Kuvajupakka

orkissa

ihmetyttää. Vilperi laittoi kuvan 'Miss Lapin Kullasta' ja nousi hirmu halloo. OC ensimmäistä kiveä heittämässä, vaikka itse laittoi aiemmin todella roisin kuvan Matti Nykäsestä ja Uuno Turhapurosta.

15

1895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...linkki

      Kiitos.

    • juttu taas

      Kiva kun kävit kantelemassa Orkin tapahtumista Suomi24:ään

      • Kantelija

        Orkin tapahtumista voi kannella ihan minne vain paitsi ei Orkkiin, siitä joutuu heti porukan nälvittäväksi.


    • satunnainen orkkilainen

      on itseään täynnä oleva viisjanollan kriisissä oleva perisuomalinen mies! Kumma kyllä kaikki yh-mammat kilvan kiittää miestä... saannin toivossa kenties...
      Ei juttua ilman että Herra Vilperi ei kommentosi!
      OC papparaisen jutuista kuultaa älyllisyys ja tekstit mukavan lepposia. Jospa Herra Vilperi tekisi ihan oman koiraorkkinsa ja käyttäisi sitä naistenkalasteluun

      • kummisaappaisiin

        ja menoksi, maajussi muuta morsianta kaipaa ;)


      • oli analyysi
        kummisaappaisiin kirjoitti:

        ja menoksi, maajussi muuta morsianta kaipaa ;)

        orkin kirjoituksista. Sen yhden papparaisen kirjoituksista ei suinkaan näy älyllisyys vaan seniiliys.


      • vilperi57

        Turha mua on herraksi kutsua; tavallinen rasvanahkainen rakennusduunari mä olen! :)
        Tuskinpa kovin itseäni täynnä olen, harrastuksena nyt sattuu vaan olevan metsästys, kalastus, pystykorvat ja matkailu Kanarialla ja tietenkin näistä tulee kirjoiteltua. Ja kuten kirjoittajakin tarkkaan mun tarinointia seuranneena varmaan on huomannut, niin elän parisuhteessa ja mulla on pari kotona asuvaa tytärtäkin! Joten se siitä naistenkalastelusta.
        Mun ei onneksi tarvi ampua puskasta niinkuin tällä saitilla on tapana, vaan laitan tapani mukaan nimeni perään:
        Vilperi alias Kari Lumivirta


      • itsekehu

        Taidat kehua itteäs. Mikä hlvetin kisa paremmuudesta on menossa. .........hehheeeeee get a life


      • itteään kaikesta
        vilperi57 kirjoitti:

        Turha mua on herraksi kutsua; tavallinen rasvanahkainen rakennusduunari mä olen! :)
        Tuskinpa kovin itseäni täynnä olen, harrastuksena nyt sattuu vaan olevan metsästys, kalastus, pystykorvat ja matkailu Kanarialla ja tietenkin näistä tulee kirjoiteltua. Ja kuten kirjoittajakin tarkkaan mun tarinointia seuranneena varmaan on huomannut, niin elän parisuhteessa ja mulla on pari kotona asuvaa tytärtäkin! Joten se siitä naistenkalastelusta.
        Mun ei onneksi tarvi ampua puskasta niinkuin tällä saitilla on tapana, vaan laitan tapani mukaan nimeni perään:
        Vilperi alias Kari Lumivirta

        Tyttärensäkin kertoi siellä kasvattaneen kuin koirat ja kehui että hyvin tottelevat ja niin esittelee kuvissa plyyssimattojaan kehuu ruokanlaittotaitoa ja kertoo nyt vanhoille naisille vitsejä kun sille vähän pantiin luuta kurkkuun muissa osastoissa.


      • vilperi57
        itteään kaikesta kirjoitti:

        Tyttärensäkin kertoi siellä kasvattaneen kuin koirat ja kehui että hyvin tottelevat ja niin esittelee kuvissa plyyssimattojaan kehuu ruokanlaittotaitoa ja kertoo nyt vanhoille naisille vitsejä kun sille vähän pantiin luuta kurkkuun muissa osastoissa.

        Kukas kissan hännän nostaa, kuin kissa itse? Nähdäkseni ruokaohjeeni kyseisellä palstalla kestävät vertailun kenen tahansa kotikokin kanssa ja lisää ilmestyy tänä pääsiäisenä!! Ne ohjeet ovat linkitetyssä muodossa, joten sitäkautta voi lukea myös vähän laajemman porukan kommentit tekemistäni sapuskoista! Tervetuloa mukaan sieltä piilosta ja tarjoa omia ruokareseptejäsi kuvien kera nimelläsi, niin saamme ihailla suorituksiasi keittiössä!!
        Kuvissa en esittele mattoa vaan kahta kaunista pystykorvaa jos jäi niinkuin huomaamatta!!
        Vitsipalsta ei ole minun keksintöni, mutta aukaisin tämän toisen kun OC ei ehtinyt sitä tekemään kiireiltään; edellinen palsta meni jo liian suureksi skrollata läpi!
        Tyttäret olen tosiaankin kouluttanut samalla tavalla kuin koirani tosin vaimo on ollut tietenkin mukana kasvatuksessa.
        Luita ei heitetty sen enempää kurkkuun, mutta pientä näkemysristiriitaa oli havaittavissa ja harkitsin jo poistumista koko osiolta, mutta nyt on väärinkäsitykset oikaistu ja mä jatkan vanhaan malliin! Joten kömmi esille sieltä suuresta tuntemattomuudestasi ja käyttäydy kuin mies/nainen!!! :)
        T. Kari Lumivirta
        Ps. Tuossa linkki ruokaohjeisiin ja haastan jokaisen halukkaan mukaan kisaan aiheena lammaspaisti:
        http://espanja.org/node/7364
        Minun kisavalmisteeni ilmestyy huomenna tuolle osiolle!!
        Eiköhän täältäkin sitten löydy arvostelijoita kotitarpeeksi! :)


      • Anonyymi
        itsekehu kirjoitti:

        Taidat kehua itteäs. Mikä hlvetin kisa paremmuudesta on menossa. .........hehheeeeee get a life

        samaa mieltä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jättäkää jo Vilperivainaja rauhaan!

      • Anonyymi

        Ole sinä hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä muutenkaan!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä muutenkaan!!!!

        Sulla taitaa sytyttää hiukan myöhään. Onko ruuti kastunut, taitaa katto vuotaa vai onko ohimolohkossa halkeama?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe