Mulla on kone täynnä musaa jonka tahtoisin cd-levyille. Mun pitää hommata koneeseen siis ulkoinen polttava cd-asema. mutta ajaako kirjoittava ylkoinen cd-asema saman asian vai pystyykö kirjoittavalla siirtämään musaa cd-levylle niin että se sit vielä kuuluikin vai onko sen oltava just se polttava cd-asema =)
Mietin että mitä eroa on kirjottavalla ja polttavalla cd-asemalla?
kirjoittava ja polttava cd-asema
4
1203
Vastaukset
- Pege81
Kirjoittava ja polttava cd-asema tarkoittavat yhtä ja samaa asiaa. Ja miksi sen aseman pitäisi olla ulkoinen? Onko koneesi mahdollisesti kannettava? Eikä pelkkää kirjoittavaa cd-rw asemaa kannata ostaa. Osta suoraan DVD-RW asema, asema polttaa dvd-levyjä, mutta myös cd-r ja cd-rw levyjä.
- ..........
Ulkoinen sen takia, kun mulla ei ole pöytäkoneessa keskusyksikköä ollenkaan. On vaan joku tommonen paljon pienempi juttu. Ja tuohon ei mahdu sisäinen cd-asema. Sen takia tarvin ulkoisen. ja en mä silleen polttavalla dvd-asemalla tee mitään kun ei koneelle mahu leffoja. Mutta kiitos kun vastasit =)
- eerops
.......... kirjoitti:
Ulkoinen sen takia, kun mulla ei ole pöytäkoneessa keskusyksikköä ollenkaan. On vaan joku tommonen paljon pienempi juttu. Ja tuohon ei mahdu sisäinen cd-asema. Sen takia tarvin ulkoisen. ja en mä silleen polttavalla dvd-asemalla tee mitään kun ei koneelle mahu leffoja. Mutta kiitos kun vastasit =)
Varmista, ennenkuin menet ostamaan ulkoista polttavaa, että koneesi ja polttavan aseman liitännät ovat yhteensopivia. Minulla on se käsitys, että nykyiset ulkoiset polttavat ovat liitettävissä tietokoneeseen vain USB:llä. Onko sinun koneessasi USB-paikkaa? Tämmönen tuli mieleen....
- --------
eerops kirjoitti:
Varmista, ennenkuin menet ostamaan ulkoista polttavaa, että koneesi ja polttavan aseman liitännät ovat yhteensopivia. Minulla on se käsitys, että nykyiset ulkoiset polttavat ovat liitettävissä tietokoneeseen vain USB:llä. Onko sinun koneessasi USB-paikkaa? Tämmönen tuli mieleen....
On tuossa koneessa kaksikin USB-paikkaa, toisessa kiinni jo langattoman hiiren latauspaikka tai mikä toi nyt sit onkaan =)
Kiitos kun ajattelit tuotakin, itse en tullut ajatelleeksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192584Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561663- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941292
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71975IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875