kuinka paljon ennen olette varanneet maistraatista vihkimisajan? (jos kesällä, elokuussa suunnittelee menevän..)
maistraatissa
6
1172
Vastaukset
- takkutukka
itse varasin maistraatin taamikuussa ja häät on 8.8. silloin kyseiselle päivälle oli kaksi vapaata aikaa, joten kyllä kanattaa olla ajoissa liikkeellä
- morsio
ollaan aateltu samaa päivää, tuota 8.8. itseasiassa tää naimisiin juttu on tullu nyt vasta, vähän yhtäkkiä. mies on meinannu että joskus muutaman vuoden päästä ja nyt sanoikin että vaikka tänä kesänä. missä päin suomea varasit maistraatin? itse olen satakunnasta.
- ennen varasin
Varasin maaliskuun alussa ja vihkiminen on toukokuussa.
- Syyskuulle
Eli noin 3 kk ennen. Saatiin haluamamme päivä ja kellonaika. Ei haittaa yhtään olla hyvissä ajoin.
- häät syyskuussa
Minä varasin helmikuussa; häät olivat syyskuussa. Siinä mielessä tietenkin eri asia, että meillä vihkijä tuli maistraatista valitsemaamme paikkaan ja suoritti siellä vihkimisen. Saimme tosi sympaattisen henkikirjoittajan hoitamaan vihkimisen. Luulisin, että maistraattiin riittää kolme kuukautta... Ellei kyse ole perinteisesti suositusta päivämäärästä (esim. juhannus)
- että:
kesän perjantait ovat ruuhkaisia, varsinkin juuri tuollaiset "080808" päivät, joten mitä aiemmin sen parempi. Varasimme helmikuussa ja päivä on siis juuri tuo... Sama kuin Takkutukalla:) Silloin oli kai neljä aikaa jäljellä valittavaksi. Ja paikkana siis ihan se maistraatti.
Nyt oli sitten lehdessä ilmoitus, että voi kysellä juuri noita muualla vihkimisiä kesää ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2517581Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka481601Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451435Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal551101Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1131089- 75941
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62937Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.16882Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38881- 44841