Onko täällä joku joka olis opiskellu englantia(esl english as a second language) usassa(tai muualla) yliopistossa? Menitkö jonkun kaupallisen yhtiön kautta vai otitko suoraan yhteyttä yliopistoon? Missä yliopistossa olit ja paljonka tuli maksamaan?
opiskelu collegessa usassa esl?
4
527
Vastaukset
- aaa
olis varmaan halvempi. mutta sama tuo jos rahaa on. euroopassa englantia voisi ilmatteeskin opiskella.
miksi toisena kielenä eikä suoraan niinku muutkin ? siellä saattaa olla tosi huonotasoisia joukossa nääs.- ???
Eikö ensimmäisenä kielenä opiskellessa pidä läpäistä joku kielitesti? Onko ne testit vaikeita ja minkälaisella YO-arvosanalla(n.) sen pystyy läpäisemään. Kuinka paljon Kanadassa opiskelu on halvempaa? Itse kun olen hintoja katsellut niin en ole huomannut juurikaan eroja. Ehkä olen vain katsonut vääristä paikoista.
- sdf
??? kirjoitti:
Eikö ensimmäisenä kielenä opiskellessa pidä läpäistä joku kielitesti? Onko ne testit vaikeita ja minkälaisella YO-arvosanalla(n.) sen pystyy läpäisemään. Kuinka paljon Kanadassa opiskelu on halvempaa? Itse kun olen hintoja katsellut niin en ole huomannut juurikaan eroja. Ehkä olen vain katsonut vääristä paikoista.
Britteihin vaaditaan yliopistoihin IELTS-testi ja siitä saa riittävän tuloksen jo M:n yo-arvosanalla. Ja tuo testi siellä osoittaa että kykenee suoriutumaan yliopisto-opinnoista englannin kielellä, mutta englantia toisena kielenä voi päästä helpommallakin. Mutta jos ihan tutkinnon tahdo niin kannattaisiko hakea suoraan mieleiseen kouluun ja osallistua siellä loppukesästä järjestettävään kielikouluun? Näitä ainakin briteissä, myös joissakin collegeissa jenkeissä.
- Been there
Englantia vieraana kielenä opiskelevat opiskelijat USA:ssa eivät todellakaan puhuneet englantia. Suomalaisen kannattaa kyllä hakea hieman ylempää lähtötasoa. Jos pyrit englantia itsessään opiskelemaan, etkä vaan parantamaan kielitaitoa, niin hae itse koulutusohjelmaan - älä tyhjää noille ummikkokursseille.
Jos haluat muuten vaan USA:n esmierkiksi, niin hakeudu alalle, joka kiinnostaa ja opit kielen hetkessä siinä sivussa. Jokaisella a:nkin kirjottaneella suomalaiselle ylioppilaalla on mahdollisuus opiskella englanniksi USA:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402144
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078