Pelottava kummitus!

K18

Hyi hitto, joku oli laittanut tänne palstalle tällaisen linkin. Mä oon just katsellut sellaisia valokuvia, joissa näkyy heikosti joku hahmo. Kirjoittaja sanoi, että tässä istuu ikkunan edessä sellainen hahmo. Mulla oli nenä kiinni ruudussa kun etsin sitä hahmoa ja äänikin sattui olemaan päällä.

Hyi hitsi, onneksi on päivä. Muuten olisin saanut jo sydärin.

ÄLKÄÄ sitten lapset tai heikkohermoiset katsoko tätä linkkiä!!
http://home.attbi.com/~n9ivo/whatswrong.swf

14

1810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saakeli kun mä säikähdin, ei ollut edes äänet päällä!

• K18

Ja ajattele, että mä sentään varoitin. Mulle tehtiin tämä juttu, niin, että luulin että valokuvasta pitää löytää kummitushahmo! En yhtään tiennyt, että mitään pelottavaa pomppaa esiin. Ja ääni oli ihan vahingossa päällä.

• Marianne L-H

Missä/mistä/minkälaisia kuvia katselit haamuista/enkeleistä tai miksi niitä haluaakaan kutsua? Siis tarkoitan että onko joku nettilinkki vai oliko ihan paperikuvia? Minä tahdon kanssa nähdä :)

• K18

• K18

• sepi x
        K18 kirjoitti:

Täällä on ainakin jotain "haamukuvia":
        http://www.ghostresearch.org/ghostpics/

meinasin paskantaa housuuni! en taida vissiin tätä poikaa nukuttaa tänä yönä...

• Cuthalu

K18 ? Pikemminkin K7-9 tai vähemmän

• K18

Mieluummin K-30, niin minäkin olisin pysynyt poissa. Oli tosi pelottava, oikeasti.

• halpoja
        K18 kirjoitti:

Mieluummin K-30, niin minäkin olisin pysynyt poissa. Oli tosi pelottava, oikeasti.

Aika halpoja manipulaatioita, jopa minä osaisin tehdä samanlaisia.

• lohduttaja

sita voi tehda vaikka minkalaisia juttuja tietokoneilla. kyllahan sita elokuviinkin tehdaan ties mita kummituksia ym. tietokoneilla!

• minä

minä en nähnyt mitään hahmoa missään, mutta kun vähän aikaa katsellut tuota kuvaa, välähti nopeasti jonkun hahmon pään kuva. se kyllä säikäytti pahemman kerran koska en osannut varautua siihen.

• Vampire

ei toi toimi!!! laita uusi osote haluan nähdä kans!!

• moiek

pöö

• kissatonsöpöi

Moi oon lapsi mut haluun silti nähä sen miltä se näytti ja voinko kattoo sen voisko joku sit vastata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      116
      1685
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      43
      1541
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      121
      1023
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe