maksullinen nainen.

mielenkiinnosta?

oletteko käyneet?käyttäneet?Parisuhteessa olevatkin?ja miksi?
Minulla on tunne että oma mies on joskus kokeillut tai käynnyt,en tiedä kyllä varmaksi.

38

19091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morales

      Olen käynyt huorissa, tosin vain kerran, mutta kaikki lasketaan. Olin silloin juuri aloittanut seurustelun, noin kuukausi aikaisemmin, eikä tarkoitukseni ollut noin käyttäytyä, mutta niin siinä kävi. Lieventäviä syitä oli humalatila, kaverit kävivät samalla, hekin seurustelivat, periaate että ainakin kerran käytävä jne.

      Tietysti siitä vähän morkkiksia aamulla oli, varsinkin kun uusi tyttöystäväni soitti noin puoli tuntia ennemmin ja iloisesti kyseli kuinka reissu on sujunut, emme siis olleet kotikaupungissa. Sen jälkeen en ole käynyt, vaikka totta puhuakseni ei se kokemuksena mitenkään huono ollut. Oli ihan virkistävää vain mennä ja valita nainen ilman monen tunnin lämmittelyjä, käydä naimassa ja unohtaa samantien. Tietysti vähän jännitti tautien puolesta, vaikka tietysti ehkäisyä käytettiin, mutta kuitenkin. Sitäpaitsi yksikään nainen ei ole ennen eikä jälkeen yhtä luontevasti rullannut kortsua suullaan paikalleen entä hän :)

    • nelikymppinen

      paljon nuorempana. se oli sellainen menokausi oli mukavaa aikansa mutta kaikkeen kyllästyy kun oppii katsomaan sitä alaa (prostituutiota) syvemmältä niin siihen menee maku.
      ja vaimoille ja tyttö ystäville tiedoksi melkein kaikki paljon reissaavat miehet käyttävät maksullisia jossain elämänsä vaiheessa mutta parempi kai niin kun että on reissupaikka kunnilla rakastajar tai useita, ne ovat vaarallisia suhteita pidemmän päälle.

    • 44v

      olisi aika outo ajatuksenakin. Ja uskon sitäpaitsi, että ns. normaalimiesten keskuudessa se on harvinaisempaa kuin kuvitellaan.
      Miksi pohdit moista?

    • Kokeilin nuorena

      Olin Italiassa 23v kundina ja kävin kun tilaisuus tuli ja kaverit oli mukana myös(italialaisia).
      Ei jäänyt miellyttävänä mieleeni.Naisen kylmä katse ja koko suhtauminen meihin oli aika luotaantyöntävää.Kundit tykkäs,et kaikki oli ok.Minusta ei.Tunnepuolen puuttuminen häiritsi.Ei tulisi mieleeni enää maksaa.Naista täytyy voida arvostaa,muuten ei arvosta itseäänkään.Se tunne jäi.

      • Anonyymi

        Arvostan itseäni ja Kyllikkiä.


    • aikuinen nainen

      Kyllä se melko yleistä on mutta monella varmaankin vain kokeilunhalua. Vanhemmilla miehillä jo harkittua koska yleensä seksielämä on
      jo käynyt melko vähiin tai sitten ovat yksinäisiä ja ei kumppania kertakaikkiaan ole. Olen toiminut jonkin aikaa maksullisena ja kyllä mun silmät siinä mielessä avautuivat kun näin
      kuinka pienessä raossa miehet ehtivät piipahtaa.
      Sieltä voi joku tulla työhaalarit päällä ruokatunnilla ja hypätä äkkiä suihkuun. Tai kiireinen toimihenkilö aamutuimaan kun on lapset ensin viety hoitoon. Joka lähtöön ja tämä tapahtuu päiväsaikaan. Iltaisin en puhelinta auki pitänytkään koska silloin soittelivat vain
      harvakseltaan humalaiset. Mutta eihän siinä kuitenkaan ole tunteista kysymys. Minulle tämä homma oli kuitenkin aika valaisevaa koska olin ns. "kunnon nainen" 15 v avioliitossa. Ja mieheni kitui varmaan hirveässä seksinpuutteessa kun mua ei oikein innostanut. Oisin kyllä suonut hänelle ulkopuolista apua.

      • nuss nus

        on netti, niin sieltähän löytyy! On kuvat ja puhelinnumerot. Ja onhan niitä lehdissäkin.


      • Anonyymi

        Sinä päivänä kun nämä ” käyttäjä miehet” hyväksyvät oman äitinsä, vaimonsa. Tyttärensä bordelliin töihin niin luulisin silmien avautumaan . Hetken hurma. Nämä naiset vihaavat näitä miehiä sydämensä pohjasta, joten hieman väärät lähtökohdat näilläkin asioilla . Kunnioita naista kuten kunnioitatomaa äitiäsi , siskoosi ja tytärtäsi, sillä nämäkin naiset ovat jonkun tyttäri, siskoksia ja vaimoja Köyhyys ne on ajannut sille polulle Mikä mies se sellainen oikein on olevinaan , oikea mies ei käytä hyväkseen ketään , raukkamainen inhottava olio. Seuraavan kerran kun tälläinen mies menee ” käyttämään” ihmisiä niin yrittäisi muistaa siinä hommaillessaan että tämä nainen vihaa häntä sydämmensä pohjasta .inhottavia oloitita joilla ei ole empatian kykyä , voi olla ettei vaimokaan tunne häntä kohtaan empatiaa yhtään kun jättää miehen ja muuttaa muualle missä miehet ovat vielä miehiä .

        Toivottavasti nämä hyväksikäytetyt naiset omistaa kameran että saavat filmata salaa näitä hyypiöitä ja sitten kiristää heiltä loputkin rahat . Moni vaimo on lähtenyt , kuka viihtyy niin alhaisen ihmisen kanssa parisuhteessa jolla alapää ohjaa elämää .


    • reissumies

      venäjän työkomennuksilla,ja varmasti vaimoni luulee tietävänsä,mut ei oo mitään meteliä siitä nostanut,sano kerran ett tunnen sut sen verran hyvin...varmasti käteesi ei känsiä tullut.
      kaikki kokemukset rajan takana hyviä tai erit.hyviä. itsehän valitset ja neuvottelet hinnat.

      • ****

        En ole käyny maksullisilla naisilla enkä käy.


    • aina nainen jotain maksaa tjn
      jos ei muuta niin juomat kukat lounaan jne :=)

      • Aika Mennyt

        olet justiin kuin yx nuoruusvuosien kaveri. Maksan, kyl kaksan sit jälkikäteen.... silloin oli vielä markat ja idiootti oli


      • Anonyymi
        Aika Mennyt kirjoitti:

        olet justiin kuin yx nuoruusvuosien kaveri. Maksan, kyl kaksan sit jälkikäteen.... silloin oli vielä markat ja idiootti oli

        Kyllähän moni nainen jo on oppinut salaa filmaamaan näiden ihrojen touhuja . Siinä sitten materiaalia poliisille kun he käyvät tyhjentämässä bordellin. Että lasten isäkin voi alentua sellaiseen ajatteleeko hän koskaan että hän ei voi olla mikään esikuva koskaan omille tekeleilleen . Häpeöisivät , mutta kun he eivät sitäkään kykene


    • Laritsa M

      Oot vainoharhainen. Tuosta ei hyvää seuraa.

      • pilluahetitänne

        pillua tännekin kiitos :D no ei täällä on ihan vitusti pillua mut pitsaa tekis mieli ;)


      • huoranhaluan
        pilluahetitänne kirjoitti:

        pillua tännekin kiitos :D no ei täällä on ihan vitusti pillua mut pitsaa tekis mieli ;)

        mistä sais maksullista naista???


