Medal of Honor on kaikkien aikojen peli. Jatko-osa Spearhead likimain täydellinen. Harvat pelit jaksavat vanhaa (31 v.) enää kiinnostaa, mutta em. on rautaa! Kunhan koneessa on riittävästi ruutia, niin on kuin itse olisi elokuvan sisällä. Tunnelmaa ja toimintaa ilman örkkejä ja valikoiden selaamista.
Mielipide
4
145
Vastaukset
- John Patrick Ryan
Kyllä ne hyviä on mutta sellainen putkiräiskintä ei enää oikein iske pitemmän päälle. Vanha pelaa (37 v.) silloin tällöin Ghost Reconia jossa kovimmalla tasolla saa aika hissuksen kulkea ja katsella ettei poppoo heti vainaana maata rötkötä.
Toinen juttu on sitten lentosimut. Il-2 Sturmovik vei mukanaan ja jatko Forgetten Battles imaisi vanhan tyystin täysin mennessään. Netissä Hyper Lobbylla tulee huideltua tunti jos toinenkin. Kyllä vaan ihmisvastus on toista kuin tekoäly.
Kokeile näitä tai ainakin lentosimuja.- Private Ryan
Pelivalikoimani ei ole laaja, mutta pelaan myös jonkin verran Sturmovikkia, valitettavasti jatko-osaa en vielä omista. Suomen rintama olisi varmaan tunnelmaltaan upea? Ghost Recon on myös hieno peli, jota olen paljon tahkonnut. Samoin aikaisemmat pelit aiheesta. Olen myös suuri Tom Clancy -fani, lukenut melkein koko tuotannon ja katsonut useimmat kirjoista tehdyt elokuvat. :o)
Kahden rääpäleen isänä ei tällä hetkellä riitä voimat illalla kuin puolen tunnin räiskintään...
Mutta huomaan että samanlainen maku peleissä? Jätin laajakaistan pois puolivuotta sitten, jotta jää aikaa perheelle, mutta olen toki kokeillut em. pelejä netissä. Koukkuunhan niihin jää... - John Patrick Ryan
Private Ryan kirjoitti:
Pelivalikoimani ei ole laaja, mutta pelaan myös jonkin verran Sturmovikkia, valitettavasti jatko-osaa en vielä omista. Suomen rintama olisi varmaan tunnelmaltaan upea? Ghost Recon on myös hieno peli, jota olen paljon tahkonnut. Samoin aikaisemmat pelit aiheesta. Olen myös suuri Tom Clancy -fani, lukenut melkein koko tuotannon ja katsonut useimmat kirjoista tehdyt elokuvat. :o)
Kahden rääpäleen isänä ei tällä hetkellä riitä voimat illalla kuin puolen tunnin räiskintään...
Mutta huomaan että samanlainen maku peleissä? Jätin laajakaistan pois puolivuotta sitten, jotta jää aikaa perheelle, mutta olen toki kokeillut em. pelejä netissä. Koukkuunhan niihin jää...Näyttäisi aika samanlainen maku olevan peleissä ja kirjoissa. Miten Stephen King iskee?
Kannattaa hankkia IL-2 FB. Monin verroin vanhaa Sturmoa parempi. Piakkoin tulee päivitys joka antaa lisää lennettäviä koneita. Taitaa jo nyt olla lähemmäs 80.
Melkeinpä kyllä laajaa kaistaa vaatii jos aikoo netissä lennellä. Mutta saa netistä paljonkin single juttuja sekä kuuppeja joita voi harrastaa sitten iltaisin jos aikaa jää. http://srm.racesimcentral.com/il2.shtml
Meikäläiselle ei ole jälkikasvua vielä ilmaantunut mutta sanotaan että työnteko rajoittaa vapaa-aikaa pahasti. - ???
Että miksi teitä kiinnostaa ihmisten listintä pelit(sotapelit)?
Oisko kiva itse olla se joka saa luodin päähän?
tiedän että se on vain peliä Itse olen pelannut ghost and reconia kun on siskon poika pyytänyt,
mutta ei oikein innosta ihmisten listiminen, ku siinä ei ole järkeä jos ajattelee siötä kannalta kuin above.
sodasta ei hyötyä sillä vain lisää sotaa saa aikaiseks.
Mutta mitkä kicksit saatta siitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960