Yksi viime vuosisadan suurimmista tieteiskirjailijoista kuoli colombolaisessa sairaalassa Sri Lankassa. Hän oli 90-vuotias.
http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/books/03/18/obit.cl arke/index.html
Arthur C. Clarke on kuollut
9
957
Vastaukset
- h.s.
Helsingin sanomissa,
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Scifi-kirjailija Arthur C Clarke kuoli/1135234913057
- hallejalujaa
Rauha hänen muistolleen. On tullut miehen teoksia jonnii verran kahlattua.
- muikula
se jätkähän oli täys luuseri. turhaan itket sä kuolet nuorena... yksin...
Herra joka toi minutkin scifi-kirjallisuuden ääreen, kuten niin monet muut. Surullinen uutinen, mutta kirjat jatkavat hänen nimissään eloaan.
- situme
hän oli onnekas, sai tunnustusta ja kulttigurun manttelin eläessään.Monoliitin hiljaista huminaa--
- Klarkke..
Ajattelenko liian monimutkaisesti?
Mutta mulle on jäänyt vieläkin epäselväksi Avaruusseikkailu 2001 viimeiset tapahtumat. Eli kun tämä sankari saapuu viimeiselle monoliitille, johonkin 1700 luvun kartanoon ja se peruukkipäinen äijä vilkaisee oven raosta...niin selittäkääs mikä on homman nimi? Ja sitten se vauva loppukohtauksessa?
Ei kai tuo nyt ole vain niin yksinkertainen juttu, että elämä on ikäänkuin kiertokulkua?- The Rat
Oletko lukenut kirjaa vai katsonut vain elokuvan? Jotenkin tuntuu, että jälkimmäistä...
Vinkkinä: lue kirja, siitä tuokin selviää. Kubrick oli nero, mutta aivan kaikkea hänenkään ei ehkä olisi kannattanut yrittää... :) - Make
Monoliitti on portti avaruusolentojen maailmaan, jossa sankari joutuu paikalliseen eläintarhan/laboratorion asukiksi, jonka alienit ovat vain sisustanneet kartanoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043