245
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1146
    Aihe