    • karauttaja2

      sai sinut miettimään,tai epäilemään että miehesi olisi käynyt vieraissa,tai huorissa? Mitä tapahtui tai mitä jäi tapahtumatta,kun tiedän miehenä et ei yhtään mitään tunnetta jää päälle vaikka käykin panemassa jotain,koska se on vaan pano.Katsos kun mies ei ole silleen tunteella panemassa ketään,mutta naisten juttu on aivan toisin,sillä hehän kertovat itkien kaiken ja sitten jaetaan yhteisiä kamoja.

      • Anonyymi

        Sellaista miestä ei voi arvostaa mitenkään , joten kiinnijäämisestä ero


    • aaaaaaaaaaaaaaa

      Olen käynyt joo, mutta olin silloin sinkku. Nyt suhteessa ollessani ei tulisi mieleenkään. Silloin sinkkuna se oli sellaista kokeilun halua, mutta en sitten kuitenkaan ollut yhdynnässä sen tytön kanssa, ei seissyt, ei ollut sellainen tilanne missä seisoisi vaikka tyttö oli kyllä kovin kaunis ja mukavakin. Jotenkin vain se maksaminen ja sitten vain päälle, ei sovi oikein minulle. Joo, minulla on ollut nuorempana samaa ongelmaa myös ns. yhden illan juttujen kanssa, ei muuten takuulla seisonut kun oli ihan umpiouto ihminen siinä. Puolison kanssa kyllä vehje toimii, kai se on oman puolison kanssa sillain turvallisempaa tai jotain. Eli en taida olla mikään varsinainen pelimies, mutta toisaalta olen kyllä 100% luotettava ;)

      • Anonyymi

        Ihmetellyt monta kertaa että miksi miehille on niin helppoa tuo huorissa käynti, koska kukaan kunnon nainen ei halua olla naimisissa huorapukin kanssa. Ensinnäkin miksi menee edes avioon jos pitää käydä muualla . Minusta se on epäkypsän miehen touhua. Haluaisivatko he että heidän tyttäret, vaimot, siskot ja äiti myös harrastaisi itsensä myyntiä , joillekin wpäkypaille miehille jotka eivät kunnioita sitä naista eivätkä itseään edes


    • J.C. 19cm

      Monesti... ekaks kadutti, mutta sitte myöhemmi ei kiinnostanu vittuakaan... Ois hauska tietää mitä naiset ajattelee jos on käyny? Itellä jonkinlaisia mielenterveysongelmia kohtuu käyrä ky**ä (mutta iso), joten vaikutti ihan kivalta käydä. Jotkut on todella innostuneita ja todella kauniita, ite oon ihan kohtuunäkönen kasvoista (7-8/10)...

    • Nature75

      En ole vielä, mutta harkinnassa on ollut monestikin. Tiedä sitten onko niin arvoista maksaa kun tunnepuoli voi olla mitä on :(

    • .............

      Mun entinen poikaystävä on käynyt huorissa ja kyllä se harmittaa.
      Jos mut haukutaan huonoksi panoksi ja mies käy sitten maksullisilla.
      Kannattaa vaihtaa miestä ku ei sen arvoista. (hiv ym.)

      • Anonyymi

        Ihan niin kun ollaan yhdessä niin ei normaali ihminen edes ajattele että pitäis käydä jossain muualla, sillä jos rakastaa omaa vaimoaan niin ei varmana pilaa avioliittoaan pikapanoista jonkun luona mitä kaikki muutkin käyvät hyväksikäyttämässä.


    • vaimoke

      Mieheni on työssä pienehkössä firmassa, jossa tehdään kohtalaisen paljon ulkomaan reissuja. Eikä kyllä hauskalta tunnu kuunnella miehen juttuja, kuinka kaikki työkaverit käy siellä huorissa. Oman miehen en toistaiseksi usko niitä palveluita käyttäneen. Mutta aina vaan miettii, kuinka kauan tilanne jatkuu sellaisena...

