kuinka paljon ennen olette varanneet maistraatista vihkimisajan? (jos kesällä, elokuussa suunnittelee menevän..)
maistraatissa
6
1202
Vastaukset
- takkutukka
itse varasin maistraatin taamikuussa ja häät on 8.8. silloin kyseiselle päivälle oli kaksi vapaata aikaa, joten kyllä kanattaa olla ajoissa liikkeellä
- morsio
ollaan aateltu samaa päivää, tuota 8.8. itseasiassa tää naimisiin juttu on tullu nyt vasta, vähän yhtäkkiä. mies on meinannu että joskus muutaman vuoden päästä ja nyt sanoikin että vaikka tänä kesänä. missä päin suomea varasit maistraatin? itse olen satakunnasta.
- ennen varasin
Varasin maaliskuun alussa ja vihkiminen on toukokuussa.
- Syyskuulle
Eli noin 3 kk ennen. Saatiin haluamamme päivä ja kellonaika. Ei haittaa yhtään olla hyvissä ajoin.
- häät syyskuussa
Minä varasin helmikuussa; häät olivat syyskuussa. Siinä mielessä tietenkin eri asia, että meillä vihkijä tuli maistraatista valitsemaamme paikkaan ja suoritti siellä vihkimisen. Saimme tosi sympaattisen henkikirjoittajan hoitamaan vihkimisen. Luulisin, että maistraattiin riittää kolme kuukautta... Ellei kyse ole perinteisesti suositusta päivämäärästä (esim. juhannus)
- että:
kesän perjantait ovat ruuhkaisia, varsinkin juuri tuollaiset "080808" päivät, joten mitä aiemmin sen parempi. Varasimme helmikuussa ja päivä on siis juuri tuo... Sama kuin Takkutukalla:) Silloin oli kai neljä aikaa jäljellä valittavaksi. Ja paikkana siis ihan se maistraatti.
Nyt oli sitten lehdessä ilmoitus, että voi kysellä juuri noita muualla vihkimisiä kesää ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333