kaikki pitkiä "korstoja"?
Olenko tumppi teidän joukossa, se kun pientä miestä huolettaa että sortuuko isompien jalkoihin.
Pituuteni on 183 cm ilman kenkiä.
Palstan miehet
20
856
Vastaukset
- k/k
150 sulkahattu päässä vaikka ei pituudella mitään merkitysttä ole ,tikapuut on keksitty.
Mieheksi pitkä, pituuteni ilman kenkiä 180cm
- O-Orvokki
mutta miehenä ihan normaalimittainen.
Yli kaksimetrinen on mielestäni mieheksi pitkä ja siitä saattaa aiheutua ainakin valmisvaatteiden suhteen ongelmia. - Mutta olenkin kengät jalassa sinua pitempi, eli katson eri näkökulmasta asiaa.;))
ja materiaalia oli niukanlaisesti, 1,85m./ 85kg;)
Vanhin veli 1,96m.- suunnalleen
tuo mittaisia, ovat pidempiä kuin isä.
Aloittaja. - Pirre*
olet ihan riisitautinen, emw :)
- helisevä
suunnalleen kirjoitti:
Aloittaja.Mä oo huomannut, että alle 180cm miehet on jotenkin sähäkämmän näköisiä ja sellaisia poikamaisia.
suunnalleen kirjoitti:
Aloittaja.on vain luku, niinkuin vuodetkin.
Vaikka aivan lähisuvussani oli raskaansarjan kamppailulajin maajoukkutason urheilija, niin armeija aikana tulin sanoneeksi ruokalan jonossa eräälle voimillaan elvistelevälle painijalle, että vivun keksimisen jälkeen on järjenkäytöllä selvitty voimia vaativista tehtävistä.
En malttanut olla lisäämättä, että itseasiassa suuri kokoiset suvut, ovat niitä vähempiälyisiä, koska he eivät muutoin olisi selvinneet hengissä evoluution rattaissa.
Täytyy vielä todeta, että senjälkeen täytyi ottaa diplomatian keinot käyttöön, ettei tilanne äitynyt yhtään pidemmälle.Pirre* kirjoitti:
olet ihan riisitautinen, emw :)
kun joutui tähteillä elämään ja ajeleen toisten polkupyörillä, niin ei oo ihme, että vammoja on jäänyt,;))
Jo äsken olin menossa nukkumaan, mutkun, sen harvan kerran, kun maltoin koneelle, niin tähän se sitte johtaa!:))
Tänään viimisen kerran:
Hyvää yötä!- Pirre*
emw34 kirjoitti:
kun joutui tähteillä elämään ja ajeleen toisten polkupyörillä, niin ei oo ihme, että vammoja on jäänyt,;))
Jo äsken olin menossa nukkumaan, mutkun, sen harvan kerran, kun maltoin koneelle, niin tähän se sitte johtaa!:))
Tänään viimisen kerran:
Hyvää yötä!Hyvää yötä.
- Minä olen
Vain 193 cm eli turhanpitkä. Ei ole kuin haittaa turhasta pituudesta :)
- sanottavan
että pitkästä miehestä ei ole hyötyä muualla kuin tuohimettässä:)
- keskipituus 50-60wee
on 163cm
- mikä osapopulaatio?
keskipituus 50-60wee kirjoitti:
on 163cm
Minun tietojeni mukaan 50-0 vuotiaiden miesten keskipituus on noin 176 cm, siis mitattuna koko mies. Moni on tätä mittaa lyhyempi, ja monien sanat ja teot ovat hyvin vähäiset, alhaiset ja surkeat, kuten niiden takana olevat motiivit ja aikomukset ja tarkoitukset ja näköalatkin.
Olen huomattavasti lyhyempi kuin kukaan teistä korstoista, mutta minulla on erittäin kuuluva ja voimakas ääni. Tästä syystä minut onkin valittu Esson parlamentin puheenjohtajaksi, sillä minä pystyn parhaiten pitämään järjestyksen. Huonokuuloisetkin kuulevat selvät komentoni.
- Ohikulkijatar
Viimeksi kuulin sinusta, kun Kalu-Kallen kanssa istuitte Essolla antamassa neuvoja kaupparatsuille.
Oletko Turun seudulta kotoisin. Mieheni on nimittäin sieltä päin ja hänellä on myös kuuluva ääni. Miksiköhän minä maan hiljainen häneen oikein rakastuinkaan? Ohikulkijatar kirjoitti:
Viimeksi kuulin sinusta, kun Kalu-Kallen kanssa istuitte Essolla antamassa neuvoja kaupparatsuille.
Oletko Turun seudulta kotoisin. Mieheni on nimittäin sieltä päin ja hänellä on myös kuuluva ääni. Miksiköhän minä maan hiljainen häneen oikein rakastuinkaan?Kalu-Kalle on minuun verrattuna paljon kookkaampi joka suhteessa. Hänellä on pituutta ja painoa paljon enemmän kuin minulla, ja hartioissakin hänellä riittää leveyttä. Hän on niin vaikuttavan näköinen, että hänelle ei soiteta turhaan suuta.
Minä en ole kotoisin Turun puolesta, vaan majailen paljon pohjoisempana. Turussa olen muutamia kertoja käynyt, mutta muistikuvat paikkakunnasta ovat osittain hämäriä. Jotenkin sellainen mielikuva on jäänyt, että Turun Essollakin saa kunnollista keskaria.
- O-Orvokki
että pian pula-ajan jälkeen syntyneet eivät kaikki olisi kasvaneet täyteen mittaansa, jos ravinto oli varhaislapsuudessa niukkaa ja sen vuoksi monien tämän ikäluokan sekä vähän vanhempien lapset olisivat kasvaneet selvästi vanhempiaan pitemmiksi saatuaan alusta lähtien monipuolista ja täysipainoista ravintoa.
Omassa perheessäni lapset jäivät yllättävän paljon vanhempiaan lyhyemmiksi, eivätkä koulussa kuuluneet luokkansa pisimpien joukkoon, vaikka niukinnaukin missimitoihin kasvoivat. - lyhyempi mies ...
olen kuin aloittaja, enkä ole jalkoihin vielä sotkeutunut, en omiini en toisten, sen verran ketterä olen, vaikka vatsaa on tullut hiukan jo tähän ikään, painokin noussut 5 kiloa nuoruuden lukemista.
- HTZA
sopusuhtainen ja komea.
Korstoa ei minusta saa millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053