      • Anonyymi

        Niinhän sitä jokainen luulee ettei oma mies käy , sillä ne puhuvatkin muiden painoista että kun ilmianto tulee niin ovat sanoneet puoli totuuden jo.
        Itse jätin tälläisen rentun , itki ja pyyteli, mutta minulla oli hieman eri käsitykset avioliitosta joten nyt saa vapaasti käydä kenen luona tahtoo ei kukaan itke perään.
        Joten nainen joka menee avioon tekee sen rakkaudesta , siksi rakkaus vaan jotenkin häipyy kun mies ei olekaan samalla aaltopituudella


    • Kullervo Trudilutzky

      Ainoa rehellinen parisuhde on maksullinen suhde. Ilotyöntekijälle voin kertoa vaimoni reagointia joihinkin seksiin liittyviin toimintoihin, esim kun suutelin vaimoni emätintä ekaa kertaa j.n.e. Samoin voin kysyä onko ollut paljon pokia ja millaisia. Hän kertoo joko tosia tai valeita, mutta kuitenkin. Oikein todellista sielunhoitoa.

      Ihminen on moniavioinen. Sille ei mahda mitään. Kukin toteuttaa sitä parhaaksi katsomallaan tavalla. Joku pidättyy seksistä ellei kumppania satu kiinnostamaan. Joku masturboi, joku ottaa avioeron ja hakee uuden kumppanin. Näin mennään nykyisin.

      • loskapuhe

        on paha yhdistelmä yleinen nainen ja humalatila, ja humalatilalla moni yrittää pehmentää tekoaan, joka mielestäni vain pahentaa tekoa,
        humalatila ja yleinen nainen antavat helposti pöpöjä pöksyyn,
        olkoon kuinkakin moniavioinen olevinaan nautiskelun vuoksi, niin siitä voi seurata huono loppu,
        ja kuka on sanonut, että moniavioinen, ainakin alkuihmisellä oli vain yksi kumppani, vain joku
        huoriin menevä mies on voinut puolustella tuolla omaa egoaan


      • Anonyymi

        Ja moni jättää tälläisen miehen että se saa vapaasti tehdä mitä haluaa. Miten sellaista voinrakastaa jolle kelpaa olla liukkailla toisten jälkeen


      • Anonyymi
        loskapuhe kirjoitti:

        on paha yhdistelmä yleinen nainen ja humalatila, ja humalatilalla moni yrittää pehmentää tekoaan, joka mielestäni vain pahentaa tekoa,
        humalatila ja yleinen nainen antavat helposti pöpöjä pöksyyn,
        olkoon kuinkakin moniavioinen olevinaan nautiskelun vuoksi, niin siitä voi seurata huono loppu,
        ja kuka on sanonut, että moniavioinen, ainakin alkuihmisellä oli vain yksi kumppani, vain joku
        huoriin menevä mies on voinut puolustella tuolla omaa egoaan

        Moni arvioinen ?
        Ns epäkypsä usein keskitasoa alempana älykkyys ja kaikki asiat rullaa seksillä höystettynä. Usein juuri näille tyypillistä käydä tuhannen mulkun Maijan luona


    • liian usein
    • Anonyymi

      Helsingissä mulla vakio.... 358 40 9402549. Taattu salassapito

    • Anonyymi

      Kiinnostais. Oon nyt yksin tääl Valkealas.

    • Anonyymi

      Mistä löytää nykypäivänä. Olisin valmis maksamaan puolesta tunnista 100€ jos kiinnostaa ota yhteyttä [email protected]

    • Anonyymi

      Käytän päivittäin!
      Ovat hyviä työssään, mutta sivuvaikutuksena olen saanut herppeksen.

    • Anonyymi

      Mistä imtara löytäisi maksullista seuraa?

    • Anonyymi

      kaikki naiset huoria. aina joutuu maksamaan jollain tavalla, maksulliset ovat vaan myöntävät tämän rehellisesti

    • Anonyymi

      oon sen verran bi että käyn välillä maksullisen miehen pantavana

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe